UNIQA pojišťovna zavádí k cestovnímu pojištění asistenci při problémech s letem
25.6.2021 | Jan Bachura, zpráva UNIQA pojišťovny | |
UNIQA pojišťovna zařadila minulý měsíc do nabídky speciální asistenci Letíme+ k cestovnímu pojištění. Ta pomůže klientům při problémech s letech a s uplatněním nároku na kompenzace. Před hlavní sezónou pojišťovna také informuje, že kryje v základním pojištění bez přirážky nebo potřeby připojišťovat všechny komplikace v souvislosti s onemocněním covid-19 kdekoli ve světě.
Nová asistence Letíme+ je nepřetržitou službou pro případ komplikací s plánovaným letem. Pomáhá domoci se oprávněného nároku na kompenzaci v případě zrušeného, zpožděného nebo nezaviněně zmeškaného odletu. Asistence poskytne postiženému klientovi platné informace o aktuálních právních předpisech (oprávnění žádat občerstvení nebo ubytování a potřebné transfery či telefonáty zdarma z důvodu nepravidelnosti letecké dopravy) a rovněž telefonickou konzultaci jeho konkrétního případu na daném letišti. Dále podpoří klienta v uplatnění nároku na finanční kompenzaci: zdarma prověří jeho oprávněnost a vyřídí s tím spojený proces, včetně případného právního zastoupení při soudním vymáhání. Přehled cestovního pojištění najdete zde „Asistence Letíme+ je užitečným pomocníkem v neočekávané stresové situaci, kdy naplánovaná doprava selže. Pouze lidé, kteří cestují letecky pravidelně, znají podrobněji podmínky kompenzací v případě nezaviněných obtíží. Přitom náhrady nejsou zanedbatelné: vyplácí se podle délky letu až do částky 16 500 korun na osobu,” zdůrazňuje Eva Trajboldová, manažerka pojištění osob UNIQA pojišťovny. Asistenci Letíme+ lze sjednat k on-line cestovnímu pojištění za jednotnou cenu 170 korun, a to bez dalších poplatků a odměny pro partnerskou společnost ze získané kompenzace. Asistenci Letíme+ je možné využít v těchto případech: - Let je zpožděný o více než 3 hodiny.
- Let byl leteckou společností zrušen.
- Z neoprávněných důvodů byl klientovi odepřen vstup na palubu letadla.
- Klient kvůli zpoždění jednoho letu zmešká navazující let.
- Klient je přepraven v nižší třídě než v té, za kterou připlácel.
Krytí covidu-19 všude ve světě bez připojištění a bez příplatku UNIQA pojišťovna kryje riziko onemocnění covidem-19 v základním cestovním pojištění, a to ve všech destinacích, tedy i tzv. „tmavě červených“ podle vládního semaforu. Klient nemusí sjednávat další připojištění ani připlácet. V rámci léčebných výloh hradí pojišťovna v případě této diagnózy vyšetření i medikaci, případný převoz a hospitalizaci, testy nemocné osoby a také repatriaci domů, je-li lékařsky indikovaná. Uvízne-li klient s cestovním pojištěním v karanténě v zahraničí, jeho cestovní pojištění se automaticky prodlužuje o příslušnou dobu, a to zdarma. Během této nařízené doby setrvání za hranicemi hradí UNIQA pojišťovna i náklady na ubytování do výše 2 500 korun denně, celkem maximálně 30 000 korun na osobu. Důležitou podmínkou platnosti cestovního pojištění je dodržení všech opatření a instrukcí pro pohyb osob za hranice platných jak v ČR, tak i v navštívené, případně tranzitní zemi. Za cestovní pojištění od UNIQA pojišťovny zaplatí například dva dospělí až se 4 dětmi za 14denní pobyt v Chorvatsku celkem 970 korun, přičemž kromě léčebných výloh (s plným plněním v případě onemocnění covid-19) mají krytí i pro případný úraz, ztrátu zavazadel nebo způsobenou nedbalostní škodu, za niž nesou odpovědnost. Nárok mají i na denní odškodné za případnou hospitalizaci. RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama | reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Na co si dát pozor při sjednání povinného ručení
Sjednání povinného ručení nemusí být složité, přesto se při něm řidiči často dopouštějí chyb, které je později stojí nemalé peníze. Podcenění rozsahu krytí, unáhlený výběr podle ceny nebo přehlédnutí detailů ve smlouvě mohou mít nepříjemné následky...
|
Životní pojištění: Kdy vás začne skutečně chránit?
Mnoho lidí se domnívá, že sjednáním životního pojištění získají ochranu okamžitě. Ve skutečnosti však u řady rizik platí tzv. čekací doba, během níž pojišťovna pojistnou událost neproplatí. Její délka se liší podle typu rizika i konkrétní pojišťovny, proto je důležité ji znát ještě před podpisem smlouvy...
|
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
Povinné ručení v červenci mírně podražilo
Broker Consulting Index povinného ručení zaznamenal v červenci mírné navýšení průměrné ceny zákonného pojištění vozidla pro řidiče bez pojistné historie. Aktuální hodnota indexu činí 7 478 korun, což znamená jen drobný posun vzhůru oproti červnu (7 437 Kč)...
|
všechny články v rubrice
|