Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
| dnes 12:00 | Tomáš Smetana, zpráva KB | foto: Komerční banka | |
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení včetně přehlednější správy účtů a moderních bezpečnostních funkcí. V nejbližších měsících se klienti mohou těšit na widget se zůstatkem, personalizovanou úvodní obrazovku a rozšířenou kategorizaci plateb.
„Když jsme před dvěma lety slavili prvních 50 tisíc uživatelů KB+, věděli jsme, že jdeme správným směrem. Dnes má aplikaci KB+ více než 1,5 milionu klientů – a je to pro nás obrovská motivace. Každá funkce, kterou přidáváme, vzniká z reálných potřeb uživatelů. Chceme, aby KB+ byla ještě přehlednější, jednodušší a bezpečnější banka v kapse,“ říká Miroslav Hiršl, člen představenstva a vrchní ředitel retailového bankovnictví Komerční banky. Nepřetržitý vývoj a zpětná vazba klientů Banka dostala od uživatelů KB+ už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, které zohlednila v téměř třech stovkách postupných vylepšení aplikace. Ukazatel NPS (ukazatel spokojenosti klientů) i díky tomu vzrostl od roku 2023 o více než 50 bodů. Mezi nejlépe hodnocená vylepšení z poslední doby patří například nové zobrazení investic, přehlednější zobrazení úrokové sazby na spořicím účtu, snazší vytvoření trvalého příkazu, hromadná autorizace plateb nebo možnost zobrazit informace o platební kartě a její aktivace přímo v aplikaci. V nejbližších měsících se klienti mohou těšit na další vylepšení uživatelského prostředí: - widget se zůstatkem na hlavní obrazovce (Android),
- personalizaci úvodní obrazovky,
- doplnění trvalých plateb do výhledu naplánovaných plateb,
- rozšíření kategorizace i na nekaretní platby,
- vylepšený přehled měsíčních souhrnů.
Podle Miroslava Hiršla se tým vývoje soustředí především na to, aby každá změna přinesla uživateli hmatatelný přínos: „Platforma KB+ není hotový produkt, ale živý organismus, který se vyvíjí společně s klienty. Každé vylepšení vychází z jejich návrhů, a to je nejlepší záruka, že jdeme správným směrem.“  Aplikace KB+ Autor: Komerční banka = Pro zvětšení klikněte na obrázek = Bezpečnost na prvním místě Aplikace KB+ staví na nejvyšších standardech bezpečnosti. Jednou z klíčových funkcí je například ověření volajícího bankéře, které pomáhá chránit klienty před podvodnými telefonáty. Při hovoru může klient požádat bankéře o ověření v reálném čase a v aplikaci KB+ se okamžitě zobrazí jméno a komunikační kód volajícího. Pokud údaje souhlasí, klient má jistotu, že mluví s pravým zaměstnancem banky. Tento prvek účinně chrání proti vishingu a patří mezi nejpokročilejší bezpečnostní funkce na českém bankovním trhu. Přímo v KB+ navíc banka upozorňuje na aktuální bezpečnostní hrozby, klienti se tak dozví, jak tyto hrozby vypadají a jak se jich vyvarovat. „Naše odpovědnost nekončí v okamžiku, kdy klientovi poskytneme účet nebo aplikaci. Stejně důležité je chránit ho před riziky kybernetických útoků. Ověření volajícího bankéře je nástroj, který posiluje důvěru a přináší klid při jakékoli komunikaci s bankou,“ dodává Miroslav Hiršl. Tarify KB+: varianta účtu pro každého V rámci aplikace KB+ mají klienti na výběr ze čtyř tarifů, které se liší rozsahem služeb i cenou. - Start – běžný účet zdarma, vhodný pro každodenní bankovnictví, včetně vkladů a výběrů zdarma ve sdílené síti bankomatů.
