Nová kampaň Air Bank startuje
31.7.2023 | Valerie Koubová, foto: Air Bank | |
Air Bank spouští novou kampaň. Po dvanácti letech střídá dvojici televizních bankéřů nový komunikační koncept.
Od zítřejšího dne budete moci vidět nové reklamní příběhy, ve kterých se Air Bank zaměřuje na zjednodušování všeho okolo peněz. Nová kampaň pod názvem „I to se může stát“ vystřídá dva popichující se bankéře. „Náš nový komunikační koncept nám pomáhá kreativními způsoby ukazovat, na čem si zakládáme a co nás odlišuje od ostatních bank na trhu. Díky němu také můžeme konečně naplno předvést, že jsme bankou, která má své klienty opravdu ráda. A že vše, co pro naše klienty děláme, vede k tomu, aby měli se svými penězi jednodušší život a aby jich měli více. To, že je náš přístup správný, dlouhodobě dokazuje spokojenost našich více než 1,1 milionu klientů, která je ve srovnání s ostatními bankami vůbec nejvyšší. V nových reklamních příbězích navíc rozhodně neklademe meze fantazii, a může se v nich tedy stát opravu cokoliv. Věříme proto, že budou diváky bavit stejně jako nás a že naše komunikace bude ve svém oboru i nadále patřit mezi nejlepší,“ uvádí Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank. V novém konceptu se bude Air Bank věnovat různým oblastem, ve kterých už dnes pomáhá klientům lépe pracovat s penězi. Nové reklamní spoty jsou postaveny na využití takzvaného efektu motýlích křídel, spočívající v myšlence, že i jediný malý skutek na začátku může spustit celý řetězec událostí a mít zásadní vliv na to, jak se věci na jeho konci vyvinou. Stejně jako služby Air Bank, které jsou o stovkách drobných i větších vylepšení. Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl s Michalem Nohejlem. Ukázky nových reklamních spotů najdete zde: O kampaních bank jsme psali nedávno v článku zde
Anketa - Banky a maskoti Banky a maskoti, co se Vám líbí/líbilo?
Liška, starý maskot 30 let (ČMSS/ČSOB stavební spořitelna) (50 %) Chameleon, nový maskot (ČSOB/ČSOB stavební spořitelna) (7 %) Kocour Tomio, původní reklama (MONETA Money Bank) (14 %) Nová reklama, výhody pro klienty (MONETA Money Bank) (0 %) Osel křížený se zebrou, starý maskot (Zonky) (0 %) Žirafa, nový maskot (Zonky) (0 %) Dva světy, hodný a úlisný/vychytralý bankéř, stará reklama 12 let (Air Bank) (7 %) Nová reklama, výhody pro klienty (Air Bank) (21 %)
všechny články | |
Dále v rubrice
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Velké srovnání termínovaných vkladů v září
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. Pokles úrokových sazeb u těchto spořicích produktů se v září 2025 proměnil v mírný růst. Přinášíme vám přehled aktuálních úrokových sazeb...
|
Češi přesouvají platby do digitálu. S bezhotovostní revolucí roste ale i počet podvodů
Bezhotovostní platby se v České republice staly standardem a jejich význam stále roste. Podle aktuálního průzkumu je dnes již 59 % plateb realizováno bezhotovostně, zatímco hotovost představuje pouze 41 %. S rostoucí oblibou digitálních plateb však bohužel...
|
všechny články v rubrice
|