mBank chce za tři roky obsluhovat milion klientů v ČR a v SR dohromady. Nyní jich má 800 tisíc
| 30.9.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva mBank | |
mBank v září dosáhla v Česku a na Slovensku dohromady 800 tisíc klientů. V roce 2015 zaznamenala česká mBank čistý nárůst o téměř 29 tisíc nových klientů a celkem jich nyní má více než 563 tisíc. Ke společnému milníku přispěla slovenská pobočka nárůstem o více než 14 tisíc klientů v roce 2015 na celkem 242 tisíc.
mBank má aktuálně v ČR 563 tisíc klientů, tj. o 29 tisíc více než na začátku roku 2015. Na Slovensku využívá její služby 242 tisíc klientů a jejich nárůst činil od začátku roku 14 tisíc. Rozložení zákazníků mBank v Česku a na Slovensku tak zhruba odpovídá poměru obou zemí z pohledu počtu obyvatel. Čtěte zde: Air Bank má 343 tisíc klientů. Jak na tom je ve srovnání s ostatními bankami? reklama

|
 mBank během roku 2015 uvedla na trh několik úvěrových novinek v podobě refinancování a konsolidace úvěrů (více zde). „Parametry našich úvěrových produktů jsou nastaveny tak, aby vždy patřily k tomu nejvýhodnějšímu, co je na trhu k dispozici. To láká nové klienty, kteří si k nám posléze stále častěji nechávají posílat i svůj hlavní příjem. Stáváme se pro ně hlavní bankou. Dalším zdrojem růstu je pak doporučení,“ komentuje dosažení milníku Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku, a dodává: „V první polovině roku jsme se soustředili především na podporu úvěrových produktů, v druhé polovině pak na oslovování nových klientů.“ Porovnejte si nabídky refinancování a konsolidace úvěrů od všech bank zde Pozn.: Vyberte volbu - refinancování / konsolidace (sloučení) úvěrů Pro další růst mBank v České republice a na Slovensku představí ještě letos a také příští rok novinky v oblasti produktové nabídky a také distribuce. Jedním z příkladů je strategické spojení s poradenskou společností Broker Consulting (více zde). Díky vzájemné spolupráci banka osloví nové segmenty zákazníků, a to především díky až sedmi desítkám nových obchodních míst na franšízovém principu pod názvem BrokerPOINT. Počty poboček a bankomatů jednotlivých bank včetně možnosti vyhledat nejbližší najdete zde Do konce roku 2018 chce mBank i prostřednictvím této strategické aliance a pomocí dalšího posilování produktové nabídky a distribuce pokořit hranici 1 milionu klientů na obou trzích, z nichž zhruba 700 000 plánuje získat v České republice a 300 000 na Slovensku.
všechny články | |
Dále v rubrice
Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu
Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...
|
Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku
Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka
Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...
|
všechny články v rubrice
|