Slovenská mBank rozdávala peníze za zřízení účtu. Začala praskat ve švech
Slovenská mBank, sestra české mBank, do
pátku
minulého týdne rozdávala
peníze lidem,
kteří si u ní
nově zřídili účet. Polovinu peněz
získal klient,
který novou osobu do mBank přivedl, a druhou
polovinu nově
příchozí. Původně měla akce s
názvem mKLUB
končit až 31. března 2013, ale banka ji
předčasně ukončila, jelikož zájem nových klientů
překonal
její původní
představy. Navíc bonusovou částku v průběhu akce
snížila z původních 25 + 25 na 15 + 15 eur (v
přepočtu
zhruba 1 250, respektive 750 českých korun).
Ukončení bylo možné díky pravidlům
soutěže, ve
kterých bylo stanoveno, že akce platí do 31.
března 2013
nebo do odvolání.
Během čtyřech dní minulého týdne do
slovenské mBank přišlo na základě akce
mKLUB nově
5 830 nových klientů.
Důvodem předčasného konce bylo podle banky to,
že počty
nových zákazníků byly naplněny
dříve, než
banka plánovala. Zájem
o mKONTO byl na konci týdne tak velký, že
se mBank
přiblížila
kapacitní hranici, kdy ještě mohla
existujícím zákazníkům
poskytovat
stoprocentní servis a zároveň vyřizovat
nové
žádosti. Kurýři, kteří doručovali
smlouvy
zákazníkům, pracovali prakticky bez
přestávky.
Peníze budou na účty klientů
připisovány do 30 dnů
od otevření nového účtu mKONTO. Počet
nových doporučení na jednoho klienta nebyl
omezený, takže pokud byl někdo z původních
klientů hodně
aktivní, mohl si přijít na
slušné
peníze.
Všechny dílčí informace o akci banka
zveřejnila zde. Banka přistoupila i k
neobvyklému kroku, že v průběhu akce zveřejnila Dodatek k
jejím pravidlům (viz zde).
Banka prý hodlá podobnou akci v budoucnu zase
zopakovat.
Navíc nezačne zpoplatňovat
zrušení
účtu, aby náhodou v budoucnu o nově
nabyté klienty
znovu nepřišla.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|