Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Allianz pojišťovna spustila novou verzi klientského portálu

2.8.2021  |  Jan Bachura, zpráva Allianz pojišťovny
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaAllianz pojišťovna spustila novou verzi klientského portálu MojeAllianz. Nová verze disponuje dvoufázovým ověřením a responzivním zobrazením. Klienti v ní rovněž mohou platit pomocí služeb Google Pay a Apple Pay. Klientský portál MojeAllianz umožňuje lépe spravovat pojistné smlouvy na dálku, upravovat osobní údaje v profilu a udržovat si detailní přehled o platbách za pojistné. 



„Nasazením nové verze portálu pokračujeme v digitalizaci a zaměřujeme se na to, aby měli klienti svoji pojišťovnu vždy po ruce. Do klientské zóny MojeAllianz jsme přidali nové možnosti na základě podnětů od samotných uživatelů. Zákazníci se tak například mohou podívat na přehled uhrazených plateb nebo zaplatit přes mobilní zařízení. Reagujeme také na to, že čeští klienti využívají, ve srovnání s ostatními zeměmi, služby Apple Pay a Google Pay nadprůměrně,“ říká Jan Andrijko, ředitel Market Managementu z Allianz pojišťovny.

Chtějí-li klienti zkontrolovat své pojistné smlouvy, ujistit se o jejich nastavení či splatnosti, mohou to udělat kdykoliv a odkudkoliv, stačí jim pouze internetové připojení a přihlašovací údaje, nemusejí si instalovat žádnou novou mobilní aplikaci. Nová verze portálu je odpovědí na silný trend, který jasně ukazuje, že klienti pro základní úkony a správu pojistných smluv upřednostňují online komunikaci se svou pojišťovnou.

„Klienti se nemusí bát úniku svých dat. Dodržujeme vysoké bezpečnostní standardy a nově navíc využíváme dvoufázové ověření. Poté, co se uživatel autorizuje do své klientské zóny přes dvoufázové ověření, nemusí už jednotlivé požadavky znovu potvrzovat SMS,“ dodává Andrijko.

Klienti Allianz pojišťovny mají několik různých možností pro správu svých pojistných smluv – mohou vše zkontrolovat nejen fyzicky na obchodních místech či po telefonu, ale mohou využít i mobilní aplikaci Allianz CZ nebo právě portál MojeAllianz, na který je možné přihlásit se také z mobilního telefonu.

Přehled celé nabídky životního pojištění - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde


Allianz pojišťovna očima klientů



Klienti Allianz pojišťovny mohou jednoduchým způsobem sdělit, jak jsou se službami pojišťovny spokojeni, a to prostřednictvím tzv. pětihvězdičkového hodnocení.

Už několik měsíců mohou klienti sdílet svůj názor na to, jak Allianz pojišťovna zpracovala škodu na vozidle a majetku. Nově teď mohou rovněž hodnotit sjednávání pojistných smluv na majetkové pojištění, pojištění vozidel a životního pojištění. Postupně přibude možnost hodnotit také další zkušenosti při spolupráci s pojišťovnou.

Aktuálně hodnotilo zpracování škod z pojištění vozidel a majetkového pojištění více než 19 300 klientů a průměrný rating dosáhl 4,5 hvězdiček z pěti. Téměř 90 % klientů, kteří pětihvězdičkový rating využili, hodnotí svou zkušenost pozitivně.

“V případě negativního hodnocení klienty kontaktujeme a jejich nespokojenost řešíme. Pětihvězdičkové hodnocení je rychlý a jednoduchý nástroj, který nám pomáhá zlepšovat produkty a služby. Díky tomu, že s většinou klientů komunikujeme přes e-mail nebo mobilní telefon, můžeme jim poslat odkaz na hodnocení a získat skutečně rychlou zpětnou vazbu,” vysvětluje Andrijko.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v dubnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu dubna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, mBank, Komerční banka, MONETA Money Bank...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Air Bank společně s O2 přinášejí nový tarif NEO Easy. Nabídne neomezené volání i data

Obrázek: Logo Air Bank Air Bank přináší svým klientům nový mobilní tarif NEO Easy ve spolupráci s O2. Nabídne neomezené volání, SMS i data bez smluv a závazků, a to vše za zvýhodněnou cenu 549 Kč měsíčně. Stačí zaplatit tarif kartou Air Bank a provést pět plateb měsíčně...

UNIQA rozšiřuje pojištění i pro klienty Raiffeisen stavební spořitelny

Obrázek: Peníze v ruce Od dubna mohou klienti Raiffeisen stavební spořitelny využít inovovanou generaci pojištění schopnosti splácet nezajištěný úvěr od UNIQA. Pojištění je komplexnější a přizpůsobené dnešním potřebám, ale zároveň přináší služby, které klientům usnadní nejen...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies