Jaké změny připravila Raiffeisenbank v mobilní aplikaci?
7.10.2024 | Veronika Křivská, zpráva Raiffeisenbank| foto: Finparáda | |
Raiffeisenbank představuje novinky ve své mobilní aplikaci, které zahrnují jak estetické, tak funkční změny. Například se jedná o novou funkci Drobné spoření, která umožňuje automatické převody z běžného účtu na spořicí cíl nebo zjednodušení procesu založení účtu.
Uživatelé mobilní aplikace Raiffesenbank mohou ocenit modernizovaný design aplikace, včetně nových ilustrací a animací při spuštění aplikace. Přestože se mění vzhled, intuitivní ovládání aplikace zůstává beze změny. Drobné spoření Novinkou je funkce Drobné spoření, která umožňuje automatické převody z běžného účtu na spořicí cíl. Uživatelé si mohou nastavit částky 10, 25, 50 nebo 100 Kč za každou platbu debetní kartou, které se na spořicí účet převedou najednou po naspoření 100 Kč. Uživatelé mohou kdykoliv pravidlo spoření upravit nebo vypnout. Kategorie transakcí Aplikace nyní nabízí také rozšířené možnosti pro správu kategorií transakcí, včetně vytvoření až deseti vlastních kategorií a nastavení pravidel pro automatické kategorizace budoucích transakcí. Ukázka nastavení kategorie transakcí a funkce Drobného spoření  Zdroj: Raiffeisenbank Zlepšení se dočkali i uživatelé spořicích účtů, kam byla na základě zpětné vazby přidána tlačítka pro rychlý přístup ke spořicím cílům a historii transakcí přímo z hlavní stránky aplikace. Poslední aktualizací je zjednodušení procesu založení účtu, které nyní probíhá přímo v aplikaci bez nutnosti přechodu do prohlížeče telefonu. „Všechny změny v aplikaci jsou součástí našeho úsilí o poskytování plynulého a intuitivního uživatelského zážitku. Těší nás, že uživatelům mobilního bankovnictví přinášíme novinky a úpravy, které nám sami zmiňují ve zpětných vazbách", říká Vratislav Kříž, který v Raiffeisenbank vede tým mobilního bankovnictví. Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace. Zdroj: Finparáda.cz
všechny články | |
Dále v rubrice
Dvě banky, dvě různé strategie. Co v rámci odměn nabízejí?
Banky lákají klienty na různé benefity a slevové programy. Za Českou spořitelnou, která v květnu tohoto roku přišla se službou Odměny motivující klienty k lepšímu finančnímu zdraví, spouští nyní MONETA Money Bank stejnojmenný program Odměny. Klientům přinese...
|
Která bankovní aplikace je nejpřívětivější? Sami uživatelé hodnotí
Bankovní mobilní aplikace se staly běžnou součástí našich životů. Umožňují nám rychle spravovat finance, zadávat platby nebo sledovat výdaje přímo z telefonu. Jejich kvalita a přívětivost proto hrají klíčovou roli v celkové spokojenosti klientů. Zmapovali jsme...
|
Banky posilují bezpečnost. MONETA zavádí nouzové tlačítko pro zablokování účtu
MONETA Money Bank nově umožňuje klientům jediným tlačítkem ve Smart Bance nebo Internet Bance zablokovat přístup ke všem bankovním přístupům a platebním kartám v případě, že se stanou oběťmi kybernetického útoku a hrozí, že byl jejich účet napaden...
|
Bezkontaktně a stylově: Platební prsten od mBank si oblíbily tisíce uživatelů
Platební prsten, který mBank představila ve spolupráci s českou značkou Niceboy, si rychle získal oblibu mezi sportovci, cestovateli a všemi, kdo chtějí platit pohodlně, stylově a bezpečně. Od jeho spuštění Češi provedli více než půl milionu transakcí za celkovou...
|
všechny články v rubrice
|