ČSOB změnila svůj web. Stránky jsou modernější a přehlednější
| 31.7.2015 | Veronika Dusová, zpráva ČSOB | |
Dnešním dnem spustila ČSOB nový web, který se kromě standardní produktové nabídky zaměřuje na komplexní řešení potřeb klientů. ČSOB se rozhodla, podívat se na svou nabídku očima klientů. Díky spolupráci napříč celou skupinou poskytne zákazníkům nové informace a navrhne řešení jejich vybraných životních situací na jednom místě.
ČSOB změnila k dnešku své internetové stránky (www.csob.cz). „Jdeme novým směrem v oslovování klientů i neklientů. Nově se jich totiž chceme ptát na jejich skutečné potřeby a ne jen izolovaně prodávat produkty. Lidé chtějí bydlet, pořídit si auto, cestovat, připravit se na stáří, ne nakupovat akcie, sjednávat hypotéku nebo pojištění. Zároveň ale víme, že i nadále bude část návštěvníků na webu vyhledávat produkty. Proto jsme i v této části připravili řadu vylepšení,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel pro Design a Marketing ČSOB. ČSOB se rozhodla jít směrem zjednodušení a zpřehlednění internetových stránek. Vše doplnila moderní a čistá grafika a interaktivnější forma. V průběhu pohybu na stránkách se návštěvníkovi budou zobrazovat jen relevantní informace související s jeho životní situací a aktuálními potřebami podle toho, jakým směrem se na stránkách vydá. Příchozí bude mít k dispozici orientační kalkulačky a intuitivní navigátor, který ho dovede po jednotlivých krocích k nejvhodnějšímu produktu či službě. Nový web nabídne i verzi pro chytré telefony a tablety. ČSOB má v plánu stránky nadále vylepšovat a rozvíjet na základě podnětů svých zaměstnanců i klientů. Záměrem nového webu ČSOB je pomáhat klientům i mimo finanční oblast od A do Z. „Například v sekci „Chci poradit s bydlením“ jim pomůžeme vybrat tu správnou lokalitu s ohledem na kriminalitu, občanskou vybavenost, riziko povodní i cenu, nebo vytvořit kalkulaci celkových nákladů. Poskytneme vzorové smlouvy či tipy, na co si dát pozor, a samozřejmě nabídneme výhodné a bezproblémové financování,“ doplňuje Radek Hájek, výkonný ředitel pro Digitální bankovnictví ČSOB. Na přípravě nového webu se podílely agentury Motion Media, Symbio Digital a Dobrý web. Koncept řešení potřeb zákazníků vznikl dále ve spolupráci s firmami Accenture a Trask solutions.
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu
Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...
|
Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku
Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
všechny články v rubrice
|