Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Novinky od Komerčky: platební karty Mastercard s designem Agraelus a Poro 2.0

dnes  6:00  |  Tomáš Smetana, zpráva KB | foto: KB
  


Komerční banka ve spolupráci s nejznámějším českým streamerem Agraelem představila novou platební kartu s jeho designem. Klienti si mohou vybrat mezi kartou Agraelus nebo Poro 2.0, inspirovanou postavou z League of Legends.



Na základě dlouhodobé spolupráce s herní komunitou uvádí Komerční banka a Mastercard novou generaci designových platebních karet zaměřených na hráče. Klienti si mohou zvolit mezi dvěma variantami debetní karty Mastercard Debit – kartou Poro 2.0, inspirovanou oblíbeným hrdinou z League of Legends, a naprosto exkluzivní kartou Agraelus, jejíž design navrhl nejznámější český streamer Vojtěch Fišar, známý právě pod přezdívkou Agraelus. Podle dostupných údajů by mělo jít o světově zcela unikátní karetní design navržený přímo herním influencerem.

Obě karty jsou dostupné jak ve fyzické podobě, tak i v aplikaci KB+ a v digitální podobě pro platební nástroje Apple Pay a Google Pay. Jejich výběrem se klienti automaticky zapojují do interaktivního hlasování. To rozhodne, který design se stane nejoblíbenějším. Aktuálně vede tým Agraelus s 58 % hlasů oproti 42 % pro Poro. Klienti, kteří si zvolí vítězný design, se navíc mohou zapojit do slosování o ceny v hodnotě 200 tisíc Kč – hlavní výhrou je herní počítač v hodnotě 100 tisíc Kč.

Platební karta Mastercard s designem Agraelus
Autor: Komerční banka
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Nabídka pro nové klienty: bonus až 3 000 Kč



Kromě možnosti výběru unikátní herní karty připravila Komerční banka také nabídku pro nové klienty. Každý, kdo si do 31. května 2025 založí účet přes aplikaci KB+, získá bonus až 3 000 Kč. Podmínky pro získání odměny jsou jednoduché – pravidelné platby kartou a příchozí platby na účet.

V každém z nás je kousek hráče



Podle nového průzkumu Komerční banky si víc než tři čtvrtiny Čechů občas zahrají nějakou hru – ať už na mobilu cestou do práce, večer u konzole, nebo s kamarády online. Gaming už dávno není výsadou puberťáků, ale stal se běžnou součástí každodenního života.

„Průzkum ukázal, že většina Čechů hraje pravidelně – a pro mladší generace jsou hry běžnou součástí života. Nejde jen o zábavu, ale i o způsob relaxace, kontakt s ostatními a často i první zkušenost s placením online. Proto přicházíme s produkty, které jim dávají smysl – od designových platebních karet až po podporu komunitních a edukačních projektů,“ říká Jitka Haubová, členka představenstva a provozní ředitelka Komerční banky.

Nejde však jen o zábavu – banka si uvědomuje i odpovědnost vůči komunitě. Proto vznikl také tým BANKERS, první interní gamingový tým v historii KB složený z vlastních zaměstnanců, který se mimo jiné podílí také na edukaci hráčů v oblasti kyberbezpečnosti v rámci projektu CyberHunt.

„Gaming už dávno není jen volnočasová zábava. Je to fenomén, který propojuje generace, přináší emoce, kreativitu a dnes i nové finanční návyky. Komerční banka na to reaguje tak, jak je jí vlastní – užitečnými produkty, bezpečným prostředím a silnou podporou komunity. Hráči jsou pro nás přirozenou součástí digitální budoucnosti,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro strategii značky a komunikaci skupiny Komerční banky.

Přehled bank nabízejících speciální designy platebních karet



Vydání platební karty s motivem streamera Agraela není ojedinělý krok – některé banky v Česku už v minulosti sázely na originální nebo fanouškovské motivy, ať už v rámci sportu, charity nebo popkultury. Níže uvádíme přehled bank, které v současnosti nabízejí designové či tematické karty.

Komerční banka
  • Nabídka designů: Karty s motivy streamera Agraela, postavy Poro z League of Legends, Rock for People, Národní hokejový tým, výřez z díla Vincenta van Gogha, zvířecí motivy (např. panda, tučňák).
  • Dostupnost: Designy jsou dostupné pro různé tarify a lze je sjednat v aplikaci KB+.
  • Cena: Základní design zdarma, ostatní za 19 Kč měsíčně.
Česká spořitelna
  • Speciální edice: Limitovaná edice OLED svítící platební karty pro herní příznivce.
  • Dostupnost: Limitovaná edice pro 2000 nejrychlejších zájemců.
MONETA Money Bank
  • Speciální design: Debetní karta s designem inspirovaným Pride motivy, českými kraji nebo sportovní tematikou
  • Dostupnost: K dispozici jako plastová i virtuální karta.
Banka Creditas
  • Speciální edice: Exkluzivní platební karty z keramiky a kovu pro prémiové klienty.
  • Dostupnost: Plánováno vydání 2000 karet (1000 keramických a 1000 kovových).
ČSOB
  • Speciální edice: Fanouškovská karta AC Sparta Praha.
  • Dostupnost: Pro stávající i nové klienty, možnost sbírat body do věrnostního programu.
Air Bank
  • Vlastní design: Klienti si mohou zdarma vytvořit kartu s vlastním obrázkem.
  • Dostupnost: Funkce dostupná přímo v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci.

Žebříček běžných účtů Obrázek: Pokračuj
Kalkulačka běžných účtů Obrázek: Pokračuj
Sjednání běžného účtu Obrázek: Pokračuj




      
  



Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Po více než třech letech klesly sazby hypotečních úvěrů pod 5 procent

Obrázek: Pokles sazeb hypoték Jsou to více než tři roky, kdy se nabídkové sazby hypotečních úvěrů podle Swiss Life Hypoindexu pohybovaly pod 5% hranicí. Konkrétně to bylo v dubnu 2022, kdy index dosáhl hodnoty 4,88 %. Aktuálně je hodnota Swiss Life Hypoindexu 4,96 %. Stále ale platí...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

ČBA varuje před novým podvodem přes WhatsApp. Cílí na majitele účtů

Obrázek: Kyberbezpečnost a hacker Česká bankovní asociace varuje před novou formou podvodu, který se šíří přes aplikaci WhatsApp. Podvodníci se zmocní účtu oběti a následně jménem jejích kontaktů rozesílají zprávy s naléhavou žádostí o pomoc — například podporu v soutěži nebo...

MONETA inovuje: hypotéky od 3,99 %, digitální průvodce pro firmy i moderní pobočky

Obrázek: Pobočka MONETY Znojmo MONETA Money Bank v květnu představila několik klíčových novinek zaměřených na domácnosti i podnikatele. Mezi hlavní aktuality patří akční hypotéky s úrokem od 3,99?% ročně, modernizace pobočkové sítě nebo spuštění digitálního průvodce podnikáním...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies