Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Právní poradenství jako součást životního pojištění. Jak ho klienti využívají?

18.8.2022  |  Jan Bachura, zpráva Kooperativa pojišťovny
  


Obrázek: LidéKooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.


Kooperativa pojišťovna nabízí v rámci asistence MAJÁK+ konzultace s odborníky v případě zdravotních nebo sociálních problémů klienta, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc. Kromě konzultací s odborníky nabízí i pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při údržbě domácnosti – služby Hodinového manžela.

„Na rozdíl od konkurence, která asistence u životního pojištění často váže na závažnou pojistnou událost, je naše služba určená na běžné každodenní těžkosti, její využití je tedy daleko širší. Nejčastěji klienti využívají právní asistenci a hodinového manžela. Tyto zásahy tvoří téměř 50 % případů. Téměř 19 % klientů pak využívá konzultaci s lékařem,“ vypočítává nejčastější zásahy Ondřej Poul, šéf projektu zaměřeného na starší klienty v Kooperativa pojišťovně.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Služby hodinového manžela využívají zejména starší spoluobčané.

„Pomáhali jsme například paní, po které správce domu požadoval vyklizení sklepa kvůli opravě domu. Ale protože neměla nikoho z rodiny, který by ji s tím pomohl, obrátila se na MAJÁK+, který na vyklizení sklepa zajistil hodinového manžela. V poslední době se také zvyšuje počet zásahů u klientů s finančními problémy. Například díky růstu cen se náš klient dostal finanční tísně, a proto se obrátil na našeho sociálního pracovníka, který mu pomohl získat příspěvky a dávky v hmotné nouzi,“ představuje Ondřej Poul několik zásahů z poslední doby.

„MAJÁK+ ušetří klientům mnoho času i starostí, dává záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech problematiky i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném čísle, na které se klienti dovolají non-stop,“ dodává Ondřej Poul.





      
  


Související články:
Žebříček rizikového životního pojištění v listopadu

Průměrná cena pojištění vozidel vzrostla o 11 procent

Zimní sezóna motoristů je tady. Přezout pneumatiky nestačí

Česká spořitelna vylepšila pojištění platebních karet

Produkt veřejnosti 2022 na Finparádě. Hlasujte pro váš oblíbený finanční produkt



všechny články
Dále v rubrice

Žebříček rizikového životního pojištění v listopadu

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě došlo k aktualizaci žebříčku rizikového životního pojištění. První místo obhájila Allianz pojišťovna, druhé místo patří MetLife pojišťovně, na třetím místě nově skončila Simplea pojišťovna, na čtvrté místo se usadila...

Průměrná cena pojištění vozidel vzrostla o 11 procent

Obrázek: Auto Až čtyři tisíce korun si můžeme připlatit při ukvapené volbě povinného ručení, zejména potom u vozidel s malým ročním nájezdem do 5 tisíc kilometrů. Na srovnání bychom však neměli zapomínat ani u havarijního pojištění...

Zimní sezóna motoristů je tady. Přezout pneumatiky nestačí

Obrázek: Auto V době od 1. listopadu do 31. března by měli motoristé vybavit své vozy zimními pneumatikami. I když zákon nestanoví výslovně „všeobecnou povinnost“, nikdy nelze předvídat, jaké počasí řidiče po cestě potká nebo jak...

Česká spořitelna vylepšila pojištění platebních karet

Obrázek: Platební karta Česká spořitelna od 1. listopadu 2022 vylepšila Pojištění osobních věcí a karet. To nově nabízí vyšší limity pro případ zneužití platebních karet a běžných účtů, a to včetně phishingových útoků. Nové podmínky pojištění...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz