Virtuální mobilní operátor Centropol zahájil činnost. Do konce roku chce 60 tisíc zákazníků
Dnes, 9. září, začal zákazníkům nabízet své tarify virtuální mobilní operátor Centropol. Zároveň startuje marketingovou kampaň. Do konce letošního roku chce firma získat až 60 tisíc zákazníků, v příštím roce pak až 200 tisíc zákazníků. Při startu získají zákazníci v základním ceníku měsíční tarify za jednu korunu.
Vedle marketingové kampaně chce Centropol po dnešním rozjezdu k získání plánovaných 60 tisíc zákazníků využít také přímý prodej. Především do rozvoje obchodních sítí bude Centropol investovat až 200 milionů korun. „Naším cílem je oslovit především rodiny, kterým můžeme vedle mobilního volání a dat nabídnout také zajímavou kombinaci s dodávkami plynu a elektřiny. To je přidaná hodnota, na které naši zákazníci významně vydělají. Do konce letošního roku plánujeme získat 60 000 zákazníků, v příštím roce dalších 200 000. Do rozvoje mobilního operátora máme připravenou investici dalších až 200 milionů korun,“ řekl Aleš Graf, předseda představenstva skupiny Centropol, jejíž součástí je mobilní operátor Centropol. Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů nabídne Centropol svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby. Tarify za jednu korunu v prvních třech měsících V prvních třech měsících získají zákazníci Centropolu měsíční tarify za jednu korunu. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,5 koruny. Centropol připravil speciální cenové balíčky C-Energie zvýhodňující volání a odběr zemního plynu a elektřiny od sesterské společnosti Centropol Energy. Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne Centropol za 199 korun, což je údajně nejnižší cena na trhu v rámci operátorů. Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například tarify „Trochu“, „Více“ a „Jak chci“. Vedle marketingové kampaně se sloganem „Mobilizace“ bude mobilní operátor Centropol využívat i přímý prodej. „Stejně jako dominantní mobilní operátoři chceme oslovit domácnosti přímým prodejem. Zvýhodněnou nabídkou C-Energie oslovíme také více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY,“ uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny Centropol. Centropol bude využívat pro své mobilní služby síť Vodafone. Vše ostatní, jako je fakturace, zákaznický portál, call centrum či marketing, si ale zajistí sám.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Kam uložit peníze v červenci? Přehled aktuálních možností spoření a investic
V červenci vám přinášíme nový díl pravidelného přehledu SporoInvestor, který sleduje vývoj úrokových sazeb u spořicích účtů, termínovaných vkladů a stavebního spoření, stejně jako nabídky důchodového spoření, podílových fondů, dluhopisů a zlata...
|
Zlato a stříbro po silném pololetí: prostor pro další růst, nebo stagnace?
Po silném prvním pololetí se drahé kovy dostávají do fáze konsolidace. Zatímco cena zlata se drží v úzkém pásmu pod historickými maximy, stříbro se díky strukturálním faktorům vydalo vzhůru. Jaké faktory ovlivňují jejich další vývoj a co očekávají analytici Saxo Bank...
|
Dluhopisy v novém světle: Proč letos nejsou jen pro konzervativce
Ještě nedávno byly dluhopisy považovány za nudný a málo výnosný produkt. V roce 2025 se však karta obrací. Klesající úrokové sazby, stabilní příjem a rostoucí obliba mezi investory vrací dluhopisy do centra pozornosti. Proč by letos neměly chybět ani ve vašem portfoliu...
|
Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...
|
všechny články v rubrice
|