Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Kampaň KB a KB Penzijní společnosti míří na mladé. Důchod bude fajn, když se včas připravíš

12.6.2023  |  Veronika Křivská, zpráva KB a KB PS | foto: KB a KB PS
  


Obrázek: Kampaň I love důchodKomerční banka a KB Penzijní společnost spustily v dubnu dlouhodobou kampaň I love důchod – revoluce ve vnímání důchodu. Za pomoci digitální influencerky Just.iny inspiruje mladé lidi, aby se na svůj důchod začali včas finančně připravovat, a zajistili si tak pohodu pro své plánované aktivity. Pozitivní budoucnost stáří představuje na webové platformě i na Instagramu.



„Ukazuje se, že pro mladé lidi je důchodový věk dalekou budoucností, o které nepřemýšlí. Jsou přesvědčeni, že mají spoustu času. Kampaň I love důchod jim připomíná, že pokud si chtějí v důchodu užívat hiking, rock climbing, surfing, partying, chill s rodinou nebo whatever budou chtít – slovy Just.iny, je potřeba se připravit a mít dostatečnou finanční rezervu. Naše kampaň na to slovníkem generace Z upozorňuje a poskytuje mladým lidem důležité informace, shrnuté na webu www.iloveduchod.cz, jak se na vlastní důchod připravit,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand Strategy a Komunikaci Komerční banky.

Digitální influencerka Just.ina
Autor: Komerční banka a KB Penzijní společnost
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Ústřední postavou kampaně je digitální influencerka Just.ina, která představuje budoucnost stáří. Ukazuje mladým lidem, že jejich důchod může být skvělý, plný zájmů – jen je potřeba se na něj připravit. Kdo začne v rozumném věku investovat, tomu postačí si průběžně odkládat menší částku. Nejenže mu odpadnou starosti s finančním zajištěním či stres ohledně věku odchodu do důchodu, ale bude mít i větší prostor dělat i v důchodu to, co ho skutečně baví.

Kampaň I love důchod - důchodová kalkulačka
Autor: Komerční banka a KB Penzijní společnost
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Na přípravě a realizaci kampaně se podílí více agentur. S konceptem a celkovým kreativním pojetím přišla agentura Momentum Czech Republic, za komunikaci na sociálních sítích zodpovídá Fuse, mediální plánování má na starost PHD Media a mediální podporu projektu zajišťuje Crest Communications. V rámci kampaně spolupracuje KB Penzijní společnost také s influencery.

Komunikace odstartovala inkognito „HATE“ fází. Od 1. do 10. dubna se po celé republice objevily vizuály s provokativním prohlášením “I HATE DUCHOD" a směřovaly diváky na web ihateduchod.cz, který odpočítával čas do další, hlavní fáze „LOVE DŮCHOD“. Tuto fázi doprovázelo spuštění nového webu www.ilovedůchod.cz a instagramového účtu iloveduchod.

Porovnání nabídky penzijního spoření ve 3. pilíři - zde
Kalkulačku pro spoření na penzi najdete zde

Aktivační kampaň “LOVE” se nese již v konverzačním tónu její hlavní komunikace probíhá od půlky dubna do konce června online a na sociálních sítích pod leitmotivem "Pořád to budeš ty!" Hlavní hrdinka kampaně, digitální Just.ina reprezentující budoucnost stáří, vyzývá mladé lidi, aby změnili nastavení mysli a začali o důchodu přemýšlet pozitivně. Téma českého důchodu zpracovává mladým jazykem a vysvětluje, že důchod může být skvělý, pokud se na něj připravíte včas.  

Aktuální žebříčky doplňkového penzijního připojištění včetně parametrů hodnocení najdete zde

„Cílem celé komunikace je vyvolat debatu o vnímání důchodů mladými lidmi, bořit stereotypy a vytvářet o tomto tématu nové představy. Využíváme proto jazyk naší cílové skupiny, zvolili jsme konverzační cestu s nábojem. Chceme být kontroverzní a dát mladým lidem hlas. Přinášíme tak pozitivní obsah související s pojetím důchodu a s ním spojení generací, aby společně vytvářely budoucnost stáří,“ dodává ke kampani Creative Director Rado Jankovič z Momentum Czech Republic.

Kampaň I love důchod - upoutávka na videa
Autor: Komerční banka a KB Penzijní společnost
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Video hlavního spotu Just.iny bořící svým tancem zavedené mýty a představy o životě v důchodu se natáčelo v Kongresovém centru Praha. Režie hlavního spotu se ujal Jiří Horuta a produkci zajišťovala produkční společnosti Procoma a AD Kolektiv. Motion Capture produkci Just.iny byla připravena ve spolupráci s Dont Panic.

Kdo je Just.ina?



„Jmenuji se Just.ina, jsem virtuální podoba budoucího stáří. Můj důchod je parádní a ten váš může být taky. Jen se na něj musíte dobře a včas připravit. Spousta mladých lidí si myslí, že důchodem život v podstatě končí. Typický český stereotyp! To je ale naprostá hloupost. S důchodem nic nekončí a já Ti to ukážu! Pořád to budeš Ty, Tvůj live style až do konce života. Začni zlehka, změň svůj pohled na věc. Jsem ready Ti s tím pomoci, přidej se na světlou stranu…“

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce



Ohodnoťte vaše penzijní spoření

Máte sjednané penzijní spoření? Vyjádřete pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost právě s vaším penzijním spořením. Hodnotit můžete ZDE.
 
Obrázek: Smajlíci


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Žebříček penzijních fondů v říjnu: Conseq předběhl NN Penzijní společnost i Renteu

Obrázek: Spořící důchodce Doplňkové penzijní spoření je jedním z klíčových nástrojů, jak si v České republice zajistit finanční rezervu na důchod. Stát jej podporuje nejen daňovými úlevami, ale i příspěvky. Na penzijní spoření navíc mohou přispívat i firmy svým zaměstnancům. Jaký je aktuální...

MONETA posiluje v investicích: přichází s vlastními fondy i profesionálním poradenstvím

Obrázek: Logo MONETA MONETA na svých pobočkách spouští investiční poradenství, jehož cílem je zpřístupnit investování široké veřejnosti. Současně banka představuje pět nových MONETA fondů, které alokují finanční prostředky do různých tříd aktiv a pokrývají spektrum...

Máte staré penzijní připojištění? Přechodem na nové si můžete polepšit

Obrázek: Peníze a kalkulačka Ještě zhruba dva miliony Čechů mají staré Penzijní připojištění, které uzavřeli před rokem 2013. Tento produkt nadále funguje, jeho schopnost dosahovat atraktivního výnosu u vložených prostředků je však omezená. Naproti tomu Doplňkové penzijní spoření...

Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna


Nejlepší nemovitostní fond
CREDITAS Nemovitostní I
Banka CREDITAS




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies