Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nový způsob obsluhy na pobočce pomocí mobilní aplikace

7.11.2024  |  Veronika Křivská, zpráva Air Bank | foto: Air Bank
  


Obrázek: Pobočka Air BankAir Bank zavádí nový způsob obsluhy klientů na všech svých pobočkách, přístup je založen na technologii tabletů s rozhraním mobilní aplikace My Air. Tento krok přináší klientům nejen rychlejší přístup k bankovním službám, ale také konzistentní uživatelskou zkušenost napříč kanály.



Více než 69 % klientů, kteří navštíví pobočku banky, používá mobilní bankovnictví pro hospodaření s penězi. Nově při návštěvě poboček Air Bank bude klienty vítat bankovní asistent s tabletem s pobočkovou nadstavbou aplikace My Air – CAir. Obsluha klienta tak proběhne v prostředí mobilní aplikace.

„Dále posouváme hranice zákaznické zkušenosti a zároveň zvyšujeme sebevědomí klientů v používání služeb v rámci mobilní aplikace, kdy je bankovní asistent provede celým procesem. Při další příležitosti tak bude klient schopen požadavek vyřídit sám bez nutné návštěvy pobočky,” vysvětluje Karel Horák, ředitel divize Péče o klienty v Air Bank.

Ukázka aplikace My Air v tabletu
Autor: Air Bank
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Data banky ukazují, že přes 83 % klientů banky má ve svém mobilním telefonu napárovanou aplikaci My Air a toto číslo stále roste. Air Bank při svém založení jako první banka na trhu demokratizovala způsob obsluhy klientů, kdy bankovní asistent sedí vedle klienta u počítače a naviguje ho v jeho internetovém bankovnictví. CAir pak zákaznickou zkušenost posouvá na další úroveň.

„Díky identickému rozhraní s mobilní aplikací se zákazníci mohou cítit komfortně a také bezpečně, rozvržení na tabletu využívá veškeré funkce a pohodlí aplikace, na které jsou klienti zvyklí. Klienti mohou v novém rozhraní provádět veškeré operace, měnit nastavení nebo si v klidu projít nabídku produktů, zatímco jim bankéři poskytnou odbornou pomoc v reálném čase,” říká Karel Horák.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde

Dosud sesbíraná zpětná vazba od klientů během pilotního provozu je velmi pozitivní, CAir se tak postupně do konce roku objeví na všech pobočkách Air Bank.

“Klienti, kteří měli možnost CAir vyzkoušet, oceňují známé prostředí a rychlý přístup ke službám, které jim usnadňují jejich finanční záležitosti. Pomocí CAir se nám daří naplňovat tři základní potřeby každého klienta – obsloužit, naučit a poradit,“ dodává Karel Horák.

Žebříček běžných účtů Obrázek: Pokračuj
Kalkulačka osobních účtů Obrázek: Pokračuj
Sjednání běžného účtu  Obrázek: Pokračuj



      
  






všechny články
Dále v rubrice

Chystáte se do zahraničí? Takhle ušetříte při placení kartou nebo výběrech

Obrázek: Placení na cestách Letní dovolené se blíží a s nimi i otázka, jak v zahraničí co nejbezpečněji a nejvýhodněji platit. Česká bankovní asociace přináší praktické rady, jak při cestách nepřijít o peníze kvůli nevýhodné směně měny, zbytečným poplatkům nebo ztrátě karty. V článku se dozvíte...

Prázdniny bez otřesů: Česká národní banka drží sazby na stejné úrovni.

Obrázek: Blesková zpráva Podle očekávání dnes bankovní rada ČNB ponechala svoji hlavní úrokovou sazbu beze změny. Dvoutýdenní repo tak zůstává na úrovni 3,50 %, a je tak o 150 bazických bodů výše než obdobná sazba ECB. Na druhou stranu výrazně níže než sazby...

Dvě banky, dvě různé strategie. Co v rámci odměn nabízejí?

Obrázek: Sleva a dárek Banky lákají klienty na různé benefity a slevové programy. Za Českou spořitelnou, která v květnu tohoto roku přišla se službou Odměny motivující klienty k lepšímu finančnímu zdraví, spouští nyní MONETA Money Bank stejnojmenný program Odměny. Klientům přinese...

Která bankovní aplikace je nejpřívětivější? Sami uživatelé hodnotí

Obrázek: Mobilní bankovnictví Bankovní mobilní aplikace se staly běžnou součástí našich životů. Umožňují nám rychle spravovat finance, zadávat platby nebo sledovat výdaje přímo z telefonu. Jejich kvalita a přívětivost proto hrají klíčovou roli v celkové spokojenosti klientů. Zmapovali jsme...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies