Dají se půjčky osekat jako v karate? Zuno říká, že ano
2.6.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva Zuno Bank | |
Online banka Zuno v nové kampani sesekává staré úroky u nevýhodné půjčky ve stylu karate. Klient, který má v jiné bance úvěr s úrokem například 11 % p.a., se v Zuno může dostat na 6,9 % p.a. Na podporu refinancování půjček banka připravila i nový reklamní spot. Podívejte se na něj.
Zuno Bank přichází s novou kampaní na refinancování půjček. Pro refinancování Zuno nabízí tři stabilní úrokové sazby podle výše starého úvěru. Klienti proto dopředu vědí, s jakým úrokem můžou počítat. Úroková sazba začíná na 6,9 % ročně. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 %, klient dostane úrok 9,9 %. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 %. reklama

|
 V novém spotu od Zuno Bank opět hrají čtyři postavy představující tvůrce reklamní kampaně snažící se vymyslet nápad, aby zaujali pozornost diváka. Stejně jako mnohdy v realitě, docházejí jen k novým a novým klišé, tentokrát s karatistou sekajícím sazby. Nakonec dojdou vždy k tomu, že říkat věci na rovinu je nejlepší. Na závěr proto zazní garantovaná výše úrokové sazby. Na reklamní spot se podívejte zde: „Když nabízíte něco lepšího než ostatní, okolí se o tom nějak dozví. Pokud ale komunikujete úrokovou sazbu, je to trochu složitější. Nejčastěji v reklamách vídáme motivy smějících se rodin a bohatých krasavců v krásných autech. My ale nechtěli další klišé a trochu jsme si také udělali legraci ze sebe samých. Prostě jen říkáme fér a na rovinu to, jakou vám dáme sazbu,“ komentuje novou kampaň marketingová expertka Zuno Zuzana Nemčeková. Porovnání bankovních i nebankovních půjček najdete zde Kampaň běží celý červen. K vidění bude 25sekundový spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen bude bannery, PPC a Facebookem. Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Gunpowder, Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).
Související články:
všechny články | | Dále v rubrice
Produktové novinky bank v únoru aneb co si pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu února letošního roku oznámila ČSOB, Equa bank, Fio banka, ING Bank, Komerční banka...
|
mBank nově u hypoték nabízí sedmiletou fixaci, Raiffeisenbank spustila tradiční jarní Hypodny
Na začátku letošního února oznámila zavedení sedmileté a desetileté fixace úrokové sazby u hypoték Equa bank, od poloviny února se k ní přidala mBank, která nově svým klientům nabízí fixaci úrokové sazby...
|
Úvěr na rekonstrukce od RSTS lze nyní získat zdarma a se sazbou od 3,74 procent ročně
Raiffeisen stavební spořitelna snižuje úrokovou sazbu svého úvěru na rekonstrukce a modernizace REKOpůjčka. Nově si ho lze sjednat s úrokovou sazbou už od 3,74 procent ročně. Navíc dále pokračuje akce...
|
Češi a mamahotely? Bývávalo... Zájem o ně rok od roku klesá
Bydlení v tzv. mamahotelech v Česku pomalu ztrácí na oblibě. Zatímco před šesti lety bydlel s rodiči každý třetí Čech ve věku od 26 do 30 let, dnes takto bydlí jen pětina mladých lidí. Péči rodičů si přitom...
|
všechny články v rubrice
|