Allianz spustila nové nahlašování a sledování pojistných událostí
16.11.2020 | Jan Bachura, zpráva Allianz pojišťovny | |
Stát se součástí nehody není pro nikoho a nikdy příjemné. Aby byl však proces registrace škody pro klienty co nejjednodušší, připravila Allianz pojišťovna nový postup hlášení a sledování stavu škody. Hlášení tak zvládne každý klient do několika minut, a to zcela online.
"Nové sledování stavu škody je velmi intuitivní a rychlé. Klient na webu určí, k jaké pojistné události došlo a systém podle zadaných dat sám vyhodnotí, zda jde o škodu z havarijního pojištění, povinného ručení nebo o kombinaci obojího"“ vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Martin Hlaváč. Jakoukoliv nehodu tak klient Allianz pojišťovny nahlásí na webové stránce pojišťovny, a to i bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Stačí pouze jméno, rodné číslo a registrační značka vozidla (SPZ). Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdrží odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě. "Hlášení je tak jednoduché, že jej klient zvládne bez pomoci obchodního zástupce a nezabere mu to více než dvě minuty," doplňuje Hlaváč. Allianz pojišťovna už na konci loňského roku spustila Průvodce sledováním stavu vyřízení škod u havarijního pojištění a v letošním roce jej rozšířila i pro pojistné události z povinného ručení. Klienti tak mají přehled o všech krocích, které souvisejí s náhradou škody a navíc mohou hodnotit i svoji spokojenost. Na začátku listopadu to využilo již přes 5 300 z nich a průměrně dali pojišťovně 4,5 hvězdiček z 5. RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištěni. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Služba vám také pomůže sjednat nové výhodné pojištění. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Životní pojištění: Kdy vás začne skutečně chránit?
Mnoho lidí se domnívá, že sjednáním životního pojištění získají ochranu okamžitě. Ve skutečnosti však u řady rizik platí tzv. čekací doba, během níž pojišťovna pojistnou událost neproplatí. Její délka se liší podle typu rizika i konkrétní pojišťovny, proto je důležité ji znát ještě před podpisem smlouvy...
|
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
Povinné ručení v červenci mírně podražilo
Broker Consulting Index povinného ručení zaznamenal v červenci mírné navýšení průměrné ceny zákonného pojištění vozidla pro řidiče bez pojistné historie. Aktuální hodnota indexu činí 7 478 korun, což znamená jen drobný posun vzhůru oproti červnu (7 437 Kč)...
|
Nemoc nebo úraz na dovolené: Zjistěte, jak správně postupovat a na co si dát pozor
Dovolená u moře se může rychle proměnit v noční můru, pokud se dostaví nečekaná nemoc nebo úraz. Léčba v zahraničí může vyjít na statisíce, proto je klíčové mít sjednané správné cestovní pojištění. Nejenže pokryje léčebné výlohy, ale pomůže i s...
|
všechny články v rubrice
|