Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Co je nového u AXA a Allianz pojišťovny? Měření spokojenosti a nové telefonní číslo

23.5.2014  |  Veronika Dusová
  


Co je nového u AXA a Allianz pojišťovny? Měření spokojenosti a nové telefonní číslo. Na snímku lidé.Pojišťovna AXA zavedla na vybraných pobočkách v Česku i na Slovensku měření zákaznické spokojenosti „HappyOrNot“. Jednoduchý přístroj umožní zákazníkům vyjádřit svou spokojenost pouhým zmáčknutím jednoho ze čtyř „emočních“ tlačítek. Další novinkou je to, že Allianz sjednotila kontakty na své call centrum pod jedno telefonní číslo.



Pojišťovna AXA nainstalovala na některých pobočkách měření spokojenosti „HappyOrNot“. Díky této službě lze bezprostředně ohodnotit kvalitu služby a chování personálu na pobočce.

Měření spokojenosti „HappyOrNot“



„Chceme, aby naši klienti byli se službami na našich pobočkách co nejvíce spokojeni. Spokojenost zákazníků je jednou z našich strategických priorit. Proto jsme hledali jednoduchý, ale spolehlivý nástroj, jak získat zpětnou vazbu od zákazníků přímo na našich pobočkách. Systém HappyOrNot nám umožní sledovat jejich ohlasy na detailní a pravidelné bázi, což nám pomůže neustále náš servis zlepšovat,“ vysvětluje Michael Pupala, ředitel interního prodeje v ČR a SR a člen představenstva finanční skupiny AXA.

Jak služba funguje?



V rámci služby HappyOrNot jsou na vybraných pobočkách AXA umístěny přístroje v podobě stojanu s displejem, na kterém mohou zákazníci zvolit podle úrovně své spokojenosti usměvavé či zamračené „smajlíky“. Služba tak dává zákazníkům prostor vyjádřit se bezprostředně po návštěvě pobočky ke kvalitě služby i chování zaměstnanců.

Co je nového u AXA a Allianz pojišťovny? Měření spokojenosti a nové telefonní číslo. Na snímku přístroj HappyOrNot. Zdroj: Pojišťovna AXA
Systém HappyOrNot zpracovává ze získaných dat podrobné reporty, které jsou dostupné on-line a které ukazují, jak se v průběhu dne měnila spokojenost návštěvníků poboček AXA. Veškerá data se přenášejí zcela bezdrátově, protože zařízení pracuje v mobilní síti.

HappyOrNot Index


Pro vyhodnocení získaných dat využívá systém takzvaný HappyOrNot Index, který uvádí průměrnou výši spokojenosti zákazníků. Index tak může sloužit nejen pro vzájemné porovnávání výsledků, ale také pro nastavování cílů do budoucna.

Kontaktní centrum Allianz má nové číslo



„Dobrý den, vítejte v Allianz,“ uslyší z úst herce a dabéra Martina Zahálky každý, kdo se dovolá do Kontaktního centra Allianz. Do této doby si volající museli vybrat z několika různých telefonních čísel podle toho, zda v nouzi potřebovali asistenční službu, chtěli nahlásit pojistnou událost, nebo potřebovali zjistit stav účtu svého penzijního připojištění. Dnes jim stačí pamatovat si pouze jediné telefonní číslo 241 170 000.

„Sjednotili jsme kontakty na naše call centrum pod jedno telefonní číslo 241 170 000, které nově zastřešuje prodej, péči, likvidaci pojistných událostí i asistenční službu. Volání na toto číslo se účtuje jako volání do pevné sítě a při volání z mobilních telefonů je často zahrnuto v rámci tzv. volných minut nebo je dokonce úplně zdarma v nedávno představených neomezených tarifech. Tímto krokem zjednodušujeme komunikaci s našimi klienty a zároveň jsme vyslyšeli jejich podněty ohledně ceny volání,“ říká Aleš Jelínek, ředitel Centra služeb zákazníkům Allianz.

Původní telefonní čísla



Původní čísla kontaktního centra zůstanou aktivní minimálně do konce letošního roku, než si klienti zvyknou na číslo nové a než dojde k postupné úpravě všech kontaktů v tiskopisech a dalších materiálech.

Operátoři Allianz komunikují na sjednocené lince převážně v češtině, ale v případě potřeby umí klientovi poradit i v angličtině. Během posledních několika let se také významně rozšířila škála činností, kterou kontaktní centrum vyřizuje.

Co lze všechno po telefonu vyřídit?



Bez osobní návštěvy je možné nahlásit škodu, zeptat se, jak to vypadá s jejím řešením, nebo zjistit informace o smlouvě a platbách. Dále lze po telefonu také pojistit auto, rodinný dům, chatu, domácnost nebo odpovědnost za škodu. Linka funguje v plném rozsahu každý pracovní den od 8 do 20 hodin a jako asistenční služba Allianz Assistance pak non-stop.


      
  



Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku

Obrázek: Model domku a peníze Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies