ČSOB novým uživatelům Smartbankingu poskytuje pojištění internetových rizik na rok zdarma
| 2.12.2020 | Jan Bachura, zpráva ČSOB Pojišťovny | |
Pojištění internetových rizik pomáhá čelit nástrahám dnešního internetu. Například v situacích, kdy e-shop dodá poškozené zboží, někdo zneužije klientovu identitu na internetu nebo dojde k poškození jeho pověsti na sociálních sítích. Takové pojištění nyní nabízí ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou na rok zdarma ke svým účtům ve Smartbankingu, a to pro nové i stávající klienty.
ČSOB ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou poskytuje všem zletilým klientům, kteří mají u ČSOB sjednaný běžný účet v CZK (nebo si ho sjednají), pojištění internetových rizik na rok zdarma. K získání této služby stačí, aby si klient do 31. března 2021 stáhl mobilní aplikaci ČSOB Smartbanking, do aplikace se přihlásil a prostřednictvím formuláře v aplikaci požádal o sjednání pojištění internetových rizik na 1 rok zdarma. Standardně toto pojištění stojí 25 Kč měsíčně, klient tak ušetří za rok 300 Kč. "Pokud si klient sjedná nebo u nás již má osobní účet a nově si stáhne Smartbanking, dostane od nás tento typ pojištění na rok zdarma. Po uplynutí této doby se klient může sám rozhodnout, zda bude i nadále pojištění využívat," říká Petr Hájek, výkonný manažer útvaru Bankopojištění z ČSOB. Pojištění v hodnotě 25 korun měsíčně chrání nejen klienta, ale i jeho rodinu, resp. všechny, se kterými sdílí domácnost. "Kromě krytí standardních rizik jako jsou například problémy s reklamací zboží koupeného přes internet, nabízí toto pojištění i praktickou pomoc v podobě IT asistence, díky které má klient po ruce odbornou pomoc při potížích s počítačem, programem nebo telefonem," uvedl Pavel Kaplan, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny. V jakých situacích pojištění pomůže klientovi a jeho rodině? - Když e-shop dodá poškozené zboží nebo jej nedodá vůbec.
- Při potížích s reklamací zboží u různých internetových obchodů.
- Pokud zloději zneužijí klientovu platební kartu na internetu.
- Cizí osoba si objedná na klientovo jméno zboží nebo sjedná půjčku.
- A také se hodí, když se klient stane obětí kyberšikany nebo potřebuje vyřešit problémy např. s počítačem (tzv. IT asistence).
RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama | reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?
I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Novinka od Kooperativy: vyšší plnění při vážných nemocech a asistence NA BLÍZKU
Kooperativa rozšiřuje nabídku životního pojištění o zvýhodněné krytí závažných onemocnění. Nově mohou klienti získat dvojnásobné pojistné plnění při mozkové mrtvici, a to až o milion korun navíc. Cílem pojišťovny je posílit finanční jistotu lidí...
|
všechny články v rubrice
|