Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČPP umí prohlídku pojištěného vozidla na dálku

23.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny
  


Obrázek: Dvě autaČeská podnikatelská pojišťovna spustila ostrý provoz asistované prohlídky vozidla technikem na dálku. Klienti už tak při sjednání havarijního pojištění či prohlídky poškození auta nemusejí dorazit s vozidlem do pojišťovny, ale vše mohou vyřídit pohodlně na dálku. Pojišťovna od začátku roku takto při vstupní prohlídce nebo likvidaci škody prověřila v pilotním provozu již stovky vozidel.


Motoristé, kteří si sjednávají havarijní pojištění nebo kvůli poškození svého vozidla nárokují pojistné plnění, museli dříve absolvovat přímou prohlídku svého auta pracovníkem pojišťovny. To v České podnikatelské pojišťovně již neplatí a lidé mohou celý tento proces vyřešit pohodlně prostřednictvím videohovoru zcela online. Tuto technologickou novinku, kterou si vyžádala přetrvávající pandemická situace, převádí pojišťovna z pilotního režimu do běžného provozu.

Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde

Proces probíhá tak, že po vzniku zakázky na prohlídku, technik společnosti Global Expert kontaktuje klienta a nabídne mu možnost videoprohlídky.

„V domluveném termínu technik klientovi zavolá, ověří si jeho přítomnost u vozidla a následně zašle prostřednictvím sms odkaz na příslušnou internetovou stránku, díky které se propojí videohovorem,“ vysvětluje Bořek Těžký, ředitel úseku likvidací neživotního pojištění.

Technik na dálku instruuje klienta, na co přesně a z jaké vzdálenosti zaměřit mobilní telefon, aby mohl provést fotodokumentaci, včetně kontroly VINu či tachometru a výbavy vozidla. Po celou dobu videoprohlídky klient musí mít stabilní připojení k internetu. Celý proces trvá přibližně 10 minut. Po uzavření internetové stránky s video prohlídkou jsou klientem povolené přístupy navráceny do původního stavu před prohlídkou.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


„Novinka má řadu pozitivních přínosů nejen pro klienta, ale i pro pojišťovnu při úpisu rizika havarijního pojištění či vybraných připojištění k povinnému ručení, a to především nyní, v době pandemie,“ dodává Bořek Těžký.

Výhody tzv. samofocení jsou zřejmé, klient nemusí s vozidlem nikam jezdit, ušetří spoustu času i finance. Stačí mu chytré mobilní zařízení s fotoaparátem a připojením na internet, případně odkaz v sms zprávě přeposlat někomu, kdo takové zařízení má a je ochoten mu ho půjčit.

„Chápeme, že někteří lidé ale stále dají přednost klasické prohlídce a nafocení vozidla technikem. V takovém případě si mohou domluvit prohlídku vozidla na infolince pojišťovny. Klient pak v domluveném termínu přijede na „drive-in“ prohlížecí místo nebo v případě svého nepojízdného vozidla se technik společnosti Global Expert dostaví na s klientem dohodnuté místo. Technik předem klienta upozorní, jaké dokumenty si má pro prohlídku připravit,“ doplňuje Bořek Těžký.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama

reklama

Spořicí účet+ spoření s výhodnou sazbou 0,50 % ročněvíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 1,6 % ročněvíce



      
  


Související články:
Direct pojišťovna nabízí k cestovnímu pojištění nové připojištění na covid-19

Cestovní pojištění lze nově sjednat v mobilní aplikaci George

ČPP nabízí nové cestovní připojištění Covid plus

ČPP nabízí slevu 20 procent na havarijním pojištění

Recenze autopojištění KLIKA od České podnikatelské pojišťovny. Povinné ručení s rysy havarijního pojištění



všechny články
Dále v rubrice

Direct pojišťovna nabízí k cestovnímu pojištění nové připojištění na covid-19

Obrázek: Letadlo Od 1. června 2021 se klienti mohou u Direct pojišťovny připojistit na covid-19, a to v rámci cestovního pojištění. Pojištění se vztahuje na situace, kdy se nakazí v zahraničí nebo na případy, kdy budou muset do karantény...

Cestovní pojištění lze nově sjednat v mobilní aplikaci George

Obrázek: Česká spořitelna Mobilní bankovnictví George od České spořitelny klientům nově umožňuje uzavřít jednorázové cestovní pojištění. Celý proces online sjednání cestovního pojištění je přitom na pár kliknutí a lze ho zvládnout do jedné minuty...

ČPP nabízí nové cestovní připojištění Covid plus

Obrázek: Zavazadla Česká podnikatelská pojišťovna nabízí od června cestovní připojištění pod názvem Covid plus, které kryje náklady spojené s nařízenou karanténou v zahraničí a náhradní dopravu zpět domů do České republiky...

KB Pojišťovna vylepšila cestovní pojištění ke kartám Komerční banky

Obrázek: Komerční banka KB Pojišťovna připravila nové cestovní pojištění k platebním kartám Komerční banky. Moje cestovní pojištění a Moje cestovní pojištění rodina kryje léčebné výlohy až do 2,5 milionu korun a délka jedné cesty může...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší spořicí účet roku 2020
Hello bank!
Hello bank!


Nejlepší penzijní spoření roku 2020
Česká spořitelna - penzijní společnost
Air Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz