Průměrná částka za odložené platby PlatímPak je více než 3 tisíce korun
| 10.7.2023 | Veronika Křivská, zpráva Raiffeisenbank | foto: Pixabay | |
Z dat Raiffeisenbank vyplývá, že průměrná výše nákupu zaplaceného přes bankou nabízenou službu PlatímPak činí více než tři tisíce korun. Téměř tři čtvrtiny zákazníků využívají službu z mobilního telefonu, zbývající čtvrtina z počítače nebo tabletu. Objem žádostí se meziročně zvýšil o cca 70 % a služba je dostupná ve více než 13 tisících e-shopech.
PlatímPak usnadňuje nákupy na e-shopech tím, že za ně zboží při nákupu zaplatí. Lidé si tak mohou nakoupené zboží nejprve v klidu prohlédnout a vyzkoušet a zaplatí za něj klidně až za 30 dní bez jakéhokoliv úroku nebo poplatků. Nahrazuje tak placenou dobírku a vedle možnosti vyzkoušet zboží pomáhá i v případě krátkodobého nedostatku vlastních prostředků.  Ukázka PlatímPak v mobilní verzi Autor: Raiffeisenbank = Pro zvětšení klikněte na obrázek = Službu nabízí Raiffeisenbank prostřednictvím partnerských e-shopů pro nákupy do 25 tisíc korun. Mohou ji využít nejen klienti Raiffeisenbank, ale i klienti ostatních bank. Sjednání je na pár kliknutí, stačí při nákupu v e-shopu vybrat platební metodu PlatímPak a vyplnit několik základních údajů, vše online a jednoduše. Od ledna 2021 eviduje banka už téměř 70 tisíc žádostí o PlatímPak. Přehled o všech nesplacených nákupech najdou klienti v mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Kdykoli a kdekoli tak mají přehled o čerpaných částkách a termínech splatnosti. Pokud klienti nechtějí čekat do termínu, mohou částku splatit kdykoliv, nebo si ji naopak mohou převést na úročené měsíční splátky. Zároveň neustále roste počet e-shopů, kde je možné PlatímPak využít. Služba je dostupná ve více než 13 tisících e-shopech v ČR ve spolupráci s platebními branami Comgate a ThePay nebo přes přímé API, platformu Shoptet a opensource moduly. Lidé využívají PlatímPak např. při nákupech elektroniky, nábytku, oblečení, kosmetiky, ale také letenek nebo ubytování. Podle statistik se nakupování na e-shopech více věnují v první polovině týdne, v případě víkendu spíš v neděli než v sobotu. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...
|
Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...
|
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
všechny články v rubrice
|