- Standard – pro klienty, kteří občas cestují do zahraničí; nabízí multiměnový účet a dva výběry z cizích bankomatů zdarma měsíčně. Pro klienty do 26 let je vedení účtu zdarma.
- Komfort – až tři účty v různých měnách, šest karet a neomezené výběry v Evropě; součástí jsou výhodnější kurzy a úroky na spoření. Klienti do 26 let získávají vedení účtu s 50% slevou.
- Exclusive – prémiový tarif pro nejnáročnější klienty s neomezenými výběry po celém světě a až deseti účty v různých měnách.
Každý tarif lze sjednat plně online v aplikaci KB+, včetně volby vlastního čísla účtu nebo nastavení spořicích obálek. Bonus až 3 000 Kč pro nové klienty Komerční banka aktuálně nabízí bonus až 3 000 Kč pro nové dospělé klienty, kteří si do 30. listopadu 2025 založí účet v některém z tarifů KB+. Stačí zaplatit alespoň pětkrát kartou v každém ze tří kalendářních měsíců po založení účtu. Klient díky tomu získá 500 Kč za každý měsíc – celkově až 1 500 Kč. Dalších až 1 500 Kč nabízí KB za používání účtu. Pokud si klient pošle na účet alespoň 15 000 Kč měsíčně během tří měsíců, získá opět 500 Kč za každý měsíc, tedy až 1 500 Kč. Dalších 1 000 Kč může získat za založení penzijka a 1 000 Kč za převod účtu do KB. V tomto roce byly do KB+ přidány a vylepšeny mnohé funkce, například stahování výpisů v účetních formátech, hromadná autorizace plateb, aktivace platební karty nebo vytvoření trvalého příkazu z QR kódu. Jak si vedou mobilní aplikace českých bank Mobilní bankovnictví se v posledních letech stalo běžnou součástí finančního života většiny Čechů. Z uživatelských hodnocení na obchodech Google Play a App Store je patrné, že mobilní aplikace českých bank dosahují velmi vysoké úrovně. Většina z nich má průměrné hodnocení kolem 4,5 a více z 5 možných hvězdiček. | Banka | Produkt | Google Play | App store | Finparáda | ChatGPT | | Air Bank | My Air | 4,8  | 4,9  | 1,63  | 4,5 | | Banka CREDITAS | CREDITAS Banking | 4,2  | 4,1  | 2,35  | 3,8  | | Česká spořitelna | George | 4,8  | 4,8  | 2,48  | 4,7  | | ČSOB | ČSOB Smart | 4,7  | 4,8  | 1,28  | 4,2  | | Fio banka | Fio Smartbanking CZ | 4,5  | 4,3  | 1,86  | 3,9  | | Komerční banka | KB+ | 4,6  | 4,3  | 3,41  | 2,5  | | mBank | mBank CZ | 4,6  | 4,7  | 2,98  | 4,3  | | MONETA Money Bank | MONETA Smart Banka | 4,7  | 4,5  | 3,12  | 4,6  | | Partners Banka | Partners | 4,5  | 4,8  | 2,00  | 3,7  | | Raiffeisenbank | Raiffeisen bankovnictví | 4,8  | 4,8  | 2,04  | 4,4  | | UniCredit Bank | Smart Banking | 4,5 | 4,4  | 3,77  | 4,0  | *Hodnocení Finparáda (1 = nejlepší, 5 = nejhorší) | Žebříček běžných účtů |  | | Kalkulačka osobních účtů |  | | Sjednání běžného účtu |  |
všechny články | |
Dále v rubrice
Žebříček penzijních fondů v listopadu: lídři zůstávají, zhodnocení roste
Doplňkové penzijní spoření je jedním z klíčových nástrojů, jak si v České republice zajistit finanční rezervu na důchod. Stát jej podporuje nejen daňovými úlevami, ale i příspěvky. Na penzijní spoření navíc mohou přispívat i firmy svým zaměstnancům. Jaký je aktuální...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?
I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|