mBank vylepšila internetové bankovnictví
19.5.2021 | Jan Bachura, zpráva mBank | |
mBank inovovala internetové bankovnictví, které vychází z mobilní aplikace. Díky novému designu klienti budou mít lepší přehled o účtech a dalších produktech či službách, k většině funkcí se dostanou na dvě kliknutí a dle vlastních potřeb si budou moci nastavit, jaké produkty se jim budou zobrazovat na hlavní stránce.
mBank začne v nejbližších dnech s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví, přičemž všichni klienti ho budou mít k dispozici během několika následujících týdnů. „Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace, která je díky jednoduchosti, přehlednosti a praktičnosti velmi oblíbená. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce. Sami si navíc budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ vysvětluje Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank. mBank v novém internetovém bankovnictví slibuje snazší a rychlejší vyhledávání v historii díky vylepšenému chytrému našeptávači po vzoru Googlu s velkým množstvím filtrů. Klienti si tak například jednodušeji dohledají platbu kvůli reklamaci zakoupeného zboží či se ujistí, že ji opravdu uskutečnili. Další novinkou je lepší přehled o našetřených penězích. mBank umožňuje spořit třemi způsoby – pomocí chytré funkce mSpoření, spořicího účtu eMax Plus a termínovaného vkladu mVklad. Klienti nově nebudou muset v internetovém bankovnictví mezi jednotlivými spořicími produkty překlikávat. Budou je totiž mít všechny na jedné stránce, kde rovněž uvidí, kolik mají naspořeno celkem. Pokud by si klienti s něčím nevěděli rady, na každé stránce internetového bankovnictví jim je k dispozici chat, ve kterém s nimi komunikují přímo experti z mBank, tedy skuteční lidé, a nikoli automatický chatbot. Nově je rovněž nastavena responzivita, díky které se internetové bankovnictví přizpůsobí velikosti obrazovky, takže s ním klienti budou moci na mobilu či v tabletu pracovat stejně jako v počítači. „Klientům se snažíme správu financí co nejvíce usnadňovat. Ve vylepšeném internetovém bankovnictví tak vyřídí vše potřebné rychleji, snadněji a komfortněji než dříve. Věříme, že to klienti ocení, protože ušetřený čas budou moci využít jinak. A nepochybujeme, že budou přesně vědět, jak,“ dodává Tomáš Reytt.
všechny články | |
Dále v rubrice
Novinky od Komerčky: platební karty Mastercard s designem Agraelus a Poro 2.0
Komerční banka ve spolupráci s nejznámějším českým streamerem Agraelem představila novou platební kartu s jeho designem. Klienti si mohou vybrat mezi kartou Agraelus nebo Poro 2.0, inspirovanou postavou z League of Legends...
|
ČBA varuje před novým podvodem přes WhatsApp. Cílí na majitele účtů
Česká bankovní asociace varuje před novou formou podvodu, který se šíří přes aplikaci WhatsApp. Podvodníci se zmocní účtu oběti a následně jménem jejích kontaktů rozesílají zprávy s naléhavou žádostí o pomoc — například podporu v soutěži nebo...
|
MONETA inovuje: hypotéky od 3,99 %, digitální průvodce pro firmy i moderní pobočky
MONETA Money Bank v květnu představila několik klíčových novinek zaměřených na domácnosti i podnikatele. Mezi hlavní aktuality patří akční hypotéky s úrokem od 3,99?% ročně, modernizace pobočkové sítě nebo spuštění digitálního průvodce podnikáním...
|
Produktové novinky bank v dubnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu dubna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, mBank, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|