Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB novým uživatelům Smartbankingu poskytuje pojištění internetových rizik na rok zdarma

2.12.2020  |  Jan Bachura, zpráva ČSOB Pojišťovny
  


Obrázek: Mobilní aplikace ČSOBPojištění internetových rizik pomáhá čelit nástrahám dnešního internetu. Například v situacích, kdy e-shop dodá poškozené zboží, někdo zneužije klientovu identitu na internetu nebo dojde k poškození jeho pověsti na sociálních sítích. Takové pojištění nyní nabízí ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou na rok zdarma ke svým účtům ve Smartbankingu, a to pro nové i stávající klienty.


ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou poskytuje všem zletilým klientům, kteří mají u ČSOB sjednaný běžný účet v CZK (nebo si ho sjednají), pojištění internetových rizik na rok zdarma. K získání této služby stačí, aby si klient do 31. března 2021 stáhl mobilní aplikaci ČSOB Smartbanking, do aplikace se přihlásil a prostřednictvím formuláře v aplikaci požádal o sjednání pojištění internetových rizik na 1 rok zdarma. Standardně toto pojištění stojí 25 Kč měsíčně, klient tak ušetří za rok 300 Kč.

"Pokud si klient sjedná nebo u nás již má osobní účet a nově si stáhne Smartbanking, dostane od nás tento typ pojištění na rok zdarma. Po uplynutí této doby se klient může sám rozhodnout, zda bude i nadále pojištění využívat," říká Petr Hájek, výkonný manažer útvaru Bankopojištění z ČSOB.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Pojištění v hodnotě 25 korun měsíčně chrání nejen klienta, ale i jeho rodinu, resp. všechny, se kterými sdílí domácnost. "Kromě krytí standardních rizik jako jsou například problémy s reklamací zboží koupeného přes internet, nabízí toto pojištění i praktickou pomoc v podobě IT asistence, díky které má klient po ruce odbornou pomoc při potížích s počítačem, programem nebo telefonem," uvedl Pavel Kaplan, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny.

V jakých situacích pojištění pomůže klientovi a jeho rodině?


  • Když e-shop dodá poškozené zboží nebo jej nedodá vůbec.
  • Při potížích s reklamací zboží u různých internetových obchodů.
  • Pokud zloději zneužijí klientovu platební kartu na internetu.
  • Cizí osoba si objedná na klientovo jméno zboží nebo sjedná půjčku.
  • A také se hodí, když se klient stane obětí kyberšikany nebo potřebuje vyřešit problémy např. s počítačem (tzv. IT asistence).
RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama




      
  


Související články:
Mobilní aplikaci od ČSOB používá již 1 milion klientů. Ohodnoťte tu vaši

Nevíte, kam se vydat na výlet? Mobilní aplikace DoKapsy poradí

ČSOB Smart. Jaká je nová mobilní aplikace od ČSOB a v čem se liší od té původní?

ČSOB spouští novou mobilní aplikaci ČSOB Smart

Další banky umožní využívat u svých aplikací mobilního bankovnictví otisk prstu



všechny články
Dále v rubrice

Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Obrázek: Placení mobilem Mastercard Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Obrázek: Air Bank placení mobilem Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby...

Pokud zavoláte do banky, může s vámi komunikovat hlasový robot

Obrázek: Žena s mobilem a notebookem Digitalizace v bankovním sektoru se již dlouhodobě rozvíjí. Mimo jiné má vliv i na bankovní call centra. Řadu požadavků klientů již vyřídí místo lidského pracovníka tzv. chatbot, virtuální asistent...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz