Raiffeisenbank spouští novou verzi mobilního bankovnictví
| 2.7.2020 | Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank | |
Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování svého mobilního bankovnictví. Vydává další verzi s novinkami jako je například nahrání platební karty do Apple Pay přímo z aplikace, chat, změnu kontaktních údajů klienta nebo sjednání nové debetní karty.
Raiffeisenbank svým klientům, kteří vlastní mobilní telefon s operačním systémem Android nebo iOS, nabízí novou verzi aplikace mobilního bankovnictví. Hlavní novinkou je chat, který představuje nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do mobilní aplikace, takže bankéři s klienty následně mohou řešit veškeré dotazy včetně otázek na zůstatky, konkrétní transakce apod. „Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku. Abychom jim umožnili s námi ještě lépe komunikovat, otevíráme pro ně nový zabezpečený komunikační kanál pro kontaktování našich bankéřů na zákaznické lince,” říká Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank. Další novinkou, která ušetří klientům návštěvu pobočky, je možnost změny kontaktních údajů v bance. Konkrétně se jedná o kontaktní adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace. Nově mohou majitelé běžných účtů také požádat o novou debetní kartu pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku), nebo si sjednat bezúročnou rezervu pro jejich běžný účet přímo v aplikaci. „Snažíme se aplikaci neustále posouvat dál a klientům nabízet další nové zajímavé relevantní funkcionality v oblasti mobilního bankovnictví,“ doplňuje Karbulka. Raiffeisenbank na začátku června letošního roku vydala novou verzi aplikace pro zařízení s operačním systémem iOS, která nově umožňuje klientům nahrát debetní a kreditní karty do Apple Pay přímo z aplikace. Přidání karty do peněženky Wallet se tak stává jednodušším a bezpečnějším. V procesu přidání karty nemusí klienti vyplňovat její číslo a není ani potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy. Přehled mobilního bankovnictví v ČR najdete zde. A jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat online? O tom jsme již na Finparádě psali v článku, který najdete zde.
všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com
Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...
|
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
všechny články v rubrice
|