V Polsku se chystá nová mBank, budou to převratné změny
| 11.11.2013 | Michal Mošnička | |
Podle prvotních prezentací, se kterými mateřská banka postupně seznamuje veřejnost, by inovované internetové bankovnictví mělo uživatelům přinést opravdu značně vysoký uživatelský komfort. mBank, jako první banka, propojuje moderní technologie (Facebook) se standardním bankovním prostředím.
Již v polovině letošního roku začaly prosakovat informace o chystané změně image mBank. Předpokládané uvedení novinek je plánováno až na první čtvrtletí roku 2014. Banka bude používat nové logo a výraznou změnou projde internetové bankovnictví. Důvodem ke změně loga je zejména fakt, že mateřská společnost pod tuto nejúspěšnější značku v Polsku převádí i podnikání dalších bank ze skupiny - BRE Bank a Multibank. Ty se do konce roku 2013 přejmenují na mBank. Co chystaná změna bude znamenat pro klienty, na to jsme získali odpověď v Polsku. Banka se správou financí, video chatem a především provázání banky s Facebookem Pro klienty budou pravděpodobně nejzajímavější připravované změny v internetovém bankovnictví. Nová platforma internetového bankovnictví bude připravená pro celkem 4,2 milionu klientů, které banka obsluhuje v Polsku, Česku a na Slovensku. Podle vyjádření představitelů banky nabídne nový internetbanking uživatelům moderní design, správu osobních financí a video chat. Do nové verze zakomponovali tvůrci několik převratných novinek – volba avataru, propojení bankovního profilu s profilem na Facebooku či možnost zaslat peníze bez znalosti čísla účtu příjemce - postačí telefonní číslo či Facebook. Adresát pak platbu pouze přijme a zadá číslo účtu, kam se mu mají prostředky převést. Převody peněz v rámci Facebooku a nebo na telefonní číslo Převody peněz v rámci Facebooku a nebo na telefonní číslo Autor: mBank.pl Intuitivní ovládání účtu, převody, přehledy, kalendář Design pro intuitivní ovládání účtu, převody, přehledy, kalendář Autor: mBank.pl Nástroje pro řízení osobních financí Nástroje pro řízení osobních financí Autor: mBank.pl Uživatelský komfort bude velkou výhodou Přehledná grafika usnadňuje klientům orientovat se ve svých financích a efektivně plánovat platby. Nadstandardní drobnosti v podobě kalendáře plateb (v kalendáři je možné posouvat platbami a tak nastavit jejich splatnost), velmi intuitivního vyhledávání informací, zobrazení plánovaných zůstatků na účtu či vytvoření seznamu příjemců pravidelných plateb jsou příjemným doplňkem nového internetového bankovnictví. A tak se mají klienti v Česku, kam nové bankovnictví z Polska určitě dorazí, na co těšit.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Aplikace Air Bank má nový design. Přehlednější, sjednocená a intuitivnější
Air Bank představila rozsáhlý redesign své mobilní aplikace, která pro většinu jejích klientů slouží jako hlavní způsob správy financí. Nový design přináší jednodušší orientaci, lepší čitelnost a sjednocený vzhled jednotlivých služeb...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Sazby hypoték stagnují, nejvýhodnější je nyní fixace na tři roky
Listopad přinesl na hypoteční trh stabilizaci. Podle aktuálních dat Swiss Life Hypoindex se průměrná nabídková sazba hypoték udržela na úrovni 4,91 %, tedy stejně jako v říjnu. Letos tak úrokové sazby měřeny tímto indexem klesly o necelou třetinu...
|
všechny články v rubrice
|