Raiffeisenbank spouští novou verzi mobilního bankovnictví
| 2.7.2020 | Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank | |
Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování svého mobilního bankovnictví. Vydává další verzi s novinkami jako je například nahrání platební karty do Apple Pay přímo z aplikace, chat, změnu kontaktních údajů klienta nebo sjednání nové debetní karty.
Raiffeisenbank svým klientům, kteří vlastní mobilní telefon s operačním systémem Android nebo iOS, nabízí novou verzi aplikace mobilního bankovnictví. Hlavní novinkou je chat, který představuje nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do mobilní aplikace, takže bankéři s klienty následně mohou řešit veškeré dotazy včetně otázek na zůstatky, konkrétní transakce apod. reklama

|
 „Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku. Abychom jim umožnili s námi ještě lépe komunikovat, otevíráme pro ně nový zabezpečený komunikační kanál pro kontaktování našich bankéřů na zákaznické lince,” říká Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank. Další novinkou, která ušetří klientům návštěvu pobočky, je možnost změny kontaktních údajů v bance. Konkrétně se jedná o kontaktní adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace. Nově mohou majitelé běžných účtů také požádat o novou debetní kartu pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku), nebo si sjednat bezúročnou rezervu pro jejich běžný účet přímo v aplikaci. „Snažíme se aplikaci neustále posouvat dál a klientům nabízet další nové zajímavé relevantní funkcionality v oblasti mobilního bankovnictví,“ doplňuje Karbulka. Raiffeisenbank na začátku června letošního roku vydala novou verzi aplikace pro zařízení s operačním systémem iOS, která nově umožňuje klientům nahrát debetní a kreditní karty do Apple Pay přímo z aplikace. Přidání karty do peněženky Wallet se tak stává jednodušším a bezpečnějším. V procesu přidání karty nemusí klienti vyplňovat její číslo a není ani potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy. Přehled mobilního bankovnictví v ČR najdete zde. A jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat online? O tom jsme již na Finparádě psali v článku, který najdete zde.
všechny články | |
Dále v rubrice
Žebříček běžných účtů v říjnu: První místo patří Raiffeisenbank, následuje Moneta
Přinášíme vám nový žebříček běžných osobních účtů. Upravili jsme kritéria hodnocení, do kterých jsme například zařadili náklady na vedení osobního účtu pro dva typy modelových klientů nebo bonusy a slevy, které může klient reálně získat. První místo patří...
|
Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...
|
Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...
|
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
všechny články v rubrice
|