ČPP nabízí slevu 20 procent na havarijním pojištění
13.4.2021 | Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny | |
Česká podnikatelská pojišťovna připravila na letošní motoristickou sezónu pro své klienty SUPER povinné ručení se slevou 20 procent na havarijní pojištění v rámci jedné smlouvy. Akční nabídka je časově omezena a platí jen do konce června.
Motoristů, kteří si sjednávají u svého vozidla pouze samotné povinné ručení, ubývá. Naopak přibývá těch, kteří poptávají navíc i dobrovolné havarijní pojištění či některý z pojistných doplňků k povinnému ručení. Česká podnikatelská pojišťovna těmto motoristům vychází vstříc svojí jarní nabídkou. Obsahuje povinné ručení SUPERPOV v kombinaci s havarijním pojištěním v rozsahu havárie, živel, odcizení a vandalismus na jedné smlouvě, tedy sjednané současně. Klient tak získá slevu 20 % na havarijní pojištění a dárek v podobě Sphere karty pro výhodné nákupy. Slogan marketingové kampaně, která představuje tuto nabídku, zní „Sešrotujte si to v hlavě dřív než na silnici“. „Majitel auta by si před uzavřením pojistné smlouvy měl nechat projít v hlavě, co od pojištění očekává, čeho se nejvíc obává a uvědomit si, jak hodně a kde bude dané vozidlo provozovat. Bude-li jezdit často na chalupu, výlety, ale i do zahraničí, měl by v této souvislosti zvážit vyšší limity povinného ručení,“ vysvětluje ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. A dodává: “Bude-li se jednat o novější vozidlo, pak je skoro nutností volba některého z havarijních pojištění, připojištění skel a řidiči by neměli zapomenout i na připojištění asistenčních služeb.“ Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde Česká podnikatelská pojišťovna nabízí široké spektrum 16 připojištění, většinu z nich je možné sjednat v několika variantách a s různými limity pojistných plnění. Největší zájem je o pojištění skel a velmi žádané je Pojištění přírodních rizik, které obsahuje živelní událost a srážku se zvířetem. Populární jsou také různé typy rozšířené motoristické asistence. Marketingovou kampaň pojišťovna podpoří prostřednictvím televizní a internetové reklamy nebo se objeví například na některých outdoorových plochách. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Pojištění odpovědnosti u nemovitostí: kdy se hodí a před čím vás ochrání
Každý vlastník nemovitosti nese odpovědnost za škody, které jeho dům či byt může způsobit druhým. Ať už jde o pád střešní krytiny, únik vody nebo jiné nečekané situace, náklady na náhradu škody mohou být vysoké. Právě proto existuje pojištění odpovědnosti u nemovitosti...
|
Podpojištění hrozí i u aut. Jak se mu vyhnout?
Mnoho řidičů podceňuje správné nastavení hodnoty svého auta při sjednávání havarijního pojištění. Pokud je vozidlo pojištěno na nižší částku, než kolik skutečně stojí, hrozí podpojištění – tedy nižší pojistné plnění při nehodě či škodě. Podle pojišťoven se tento problém...
|
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
všechny články v rubrice
|