Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB novým uživatelům Smartbankingu poskytuje pojištění internetových rizik na rok zdarma

2.12.2020  |  Jan Bachura, zpráva ČSOB Pojišťovny
  


Obrázek: Mobilní aplikace ČSOBPojištění internetových rizik pomáhá čelit nástrahám dnešního internetu. Například v situacích, kdy e-shop dodá poškozené zboží, někdo zneužije klientovu identitu na internetu nebo dojde k poškození jeho pověsti na sociálních sítích. Takové pojištění nyní nabízí ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou na rok zdarma ke svým účtům ve Smartbankingu, a to pro nové i stávající klienty.



ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou poskytuje všem zletilým klientům, kteří mají u ČSOB sjednaný běžný účet v CZK (nebo si ho sjednají), pojištění internetových rizik na rok zdarma. K získání této služby stačí, aby si klient do 31. března 2021 stáhl mobilní aplikaci ČSOB Smartbanking, do aplikace se přihlásil a prostřednictvím formuláře v aplikaci požádal o sjednání pojištění internetových rizik na 1 rok zdarma. Standardně toto pojištění stojí 25 Kč měsíčně, klient tak ušetří za rok 300 Kč.

"Pokud si klient sjedná nebo u nás již má osobní účet a nově si stáhne Smartbanking, dostane od nás tento typ pojištění na rok zdarma. Po uplynutí této doby se klient může sám rozhodnout, zda bude i nadále pojištění využívat," říká Petr Hájek, výkonný manažer útvaru Bankopojištění z ČSOB.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Pojištění v hodnotě 25 korun měsíčně chrání nejen klienta, ale i jeho rodinu, resp. všechny, se kterými sdílí domácnost. "Kromě krytí standardních rizik jako jsou například problémy s reklamací zboží koupeného přes internet, nabízí toto pojištění i praktickou pomoc v podobě IT asistence, díky které má klient po ruce odbornou pomoc při potížích s počítačem, programem nebo telefonem," uvedl Pavel Kaplan, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny.

V jakých situacích pojištění pomůže klientovi a jeho rodině?


  • Když e-shop dodá poškozené zboží nebo jej nedodá vůbec.
  • Při potížích s reklamací zboží u různých internetových obchodů.
  • Pokud zloději zneužijí klientovu platební kartu na internetu.
  • Cizí osoba si objedná na klientovo jméno zboží nebo sjedná půjčku.
  • A také se hodí, když se klient stane obětí kyberšikany nebo potřebuje vyřešit problémy např. s počítačem (tzv. IT asistence).
RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Banky prodlužují garance úroků na spořicích účtech: Kde získáte nejlepší sazbu?

Obrázek: Spořicí prasátko a peníze Banky v listopadu převážně prodloužily nabídky svých garantovaných úrokových sazeb na spořicích účtech. Zatímco většina finančních domů ponechala stávající úročení beze změny, ČSOB mírně snížila výši bonusové sazby. Některé banky navíc lákají klienty na sazby...

Žebříček běžných účtů v říjnu: První místo patří Raiffeisenbank, následuje Moneta

Obrázek: Banka a stupně vítězů Přinášíme vám nový žebříček běžných osobních účtů. Upravili jsme kritéria hodnocení, do kterých jsme například zařadili náklady na vedení osobního účtu pro dva typy modelových klientů nebo bonusy a slevy, které může klient reálně získat. První místo patří...

Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...

Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?

Obrázek: Žena u počítače Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies