Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČPP umí prohlídku pojištěného vozidla na dálku

23.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny
  


Obrázek: Dvě autaČeská podnikatelská pojišťovna spustila ostrý provoz asistované prohlídky vozidla technikem na dálku. Klienti už tak při sjednání havarijního pojištění či prohlídky poškození auta nemusejí dorazit s vozidlem do pojišťovny, ale vše mohou vyřídit pohodlně na dálku. Pojišťovna od začátku roku takto při vstupní prohlídce nebo likvidaci škody prověřila v pilotním provozu již stovky vozidel.


Motoristé, kteří si sjednávají havarijní pojištění nebo kvůli poškození svého vozidla nárokují pojistné plnění, museli dříve absolvovat přímou prohlídku svého auta pracovníkem pojišťovny. To v České podnikatelské pojišťovně již neplatí a lidé mohou celý tento proces vyřešit pohodlně prostřednictvím videohovoru zcela online. Tuto technologickou novinku, kterou si vyžádala přetrvávající pandemická situace, převádí pojišťovna z pilotního režimu do běžného provozu.

Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde

Proces probíhá tak, že po vzniku zakázky na prohlídku, technik společnosti Global Expert kontaktuje klienta a nabídne mu možnost videoprohlídky.

„V domluveném termínu technik klientovi zavolá, ověří si jeho přítomnost u vozidla a následně zašle prostřednictvím sms odkaz na příslušnou internetovou stránku, díky které se propojí videohovorem,“ vysvětluje Bořek Těžký, ředitel úseku likvidací neživotního pojištění.

Technik na dálku instruuje klienta, na co přesně a z jaké vzdálenosti zaměřit mobilní telefon, aby mohl provést fotodokumentaci, včetně kontroly VINu či tachometru a výbavy vozidla. Po celou dobu videoprohlídky klient musí mít stabilní připojení k internetu. Celý proces trvá přibližně 10 minut. Po uzavření internetové stránky s video prohlídkou jsou klientem povolené přístupy navráceny do původního stavu před prohlídkou.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


„Novinka má řadu pozitivních přínosů nejen pro klienta, ale i pro pojišťovnu při úpisu rizika havarijního pojištění či vybraných připojištění k povinnému ručení, a to především nyní, v době pandemie,“ dodává Bořek Těžký.

Výhody tzv. samofocení jsou zřejmé, klient nemusí s vozidlem nikam jezdit, ušetří spoustu času i finance. Stačí mu chytré mobilní zařízení s fotoaparátem a připojením na internet, případně odkaz v sms zprávě přeposlat někomu, kdo takové zařízení má a je ochoten mu ho půjčit.

„Chápeme, že někteří lidé ale stále dají přednost klasické prohlídce a nafocení vozidla technikem. V takovém případě si mohou domluvit prohlídku vozidla na infolince pojišťovny. Klient pak v domluveném termínu přijede na „drive-in“ prohlížecí místo nebo v případě svého nepojízdného vozidla se technik společnosti Global Expert dostaví na s klientem dohodnuté místo. Technik předem klienta upozorní, jaké dokumenty si má pro prohlídku připravit,“ doplňuje Bořek Těžký.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama




      
  


Související články:
Poškození, zpoždění či ztráta zavazadel. Jak pomůže pojištění?

Povinné ručení si budou muset sjednat i provozovatelé elektrokoloběžek

Požáry v turistických destinacích. Jak může pomoct cestovní pojištění?

ČPP nabízí slevu 20 procent na havarijním pojištění

Recenze autopojištění KLIKA od České podnikatelské pojišťovny. Povinné ručení s rysy havarijního pojištění



všechny články
Dále v rubrice

Povinné ručení si budou muset sjednat i provozovatelé elektrokoloběžek

Obrázek: Koloběžka Pro provozovatele silných elektrokoloběžek nastane od ledna roku 2024 změna. Na základě unijní směrnice si totiž budou muset sjednat povinné pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Některé tuzemské pojišťovny proto...

Požáry v turistických destinacích. Jak může pomoct cestovní pojištění?

Obrázek: Moře Poslední týdny plnily média zprávy o velkých vedrech a požárech v řadě evropských míst, která jsou častým cílem našich rekreantů. A riziko ohně trvá nadále. Přinášíme proto aktuální informace, jak může v situaci, kdy na místě...

Dětem spoří 67 procent rodičů. Jaká je aktuální nabídka spořicích účtů pro děti?

Obrázek: Děti Češi patří ke spořivým národům. Mezi top tři motivátory ke spoření patří i střádání pro děti na jejich jednodušší start do života. Nějaké peníze dětem odkládá 67 procent českých rodičů, u slovenských sousedů je to dokonce 79 procent...

UNIQA pojišťovna zrychlila výplatu pojistného plnění při úrazu

Obrázek: UNIQA pojišťovna UNIQA pojišťovna zavedla v zájmu zjednodušení a urychlení vyřízení pojistné události pro klienty nový proces proplácení škod z připojištění denního odškodného za dobu léčení úrazu. U vybraných diagnóz tak klient obdrží pojistné...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz