Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Letenky za málo peněz. Česká společnost chce být světovou jedničkou

23.1.2014  |  Zdeněk Bubák
  


Letadlo na letištiLevné letenky jsou stále žádanější, protože umožňují více lidem cestovat do destinací, kam se dříve za rozumnou cenu nemohli dostat. Specialistou na vyhledávání nejlevnějších letenek je společnost Skypicker.com, která veřejnosti představila svou aktuální akvizici a ambiciózní plány do budoucna.



Skypicker.com, vyhledávač letenek nízkonákladových leteckých společností, se do dvou let chce stát světovou jedničkou na trhu nízkonákladových letů. Pomoci v tomto záměru má nový investor, Touzimsky Airlines, s.r.o., který do projektu vložil před dvěma měsíci desítky milionů korun, a akvizice společnosti WhichAirline.com operující v České republice pod značkou Aletenky.cz.

Nová investice má přispět ke smělému cíli Skypickeru.com být do dvou let světovou jedničkou na trhu nízkonákladových letů. Investici následovala akvizice společnosti WhichAirline.com, resp. Aletenky.cz, které se pohybují na trhu vyhledávání letenek od roku 2010.

Akvizicí se tak Skypicker.com stal provozovatelem dalších tří webů zaměřujících se na online prodej levných letenek: WhichAirline.com, Aletenky.cz a blog Akcniletenky.cz. Obchodní model získaných webů by se měl postupně sjednotit.

WhichAirline.com doposud fungoval jako zprostředkovatel prodeje letenek a finanční prostředky získával v podobě provizí. Po implementaci prodejního modelu používaného Skypickerem.com budou noví členové skupiny prodávat letenky zákazníkům napřímo bez přesměrování návštěvníků na weby nízkonákladových aerolinek. To by mělo vést ke zvýšení obratu i marže z prodaných letenek.

„Díky akvizici WhichAirline.com očekáváme prudký nárůst návštěvnosti našich webů, která souhrnně přesáhne 500 000 osob měsíčně. Vloni dosáhl obrat Skypickeru.com deset milionů korun. Letos očekáváme v souvislosti s nákupem nových společností skokové navýšení obratu na 50 milionů korun,“ říká Oliver Dlouhý, manažer a zakladatel projektu Skypicker.com. „V České republice bychom rádi vylepšili web Aletenky.cz, cítíme zde prostor v prostředí ovládaném zavedenými společnostmi, kde již několik let nedošlo k žádné významnější inovaci.“

Skypicker.com by chtěl svými současnými aktivitami posílit své postavení na trhu, úspěšně konkurovat společnostem jako je Asiana či Student Agency, a do dvou let se stát světovou jedničkou v prodeji nízkonákladových letů.
Logo Skypicker.com

Skypicker.com využívá vlastní databázi letů, čímž je rychlejší a flexibilnější



Uživatelé Skypickeru nemusí vyhledávat a srovnávat lety na stránkách jednotlivých nízkonákladových leteckých společností. Systém nabízí vyšší volnost ve vyhledávání: jeho uživateli stačí vědět, že chce někam letět. Uživatelské rozhraní umožňuje zvolit libovolné město nebo stát a nabídne hned několik možností, kdy a kam letět za co nejméně peněz.

Zákaznický servis společnosti umožňuje například zajištění jiného letu v případě, že spoje kvůli zpoždění nenavazují, automatické vyřízení on-line odbavení, či zastoupení zákazníka v případě zpoždění letu. Specifické je také grafické zpracování interaktivního vyhledávání letů na internetových stránkách Skypickeru.com.

Služby Skypicker.com lze využívat prostřednictvím webového prohlížeče nebo s pomocí mobilních aplikací.


      
  



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění

Obrázek: Pojištění v zimě Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Banky prodlužují garance úroků na spořicích účtech: U Monety máte jistotu až do března 2026

Obrázek: Spořicí prasátko a peníze Banky v prosinci ponechaly úrokové sazby na spořicích účtech na stejné úrovni jako v předchozím měsíci, pouze prodloužily platnost garancí. Některé banky lákají klienty na sazby platné až do konce prvního čtvrtletí roku 2026. Pro střadatele je to důležitá informace...

Aktuální data z hypotečního trhu: Průměrná sazba klesla, jaká je aktuální nabídka?

Obrázek: Smlouva o hypotéce a kalkulačka V říjnu 2025 poskytly banky a stavební spořitelny nové hypotéky za 29,4 miliardy Kč. Od začátku roku tak jejich objem dosáhl 265 miliard korun, což je o 78 miliard více než před rokem. Aktuální informace o novém ČBA Hypomonitoru a srovnání hypotečních úvěrů...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies