Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Počet uživatelů mobilního bankovnictví Air Bank roste. Banka přidává nové funkce

28.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva Air Bank
  


Obrázek: Air BankDo mobilního bankovnictví Air Bank se měsíčně přihlásí více než půl milionu unikátních klientů. Aplikaci My Air totiž klienti již nepoužívají pouze jako prostředek na kontrolu zůstatku na účtu nebo posílání plateb, ale slouží jim ke kompletní správě bankovního účtu a dalších produktů. Mnoho klientů dokonce svůj účet ovládá pouze přes mobilní aplikaci.



Oproti internetovému bankovnictví má mobilní aplikace My Air výhodu v podobě bezpečnostní funkce, která je využívána u potvrzování nejrůznějších bankovních operací včetně bezpečného potvrzování plateb kartou na internetu. Jen za poslední rok vzrostl počet uživatelů aplikace My Air o 30 % a celkově ji mají už téměř tři čtvrtiny klientů banky. Mnoho z nich svůj běžný účet ovládá už jen přes mobilní aplikaci. Jaké funkce přidala Air Bank do mobilní aplikace od začátku letošního roku?

Tmavý vzhled aplikace



Nejčerstvější novinkou je tmavý vzhled mobilní aplikace My Air. Po dubnové aktualizaci si tedy v aplikaci mohou klienti „zhasnout“ a používat ji v tmavém režimu.

Virtuální asistentka Aneta



Virtuální asistentka Aneta klientům přes chatovací okno radí už od loňského léta, a to na webových stránkách banky. Letos ji však Air Bank přestěhovala i do mobilní aplikace. Kromě toho se virtuální asistentka „naučila“ mluvit. Svůj dotaz jí tak klienti můžou nejen napsat, ale i namluvit a ona stejně tak řekne svou odpověď. Hovor lze spustit ťuknutím na ikonku mikrofonu v hlavičce Chytrého přehledu.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


SEPA platby v mobilu



Posílání peněz do zahraničí je v dnešním globálním světě čím dál běžnější. Kvůli odeslání SEPA platby (zahraniční platba v eurech) museli doposud klienti Air Bank navštívit internetové bankovnictví, nově však mají možnost provedení SEPA platby i v mobilní aplikaci. Pro odeslání SEPA platby je nutné otevřít menu a v kategorii Placení vybrat možnost SEPA platba. Příchozí i odchozí SEPA platby jsou zdarma.

Výpisy z účtu



Nejen kvůli odeslání SEPA platby už klienti nemusejí do internetového bankovnictví a stačí jim mobilní aplikace. Stejně tak i výpisy z běžného účtu si nyní mohou stáhnout přímo z mobilu. Stačí si u vybraného účtu otevřít detailní nabídku, ve které je položka s názvem Výpisy z účtu.

Potažení doprava a doleva



K nejčastěji používaným úkonům na běžném účtu se nově klienti dostanou přímo z Chytrého přehledu, a to například právě k výpisům z účtu. Stačí vybraným účtem potáhnout do strany. „Šoupnutím“ doprava se klient dostane ke zkopírování čísla účtu, „šoupnutím“ doleva se dostane k nabídce s dalšími možnostmi. Ve verzi aplikace pro iOS pro obojí stačí potažení doleva.

Kromě této pětice nových funkcí přibyly v mobilní aplikaci My Air od začátku letošního roku i další funkce, jako například hypoteční kalkulačka, přehled o doplňkovém penzijním spoření nebo možnost do výpočtu příjmů a výdajů nezapočítávat převody mezi vlastními účty.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více



Anketa


Dejte hlas mobilnímu bankovnictví vaší banky, pokud jste s ním spokojeni.

Air Bank (14 %)
Banka CREDITAS (4 %)
Česká spořitelna (8 %)
ČSOB nebo Poštovní spořitelna (6 %)
Equa bank (12 %)
Fio banka (8 %)
Hello bank! (2 %)
Komerční banka (3 %)
mBank (4 %)
MONETA Money Bank (36 %)
Raiffeisenbank (3 %)
Sberbank (1 %)
UniCredit Bank (1 %)
Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...

Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?

Obrázek: Žena u počítače Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...

Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?

Obrázek: Dva podnikatelé Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...

Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky

Obrázek: Dítě a spoření Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies