ČSOB novým uživatelům Smartbankingu poskytuje pojištění internetových rizik na rok zdarma
2.12.2020 | Jan Bachura, zpráva ČSOB Pojišťovny | |
Pojištění internetových rizik pomáhá čelit nástrahám dnešního internetu. Například v situacích, kdy e-shop dodá poškozené zboží, někdo zneužije klientovu identitu na internetu nebo dojde k poškození jeho pověsti na sociálních sítích. Takové pojištění nyní nabízí ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou na rok zdarma ke svým účtům ve Smartbankingu, a to pro nové i stávající klienty.
ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou poskytuje všem zletilým klientům, kteří mají u ČSOB sjednaný běžný účet v CZK (nebo si ho sjednají), pojištění internetových rizik na rok zdarma. K získání této služby stačí, aby si klient do 31. března 2021 stáhl mobilní aplikaci ČSOB Smartbanking, do aplikace se přihlásil a prostřednictvím formuláře v aplikaci požádal o sjednání pojištění internetových rizik na 1 rok zdarma. Standardně toto pojištění stojí 25 Kč měsíčně, klient tak ušetří za rok 300 Kč. "Pokud si klient sjedná nebo u nás již má osobní účet a nově si stáhne Smartbanking, dostane od nás tento typ pojištění na rok zdarma. Po uplynutí této doby se klient může sám rozhodnout, zda bude i nadále pojištění využívat," říká Petr Hájek, výkonný manažer útvaru Bankopojištění z ČSOB. Pojištění v hodnotě 25 korun měsíčně chrání nejen klienta, ale i jeho rodinu, resp. všechny, se kterými sdílí domácnost. "Kromě krytí standardních rizik jako jsou například problémy s reklamací zboží koupeného přes internet, nabízí toto pojištění i praktickou pomoc v podobě IT asistence, díky které má klient po ruce odbornou pomoc při potížích s počítačem, programem nebo telefonem," uvedl Pavel Kaplan, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny. V jakých situacích pojištění pomůže klientovi a jeho rodině? - Když e-shop dodá poškozené zboží nebo jej nedodá vůbec.
- Při potížích s reklamací zboží u různých internetových obchodů.
- Pokud zloději zneužijí klientovu platební kartu na internetu.
- Cizí osoba si objedná na klientovo jméno zboží nebo sjedná půjčku.
- A také se hodí, když se klient stane obětí kyberšikany nebo potřebuje vyřešit problémy např. s počítačem (tzv. IT asistence).
RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama | reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
Novinky v Partners Bance: Nulové kurzy, akce na spoření a levnější hypotéky v říjnu
Partners Banka vstoupila do podzimu se silnou kombinací hned tří novinek, které cílí na úspory klientů v oblasti každodenních financí. Kromě hlavní výhody v podobě trvale nulové kurzové přirážky u plateb kartou, kde klienti platí kurzem ECB, spustila banka...
|
všechny články v rubrice
|