Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

mBank uštědřila direkt konkurenci - bude mít zcela nové internetové bankovnictví a platby přes Facebook

27.11.2013  |  Zdeněk Bubák
  


Nové logo mBankmBank představila několik novinek, které se mohou stát průlomovými kroky nejen pro české bankovnictví. mBank nebude jen marketingovým pojmem působícím pod polskou BRE Bank, ale začíná fungovat jako samostatná společnost. Banka při té příležitosti mění své logo, ve kterém už nenajdete kytičku, ale název banky na pozadí barevných čar, připomínajících čárový kód. Přichází i s novým internetbankingem, který se přizpůsobuje novinkám v této oblasti (grafy, ikony, bubliny, interaktivita, hledání a la Google apod.). Umožní také posílat peníze přes Facebook.


mBank v Polsku působí již třináct let. Na český trh vstoupila v listopadu 2007, tj. před šesti lety. Celkem má v Polsku, Česku a na Slovensku 3,6 milionu zákazníků. mBank právě v těchto dnech mění svůj název z BRE Bank Group na mBank Group. Nová mBank přijde v únoru 2014 nejen s novým logem, ale nabídne svým klientům nové internetové bankovnictví. mBank jej považuje za nejzásadnější inovaci a zároveň největší investici v rámci nové mBank. O připravovaných novinkách jsme psali jako jedni z prvních již zde.

„mBank se promění. Změníme logo a představíme nové internetové bankovnictví. Co ale určitě nezměníme, je přístup ke svým zákazníkům. Nestaneme se nudnou bankou. Budeme stále otevření, transparentní a dynamičtí a vrátíme mBank  roli průkopníka a nositele inovací,“ říká Roman Truhlář, generální ředitel mBank.

Nové internetové bankovnictví mBank - grafy, bubliny, interaktivita



Na novém internetovém bankovnictví se podílelo více než 300 zaměstnanců mBank ve spolupráci s globálními partnery, jako jsou například Accenture, Artegence a Meniga. Mělo by být přívětivé a snadno ovladatelné s desítkami nových funkcí a vylepšení. „Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem," říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit."

mBank pro zájemce o informace o nové mBank zřídila internetovou stránku www.novambank.cz.

Nové internetové bankovnictví mBank zprovozní v únoru 2014. Jako první jej začnou používat zákazníci, kteří sami požádají o přednostní přístup v současném internetovém bankovnictví. Všichni zákazníci pak získají přístup do nového bankovnictví nejpozději v druhém čtvrtletí 2014. Po přechodnou dobu bude zákazníkům umožněno využívat jak původní, tak i nové internetové bankovnictví mBank. Zákazníci budou o všech změnách informováni standardními komunikačními prostředky. Tedy zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem a SMS. Další informace budou dostupné na internetových stránkách www.mbank.cz

Funkce nového internetového bankovnictví



  • Transakční historie - automatická kategorizace (systém pozná, zda jde o nájem, útratu za benzín nebo restauraci) provedených transakcí (až 85 %, v čase se bude tato hodnota zlepšovat, systém se sám učí)
  • Sledování příjmů a výdajů
    • útraty rozdělené podle kategorií a sub-kategorií jak v číslech, tak grafický vývoj v čase (zákazník si může nastavit své osobní výdaje podle jednotlivých kategorií, např. pivo 1000 Kč /měsíc; systém hlídá plnění rozpočtu, případně překročení – grafické znázornění)
    • přehled všech útrat (podle kategorií) a srovnání s plánem 
    • přehled za poslední 4 měsíce a predikce na další 4 měsíce
  • Vlastní nastavení – zákazník si může nastavit vlastní pravidla pro kategorizaci, které jsou nadřazeny těm automatickým


      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 5,5 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

Air Bank dále rozšíří exkluzivní výhody pro společné klienty s O2

Obrázek: Výhody Unity Air Bank Unity navazuje na úspěšnou spolupráci Air Bank a O2, která od loňského roku přináší jejich společným zákazníkům 300 Kč měsíčně za používání služeb obou firem. Se vznikem Unity získají společní klienti...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz