Allianz spustila nové nahlašování a sledování pojistných událostí
| 16.11.2020 | Jan Bachura, zpráva Allianz pojišťovny | |
Stát se součástí nehody není pro nikoho a nikdy příjemné. Aby byl však proces registrace škody pro klienty co nejjednodušší, připravila Allianz pojišťovna nový postup hlášení a sledování stavu škody. Hlášení tak zvládne každý klient do několika minut, a to zcela online.
"Nové sledování stavu škody je velmi intuitivní a rychlé. Klient na webu určí, k jaké pojistné události došlo a systém podle zadaných dat sám vyhodnotí, zda jde o škodu z havarijního pojištění, povinného ručení nebo o kombinaci obojího"“ vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Martin Hlaváč. Jakoukoliv nehodu tak klient Allianz pojišťovny nahlásí na webové stránce pojišťovny, a to i bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Stačí pouze jméno, rodné číslo a registrační značka vozidla (SPZ). Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdrží odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě. "Hlášení je tak jednoduché, že jej klient zvládne bez pomoci obchodního zástupce a nezabere mu to více než dvě minuty," doplňuje Hlaváč. Allianz pojišťovna už na konci loňského roku spustila Průvodce sledováním stavu vyřízení škod u havarijního pojištění a v letošním roce jej rozšířila i pro pojistné události z povinného ručení. Klienti tak mají přehled o všech krocích, které souvisejí s náhradou škody a navíc mohou hodnotit i svoji spokojenost. Na začátku listopadu to využilo již přes 5 300 z nich a průměrně dali pojišťovně 4,5 hvězdiček z 5. RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištěni. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Služba vám také pomůže sjednat nové výhodné pojištění. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Novinka od Kooperativy: vyšší plnění při vážných nemocech a asistence NA BLÍZKU
Kooperativa rozšiřuje nabídku životního pojištění o zvýhodněné krytí závažných onemocnění. Nově mohou klienti získat dvojnásobné pojistné plnění při mozkové mrtvici, a to až o milion korun navíc. Cílem pojišťovny je posílit finanční jistotu lidí...
|
Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?
Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...
|
Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...
|
všechny články v rubrice
|