Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jak banky komunikují s klienty? Srovnání všech bank podle kanálů

6.11.2014  |  Zdeněk Bubák
  


Komunikace bank s klientyJaké komunikační kanály používají jednotlivé banky působící v Česku pro komunikaci se svými klienty? Přinášíme Vám podrobný přehled všech způsobů, prostřednictvím nichž banky sdělují různé informace, či je naopak od svých zákazníků získávají.


To, že se způsoby komunikace u jednotlivých bank mohou měnit, dokumentuje i případ Citibank, která od 10. listopadu 2014 výrazně omezí služby telefonních bankéřů. Banka ruší nonstop provoz telefonního bankovnictví. Nově budou bankéři na telefonu klientům k dispozici jen v pracovních dnech od 8 do 20 hodin. Změna se dotkne hlavně klientů, kteří prostřednictvím telefonu potřebují zadávat bance transakční pokyny nebo potřebuji podrobné informace o svém účtu či kreditní kartě.

Nouzových služeb se omezení nedotkne. Nadále bude možné kontaktovat operátora při řešení těchto potřeb:
  • blokace platební karty a hlášení neautorizovaných či podezřelých transakcí
  • nastavení kreditních a bezpečnostních limitů Citi kreditní či debetní karty
  • žádost o hotovost v nouzi v případě nenadálých komplikací v zahraničí
  • pomoc při chybném zadání A-PIN kódu (kód pro platby u obchodníka nebo pro výběry hotovosti z bankomatu)
@@Adverts_middle@@
Omezení provozu telefonního bankovnictví Citibank souvisí s před nedávnem oznámeným rozhodnutím společnosti Citigroup opustit retailový trh v ČR. V krátké době to bude již druhé omezení nabídky služeb Citibank pro tento segment (od počátku měsíce října přestala nabízet spotřebitelské úvěry). Nicméně je nutné poznamenat, že nonstop dostupný servis telefonních bankéřů již nepatří mezi standardní nabídku bank.

Bankovní společnosti používají při komunikaci s klienty celou řadu kanálů. Jejich přehled je uveden v následující tabulce:



Komunikační kanály bank
Autor: Banky
Pro zvětšení klikněte na obrázek tabulky.

Z výše uvedeného přehledu vyplývá, že nejrozmanitější nabídku komunikačních kanálů nabízí Era / Poštovní spořitelna. Z velkých bank s klienty nekomunikuje přes sociální sítě pouze ČSOB.


      
  



Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Jak financovat nemovitost bez hypotéky

Obrázek: Hypotéka Financování bydlení bez hypotečního úvěru. Možností je několik. Jaké to jsou a jaké mají klady a zápory?

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

všechny články v rubrice









   
 
Minutová půjčka
Minutová půjčka od 4,8 % p.a. Samozřejmě
Raiffeisenbank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz