Nový způsob obsluhy na pobočce pomocí mobilní aplikace
| 7.11.2024 | Veronika Křivská, zpráva Air Bank | foto: Air Bank | |
Air Bank zavádí nový způsob obsluhy klientů na všech svých pobočkách, přístup je založen na technologii tabletů s rozhraním mobilní aplikace My Air. Tento krok přináší klientům nejen rychlejší přístup k bankovním službám, ale také konzistentní uživatelskou zkušenost napříč kanály.
Více než 69 % klientů, kteří navštíví pobočku banky, používá mobilní bankovnictví pro hospodaření s penězi. Nově při návštěvě poboček Air Bank bude klienty vítat bankovní asistent s tabletem s pobočkovou nadstavbou aplikace My Air – CAir. Obsluha klienta tak proběhne v prostředí mobilní aplikace. „Dále posouváme hranice zákaznické zkušenosti a zároveň zvyšujeme sebevědomí klientů v používání služeb v rámci mobilní aplikace, kdy je bankovní asistent provede celým procesem. Při další příležitosti tak bude klient schopen požadavek vyřídit sám bez nutné návštěvy pobočky,” vysvětluje Karel Horák, ředitel divize Péče o klienty v Air Bank.  Ukázka aplikace My Air v tabletu Autor: Air Bank = Pro zvětšení klikněte na obrázek = Data banky ukazují, že přes 83 % klientů banky má ve svém mobilním telefonu napárovanou aplikaci My Air a toto číslo stále roste. Air Bank při svém založení jako první banka na trhu demokratizovala způsob obsluhy klientů, kdy bankovní asistent sedí vedle klienta u počítače a naviguje ho v jeho internetovém bankovnictví. CAir pak zákaznickou zkušenost posouvá na další úroveň. „Díky identickému rozhraní s mobilní aplikací se zákazníci mohou cítit komfortně a také bezpečně, rozvržení na tabletu využívá veškeré funkce a pohodlí aplikace, na které jsou klienti zvyklí. Klienti mohou v novém rozhraní provádět veškeré operace, měnit nastavení nebo si v klidu projít nabídku produktů, zatímco jim bankéři poskytnou odbornou pomoc v reálném čase,” říká Karel Horák. Dosud sesbíraná zpětná vazba od klientů během pilotního provozu je velmi pozitivní, CAir se tak postupně do konce roku objeví na všech pobočkách Air Bank. “Klienti, kteří měli možnost CAir vyzkoušet, oceňují známé prostředí a rychlý přístup ke službám, které jim usnadňují jejich finanční záležitosti. Pomocí CAir se nám daří naplňovat tři základní potřeby každého klienta – obsloužit, naučit a poradit,“ dodává Karel Horák. | Žebříček běžných účtů |  | | Kalkulačka osobních účtů |  | | Sjednání běžného účtu |  |
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...
|
Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...
|
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
všechny články v rubrice
|