Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Allianz pojišťovna spustila novou verzi klientského portálu

2.8.2021  |  Jan Bachura, zpráva Allianz pojišťovny
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaAllianz pojišťovna spustila novou verzi klientského portálu MojeAllianz. Nová verze disponuje dvoufázovým ověřením a responzivním zobrazením. Klienti v ní rovněž mohou platit pomocí služeb Google Pay a Apple Pay. Klientský portál MojeAllianz umožňuje lépe spravovat pojistné smlouvy na dálku, upravovat osobní údaje v profilu a udržovat si detailní přehled o platbách za pojistné. 


„Nasazením nové verze portálu pokračujeme v digitalizaci a zaměřujeme se na to, aby měli klienti svoji pojišťovnu vždy po ruce. Do klientské zóny MojeAllianz jsme přidali nové možnosti na základě podnětů od samotných uživatelů. Zákazníci se tak například mohou podívat na přehled uhrazených plateb nebo zaplatit přes mobilní zařízení. Reagujeme také na to, že čeští klienti využívají, ve srovnání s ostatními zeměmi, služby Apple Pay a Google Pay nadprůměrně,“ říká Jan Andrijko, ředitel Market Managementu z Allianz pojišťovny.

Chtějí-li klienti zkontrolovat své pojistné smlouvy, ujistit se o jejich nastavení či splatnosti, mohou to udělat kdykoliv a odkudkoliv, stačí jim pouze internetové připojení a přihlašovací údaje, nemusejí si instalovat žádnou novou mobilní aplikaci. Nová verze portálu je odpovědí na silný trend, který jasně ukazuje, že klienti pro základní úkony a správu pojistných smluv upřednostňují online komunikaci se svou pojišťovnou.

„Klienti se nemusí bát úniku svých dat. Dodržujeme vysoké bezpečnostní standardy a nově navíc využíváme dvoufázové ověření. Poté, co se uživatel autorizuje do své klientské zóny přes dvoufázové ověření, nemusí už jednotlivé požadavky znovu potvrzovat SMS,“ dodává Andrijko.

Klienti Allianz pojišťovny mají několik různých možností pro správu svých pojistných smluv – mohou vše zkontrolovat nejen fyzicky na obchodních místech či po telefonu, ale mohou využít i mobilní aplikaci Allianz CZ nebo právě portál MojeAllianz, na který je možné přihlásit se také z mobilního telefonu.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Allianz pojišťovna očima klientů



Klienti Allianz pojišťovny mohou jednoduchým způsobem sdělit, jak jsou se službami pojišťovny spokojeni, a to prostřednictvím tzv. pětihvězdičkového hodnocení.

Už několik měsíců mohou klienti sdílet svůj názor na to, jak Allianz pojišťovna zpracovala škodu na vozidle a majetku. Nově teď mohou rovněž hodnotit sjednávání pojistných smluv na majetkové pojištění, pojištění vozidel a životního pojištění. Postupně přibude možnost hodnotit také další zkušenosti při spolupráci s pojišťovnou.

Aktuálně hodnotilo zpracování škod z pojištění vozidel a majetkového pojištění více než 19 300 klientů a průměrný rating dosáhl 4,5 hvězdiček z pěti. Téměř 90 % klientů, kteří pětihvězdičkový rating využili, hodnotí svou zkušenost pozitivně.

“V případě negativního hodnocení klienty kontaktujeme a jejich nespokojenost řešíme. Pětihvězdičkové hodnocení je rychlý a jednoduchý nástroj, který nám pomáhá zlepšovat produkty a služby. Díky tomu, že s většinou klientů komunikujeme přes e-mail nebo mobilní telefon, můžeme jim poslat odkaz na hodnocení a získat skutečně rychlou zpětnou vazbu,” vysvětluje Andrijko.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama




      
  


Související články:
Allianz pojišťovna nabízí novou službu Oprava od Allianz. Pomůže při majetkových škodách

Allianz pojišťovna představila nové pojištění pro malé a střední podnikatele

Nejlepší rizikové životní pojištění v roce 2021 nabízela Allianz pojišťovna

Finanční produkt roku 2021 na Finparádě. Kdo nabízel nejlepší finanční produkty v uplynulém roce?

Allianz pojišťovna rozšířila cestovní pojištění



všechny články
Dále v rubrice

Bankovní identitu využilo už 1,1 milionu lidí. Kde ji lze využít a jaké jsou plány do budoucna?

Obrázek: Oko Digitální ověření totožnosti prostřednictvím bankovní identity využilo alespoň jednou už 1,1 milionu uživatelů na portálech veřejné správy a přes 220 tisíc lidí u více než stovky zapojených soukromých firem. Jaké banky a firmy...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Změny a novinky na hypotečním trhu: zdražování a nové posuzování příjmů

Obrázek: Dům a peníze Úrokové sazby u hypotečních úvěrů stále rostou, v uplynulém týdnu se zdražit úvěry na bydlení rozhodla například mBank, UniCredit Bank nebo Banka CREDITAS. Právě Banka CREDITAS od června 2022 zavádí novinku...

Úrokové sazby rostou, hypotéky pro mladé jsou ale levnější

Obrázek: Dům Zpřísnění podmínek pro získání hypoték, které současně zvýhodnilo žadatele do 36 let, uchopily některé tuzemské banky jako příležitost. Mladým žadatelům s vyšším LTV nabízejí výhodnější úrokové sazby. I když jde o rizikovější...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz