Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Partners vylepšují servis za pomoci KPMG

4.11.2011  |  Zdeněk Bubák


Česká společnost Partners spolupracuje s přední světovou poradenskou společností KPMG. Cílem spolupráce je zajištění kvality klientských dat a realizace servisních a informačních kampaní pro více než čtvrt milionu klientů Partners. Dosud nejúspěšnější kampaně byly realizovány v oblastech přípravy na penzi a zhodnocení finančních prostředků, kdy mnoho klientů ocenilo informace o nových investičních možnostech na trhu a aktualizaci jejich penzijních plánů.

„Jsme vůbec první finančněporadenská společnost v České republice, která se vydala tímto směrem a do takovéto spolupráce se pustila,“ říká Petr Borkovec, místopředseda představenstva a ředitel pro distribuci Partners, a dodává: „Cílem projektu s KPMG je nalezení nových distribučních a servisních kanálů pro práci s klientským kmenem. Výsledkem je potom zlepšená komunikace s našimi klienty, skutečně komplexní obsloužení a splněný slib servisu.“

Partners do této chvíle spustili první čtyři kampaně, například na přípravu na život v penzi a související navýšení pravidelných investic, na nové investiční možnosti díky exkluzivnímu produktu Partners Profesionální Multibrand nebo na unikátní slevu na neživotní pojištění pro dobré řidiče či zajištění majetku ve spolupráci s pojišťovnou Allianz.

„Jako nejvíce efektivní se ukazují kampaně, které se trefují do reálné situace klientů. Když jsme komunikovali problematiku životní úrovně ve stáří a nutnosti včas se na toto období finančně připravit, slavili jsme u klientů úspěch. Hlavním pilířem každé kampaně tak není nabídka konkrétního produktu, ale řešení určitého životního cíle či potřeby,“ uvádí Borkovec.

Kampaň na záchranu smluv

Doplňkovou servisní kampaní se stala i akce „záchrana smluv.“ Call centrum Partners pravidelně informuje ty klienty, kteří se na svých smlouvách z nějakého důvodu dostali do dluhu a hrozí jim zrušení smlouvy a finanční ztráta. Klienti jsou upozorňováni na to, že platby na pojištění či investice byly přerušeny a mohli by o své peníze zbytečně přijít, kdyby byla jejich smlouva stornována. V naprosté většině případů se ukazuje, že klienti o prodlevě v platbách ani neví, nebo nemají informaci o tom, co to pro ně znamená. Bezmála 80 % rozhovorů končí tím, že klient nechce o svoji smlouvu přijít.


Úspěšným je i další nový servisní nástroj, takzvaný welcome call, který zjišťuje spokojenost nových klientů se spoluprací s poradcem Partners po prvních schůzkách.

Partners vyhlásili zlepšování a rozšiřování klientského servisu prioritou pro rok 2011 a i v roce následujícím tomu bude podobně. Tomuto cíli napomáhají vedle spolupráce s KPMG i další nástroje spuštěné Partners v tomto roce, jako například pravidelný emailový klientský newsletter se zprávami z finančního trhu, propracovaný upomínkovací systém na významné okamžiky finančního života našich klientů nebo rozvoj softwaru pro přípravu finančních portfolií pod názvem FiP.




    



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde




všechny články
Dále v rubrice

Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění

Obrázek: Pojištění v zimě Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Co čeká investory v roce 2026? Amundi předpovídá „kontrolovaný chaos“

Obrázek: Graf Akcie Světová ekonomika vstupuje do období „kontrolovaného chaosu“, kde se setkávají technologická transformace, geopolitické napětí a vyšší inflace. Amundi upozorňuje, že tyto faktory budou určovat tempo růstu v USA i Evropě a nabídnou nové investiční příležitosti i rizika...

Jaký byl vývoj ceny zlata za měsíc listopad?

Obrázek: Zlatý slitek Zlato je investicí, která si navzdory času uchovává svou hodnotu. Proto je jednou z nejbezpečnějších, stabilních a konzervativních investic. Zlato sice nenabízí vysoké zhodnocení, ale na druhou stranu nese nízké riziko a jeho hodnota...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies