Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Fio banka rozšířila funkce mobilního bankovnictví. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci

5.4.2022  |  Jan Bachura, zpráva Fio banky
  


Obrázek: Mobilní telefonFio banka rozšířila funkce svého mobilního bankovnictví o zakládání nových finančních produktů. Klienti si tak přímo v mobilu mohou sjednat další běžný účet, spořicí účet, termínovaný vklad, platební kartu nebo požádat o půjčku, kreditní kartu či kontokorent. V článku můžete ohodnotit mobilní aplikaci vaší banky.


Mobilní bankovnictví Fio banky prošlo aktualizací, které klientům přineslo novinku. V záložce Moje Fio klienti najdou novou sekci s názvem Nový produkt, kde si mohou sjednat další běžný účet či spořicí účet, nebo zažádat o platební kartu či úvěr. Celým procesem klienty provede průvodce, kde si nastaví všechny parametry jako u zakládání produktů a služeb v internetovém bankovnictví. Novinka je dostupná pro uživatele Android i iOS.

„Pokračujeme v rozvoji našeho Smartbankingu, aby klienti, kteří jsou zvyklí dělat vše na mobilu, opravdu tu možnost měli a ani se nemuseli hlásit do internetového bankovnictví. Postupně do mobilní aplikace přidáváme další a další funkce, aby byla jeho plnohodnotnou alternativou,“ komentuje novinku Jan Bláha, obchodní ředitel Fio banky.

V mobilní aplikaci lze nově založit následující produkty a služby:

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci



Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.

Podle návštěvníků Finparády.cz má nejlepší mobilní aplikaci ČSOB, pro kterou hlasovalo celkem 1 538 návštěvníků, a to s průměrnou známkou 1,09 (k 4. 4. 2022, 16:00).

                  Obrázek: Smajlíci

Banka a mobilní aplikace
Air Bank - My Air
Banka CREDITAS - CREDITAS Banking
Česká spořitelna - George
ČSOB / Poštovní spořitelna - ČSOB Smart
Equa bank - Mobilní bankovnictví
Fio banka - Fio Smartbanking CZ
Hello bank! - Smartbanking
Komerční banka - Mobilní banka
mBank - mBank CZ
MONETA Money Bank - Smart Banka
Raiffeisenbank - Mobilní eKonto
UniCredit Bank - Smart Banking
Zdroj: Finparáda.cz

reklama

Kreditní karta - vedení zdarma a cashback 1 %více
Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,60 % p.a.více
mKonto - běžný účet bez poplatkůvíce
mKonto Business - účet pro podnikatele, který máte rádivíce
Stavební spoření od Buřinky - zhodnocení až 6,8 % ročně, sjednání zdarma a bonus 2 000 Kčvíce



      
  


Související články:
Fio banka vylepšila mobilní aplikaci

Fio banka vylepšila mobilní bankovnictví. Co je v aplikaci nového?

Fio banka nabízí sjednání běžného účtu v aplikaci Fio Smartbanking

Fio banka odměňuje klienty za platby mobilem. U jakých bank můžete platit mobilem nebo hodinkami?

Fio banka nově nabízí dětem smartbanking



všechny články
Dále v rubrice

Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Obrázek: Placení mobilem Mastercard Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Obrázek: Air Bank placení mobilem Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby...

Pokud zavoláte do banky, může s vámi komunikovat hlasový robot

Obrázek: Žena s mobilem a notebookem Digitalizace v bankovním sektoru se již dlouhodobě rozvíjí. Mimo jiné má vliv i na bankovní call centra. Řadu požadavků klientů již vyřídí místo lidského pracovníka tzv. chatbot, virtuální asistent...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz