Česká spořitelna a Mafia: Nová spolupráce přináší limitované platební karty
dnes 10:15 | Tomáš Smetana, zpráva ČS | foto: Česká spořitelna | |
Česká spořitelna navázala spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 a spouští novou gamingovou kampaň. Její součástí je limitovaná edice svítících platebních karet a virtuálních karet s motivy hry Mafia: The Old Country. Klienti mohou také soutěžit o digitální klíče ke hře nebo získat slevu na Xbox a PS5 verzi. Spolupráce má za cíl posílit povědomí banky mezi mladou generací a podporovat témata jako finanční zdraví a kyberbezpečnost.
„Nově uzavřená spolupráce s herním studiem 2K a Hangar 13 je důkazem, že to s podporou gamingu myslíme opravdu vážně. Navazujeme na naši úspěšnou komunikační kampaň k uvedení hry Kingdom Come: Deliverance II a pokračujeme s řadou doprovodných aktivit v rámci komunikačního gamingového konceptu Silnější v gamingu, #silnější i v životě s cílem posilovat posilovat sebevědomí hráčů a hráček,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti a doplňuje.: „Dlouhodobá podpora gamingu nám jako bance významně pomáhá zvyšovat povědomí mezi mladou generací a otevírat důležitá témata spojená s podporou sebevědomí, finančního zdraví a kyberbezpečnosti. Zároveň se nám díky předchozí kampaně podařilo zvýšit i akvizici nových klientů, kterých bylo více než dva tisíce.” Aktuální gamingovou kampaň pro Českou spořitelnu připravila agentura VML ve spolupráci s herním studiem 2K, Hangar 13 a vývojáři z 3Bohemians. Nový spot je vytvořen primárně pro YouTube a Twitch. Kampaň bude možné také zaznamenat prostřednictvím OOH reklamy ve velkých českých městech. Kampaň samozřejmě doplní digitál v podobě brandingu na herních webech, stejně tak i sociální sítě (TikTok a Instagram) a zapojeni budou i přední čeští herní influenceři. Co vše mohou klienti Spořitelny díky spolupráci získat - Klienti Spořitelny mohou od 8. srpna do 18 září 2025 soutěžit o tři tisíce limitovaných OLED svítících platebních karet s motivem hry Mafia: The Old Country. V průběhu 30 pracovní dní Spořitelna každý den uvolní 100 platebních karet, které mohou klienti získat na základě správně vyplněného kvízu v digitálním bankovnictví George v co nejkratším čase. Kvíz lze vždy vyplnit v průběhu každého pracovního dne od 8:00 do 20:00 s tím, že na konci dne banka vybere 100 klientů, kteří na otázky odpověděli správně v co nejkratším čase.
- Od 8. do 17. srpna 2025 si mohou klienti aktivovat jednu ze tří virtuálních karet Visa od České spořitelny s motivy Mafia a dostat se do slosování o PC Deluxe edici Mafia: The Old Country. Celkem v rámci této akce Spořitelna pro klienty připravila 100 digitálních klíčů.
- Klienti si mohou ve věrnostním programu Moneyback od 18. do 24. srpna 2025 aktivovat 20% slevu na hru Mafia: The Old Country pro Xbox a PS5 verze. Akční nabídka je připravena pro 1000 nejrychlejších klientů Spořitelny, kteří využijí kód získaný z Moneybacku a uplatní jej v prostředí partnerského eshopu Xzone. Podmínkou je rovněž zaplatit kartou Visa od České spořitelny.
- Klienti si mohou díky exkluzivní spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 vybrat čtvrtý design virtuální karty, tentokrát na motivy legendární Mafia I: Definitive Edition. Opět se jedná o časově limitovanou nabídku, která poběží od 25. srpna do 7. září 2025.
 Gaming karta Mafie Autor: Česká spořitelna = Pro zvětšení klikněte na obrázek = Srovnání designových a limitovaných platebních karet Přestože platební karty byly v minulosti především praktickým nástrojem pro placení, jejich role se výrazně mění. V současnosti se stávají také nástrojem marketingu. Banky si uvědomují, že originální design, limitované edice nebo partnerství s populárními značkami mohou být silným lákadlem, jak oslovit nové klienty, zejména z řad mladší generace. Následující srovnání vám ukáže, jak české banky přistupují k designu platebních karet a jaké speciální edice nabízejí. Banka | Název / Partnerství | Téma / Design | Dostupnost | Česká spořitelna | Mafia: The Old Country | Gaming. Svítící OLED karty a virtuální karty s motivy ze hry. | Limitovaná edice pro klienty, dostupná po splnění podmínek. | Kingdom Come: Deliverance II | Gaming. Svítící OLED karty s motivem ze hry a virtuální karty. | Limitovaná edice, postupně uvolňovaná klientům (v počtu 2000 kusů). | Komerční banka | MojeKarta | Vlastní designy. Nabízí výběr z mnoha designů, včetně motivů z pražské ZOO, děl Vincenta van Gogha nebo národního hokejového týmu. | Dlouhodobá nabídka. Některé designy jsou k dispozici zdarma, jiné za měsíční poplatek. | Gamingové karty | Gaming. Karty s motivy ze hry League of Legends. | Limitovaná edice, která byla součástí úspěšných kampaní. | ČSOB | Klubová karta | Sport. Nabízí debetní karty s logy sportovních klubů. | Dlouhodobá nabídka pro klienty ČSOB. | Banka CREDITAS | Real Gold | Luxusní. Platební karta ze zlata ve spolupráci s Mastercard. | Limitovaná edice pro VIP klienty. | MONETA Money Bank | Designové karty | Banka umožňuje klientům personalizovat si kartu vlastním obrázkem či designem. | Dlouhodobá nabídka, za příplatek. | Zatímco Česká spořitelna se v poslední době silně zaměřuje na gamingovou komunitu s unikátními a technologicky pokročilými kartami (OLED), Komerční banka se profiluje spíše jako banka s širokou nabídkou vizuálních designů v rámci programu MojeKarta, které oslovují různé skupiny klientů. ČSOB cílí na fanoušky sportu, konkrétně pak fotbalu, kde nabízí klubové karty. Pro ty, kteří chtějí mít skutečně jedinečnou kartu, je možnost u MONETA Money Bank nechat si navrhnout kartu s vlastním motivem. Žebříček běžných účtů |  | Kalkulačka osobních účtů |  | Sjednání běžného účtu |  |
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|