Česká spořitelna inovuje přímé bankovnictví a zavádí novinky pro bankomaty
30.7.2014 | Helena Kadlecová | |
Česká spořitelna připravila pro své klienty několik vylepšení aplikací SERVIS 24 a BUSINESS 24. Významně také rozšířila možnosti sjednání služeb přes bankomat. Nově si můžete přímo přes bankomat zažádat o kontokorent, změnit limit kontokorentu či sjednat spotřebitelský úvěr nebo získat kreditní kartu.
Mezi novinkami České spořitelny v přímém bankovnictví najdete: - možnost zažádat o spotřebitelský úvěr či kontokorent přes Mobilní banku
- nový Kalendář povinností v aplikaci BUSINESS 24, který bude obsahovat všechny dostupné termíny povinností z oblastí pojištění a daní
- nové tlačítko v bankomatech spořitelny „PENÍZE NA MÍRU“ (viz obrázek) - nabídka produktů přímo pro jednotlivé klienty banky (možnost sjednat či navýšit kontokorent, navýšit si limit u kreditní karty nebo si sjednat spotřebitelský úvěr). Banka uvádí, že ke sjednání či navýšení těchto produktů nebude nutná návštěva pobočky a hotovost bude moci klient ihned čerpat, protože celý proces trvá přibližně dvě minuty
- možnost sjednat cestovní pojištění k Osobnímu účtu přes bankomat
Novinky, které Česká spořitelna připravila pro své klienty, mají v případě nabídky pro občany jeden společný rys - banka chce dostat produkty, které jsou pro ni profitabilní, blíže k lidem. Spořitelna začala kromě standardních kanálů, přes které je možné o jednotlivé produkty žádat a měnit jejich parametry, využívat i svou širokou síť bankomatů. V případě úvěrových produktů půjde zřejmě již o produkty bankou předschválené, a to na základě historie klienta v ČS. Tento způsob sjednávání produktů není ostatními bankami zatím umožněn. Zajímavá je i novinka pro službu BUSINESS 24, která její uživatele upozorní na zákonem stanovené termíny plateb daní a pojištění.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|