Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Počet uživatelů mobilního bankovnictví Air Bank roste. Banka přidává nové funkce

28.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva Air Bank
  


Obrázek: Air BankDo mobilního bankovnictví Air Bank se měsíčně přihlásí více než půl milionu unikátních klientů. Aplikaci My Air totiž klienti již nepoužívají pouze jako prostředek na kontrolu zůstatku na účtu nebo posílání plateb, ale slouží jim ke kompletní správě bankovního účtu a dalších produktů. Mnoho klientů dokonce svůj účet ovládá pouze přes mobilní aplikaci.



Oproti internetovému bankovnictví má mobilní aplikace My Air výhodu v podobě bezpečnostní funkce, která je využívána u potvrzování nejrůznějších bankovních operací včetně bezpečného potvrzování plateb kartou na internetu. Jen za poslední rok vzrostl počet uživatelů aplikace My Air o 30 % a celkově ji mají už téměř tři čtvrtiny klientů banky. Mnoho z nich svůj běžný účet ovládá už jen přes mobilní aplikaci. Jaké funkce přidala Air Bank do mobilní aplikace od začátku letošního roku?

Tmavý vzhled aplikace



Nejčerstvější novinkou je tmavý vzhled mobilní aplikace My Air. Po dubnové aktualizaci si tedy v aplikaci mohou klienti „zhasnout“ a používat ji v tmavém režimu.

Virtuální asistentka Aneta



Virtuální asistentka Aneta klientům přes chatovací okno radí už od loňského léta, a to na webových stránkách banky. Letos ji však Air Bank přestěhovala i do mobilní aplikace. Kromě toho se virtuální asistentka „naučila“ mluvit. Svůj dotaz jí tak klienti můžou nejen napsat, ale i namluvit a ona stejně tak řekne svou odpověď. Hovor lze spustit ťuknutím na ikonku mikrofonu v hlavičce Chytrého přehledu.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


SEPA platby v mobilu



Posílání peněz do zahraničí je v dnešním globálním světě čím dál běžnější. Kvůli odeslání SEPA platby (zahraniční platba v eurech) museli doposud klienti Air Bank navštívit internetové bankovnictví, nově však mají možnost provedení SEPA platby i v mobilní aplikaci. Pro odeslání SEPA platby je nutné otevřít menu a v kategorii Placení vybrat možnost SEPA platba. Příchozí i odchozí SEPA platby jsou zdarma.

Výpisy z účtu



Nejen kvůli odeslání SEPA platby už klienti nemusejí do internetového bankovnictví a stačí jim mobilní aplikace. Stejně tak i výpisy z běžného účtu si nyní mohou stáhnout přímo z mobilu. Stačí si u vybraného účtu otevřít detailní nabídku, ve které je položka s názvem Výpisy z účtu.

Potažení doprava a doleva



K nejčastěji používaným úkonům na běžném účtu se nově klienti dostanou přímo z Chytrého přehledu, a to například právě k výpisům z účtu. Stačí vybraným účtem potáhnout do strany. „Šoupnutím“ doprava se klient dostane ke zkopírování čísla účtu, „šoupnutím“ doleva se dostane k nabídce s dalšími možnostmi. Ve verzi aplikace pro iOS pro obojí stačí potažení doleva.

Kromě této pětice nových funkcí přibyly v mobilní aplikaci My Air od začátku letošního roku i další funkce, jako například hypoteční kalkulačka, přehled o doplňkovém penzijním spoření nebo možnost do výpočtu příjmů a výdajů nezapočítávat převody mezi vlastními účty.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více



Anketa


Dejte hlas mobilnímu bankovnictví vaší banky, pokud jste s ním spokojeni.

Air Bank (14 %)
Banka CREDITAS (4 %)
Česká spořitelna (8 %)
ČSOB nebo Poštovní spořitelna (6 %)
Equa bank (12 %)
Fio banka (8 %)
Hello bank! (2 %)
Komerční banka (3 %)
mBank (4 %)
MONETA Money Bank (36 %)
Raiffeisenbank (3 %)
Sberbank (1 %)
UniCredit Bank (1 %)
Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence

Obrázek: Future lab spořitelna Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...

Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com

Obrázek: Revolut Pay a Booking Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...

Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení

Obrázek: KB poradenské místo Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...

Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?

Obrázek: Hodiny a peníze I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies