Fio banka v nové reklamě odpovídá na složité otázky ze světa financí
| 6.1.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Fio banky | |
Fio banka zahájila novou reklamní kampaň, kterou chce ukázat, že bankovní svět nemusí být složitý a i na první pohled složité finanční otázky existují jednoduché odpovědi. V hlavní roli rádce, průvodce a glosátora v jedné osobě účinkuje Jakub Kohák. Ten tak svými režijními nápady doplnil kreativní koncept agentury Made by Vaculík.
Nová kampaň Fio banky s názvem Nad e-maily diváků pomáhá tazatelům s jejich finančním trápením – co dělat v případě nečekaných výdajů, jak se vyhnout zbytečným bankovním poplatkům nebo jak financovat své bydlení? Na to s nadsázkou a vtipem odpovídá Jakub Kohák ve čtyřech televizních spotech zaměřených na osobní účet, hypotéku, podnikatelský účet a kontokorent. reklama

|
 Jakub Kohák vás provede nejen na první pohled neřešitelnými otázkami ze světa financí, které obdržel od pisatelů, ale také lázeňskou kolonádou, rozestavěným domem, kuchyní nebo letištěm. V kampani se kromě Koháka představí i jeho asistentka a odbornice na čajovou kulturu, koza Vlasta. „Naše nová kampaň je silně zaměřená na jednotlivé produkty a jejich výhody a ukazuje, že finanční otázky, které si lidé kladou, mají řešení. Kromě toho jsme ale chtěli vytvořit zábavné reklamy, které diváka doslova pohltí. Jsme toho názoru, že i banka si ze sebe může udělat legraci a nemusí být jen nudnou institucí. Věříme, že tím oslovíme další potenciální klienty a zároveň pobavíme širokou veřejnost. S Jakubem Kohákem to snad ani jinak nejde,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky. Autorem kreativního konceptu je agentura Made by Vaculík, režie se, stejně jako hlavní role, ujal Jakub Kohák, producentem televizních spotů je agentura Savage. Zimní část kampaně poběží celý leden a únor na TV Prima a TV Óčko. Podpořená bude bannery, PPC reklamou a speciální webovou stránkou www.fio.cz/piste, kde budou moci návštěvníci klást své finanční otázky. Nejlepší z nich získají osobní účet bez poplatků včetně peněžního bonusu. Obrazová galerie  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní spoty V lázních Autor: Fio banka Na stavbě Autor: Fio banka
všechny články | |
Dále v rubrice
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?
I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Srovnání stavebních spořitelen v listopadu: Nově kraluje MONETA
Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních...
|
všechny články v rubrice
|