Fio banka v nové reklamě odpovídá na složité otázky ze světa financí
6.1.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Fio banky | |
Fio banka zahájila novou reklamní kampaň, kterou chce ukázat, že bankovní svět nemusí být složitý a i na první pohled složité finanční otázky existují jednoduché odpovědi. V hlavní roli rádce, průvodce a glosátora v jedné osobě účinkuje Jakub Kohák. Ten tak svými režijními nápady doplnil kreativní koncept agentury Made by Vaculík.
Nová kampaň Fio banky s názvem Nad e-maily diváků pomáhá tazatelům s jejich finančním trápením – co dělat v případě nečekaných výdajů, jak se vyhnout zbytečným bankovním poplatkům nebo jak financovat své bydlení? Na to s nadsázkou a vtipem odpovídá Jakub Kohák ve čtyřech televizních spotech zaměřených na osobní účet, hypotéku, podnikatelský účet a kontokorent. Jakub Kohák vás provede nejen na první pohled neřešitelnými otázkami ze světa financí, které obdržel od pisatelů, ale také lázeňskou kolonádou, rozestavěným domem, kuchyní nebo letištěm. V kampani se kromě Koháka představí i jeho asistentka a odbornice na čajovou kulturu, koza Vlasta. „Naše nová kampaň je silně zaměřená na jednotlivé produkty a jejich výhody a ukazuje, že finanční otázky, které si lidé kladou, mají řešení. Kromě toho jsme ale chtěli vytvořit zábavné reklamy, které diváka doslova pohltí. Jsme toho názoru, že i banka si ze sebe může udělat legraci a nemusí být jen nudnou institucí. Věříme, že tím oslovíme další potenciální klienty a zároveň pobavíme širokou veřejnost. S Jakubem Kohákem to snad ani jinak nejde,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky. Autorem kreativního konceptu je agentura Made by Vaculík, režie se, stejně jako hlavní role, ujal Jakub Kohák, producentem televizních spotů je agentura Savage. Zimní část kampaně poběží celý leden a únor na TV Prima a TV Óčko. Podpořená bude bannery, PPC reklamou a speciální webovou stránkou www.fio.cz/piste, kde budou moci návštěvníci klást své finanční otázky. Nejlepší z nich získají osobní účet bez poplatků včetně peněžního bonusu. Obrazová galerie Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní spoty V lázních Autor: Fio banka Na stavbě Autor: Fio banka
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Allianz, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Generali Česká pojišťovna...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v září
Známe nejlepší spořicí účty a termínované vklady. Nejvyšší sazba u spořicích účtů se zatím drží nad 5 %, u termínovaných vkladů je to již pod 4 %. Kdo aktuálně nabízí nejvýhodnější sazby a jak se změnil žebříček? Více naleznete v našem článku...
|
Žebříček podílových fondů na Finparádě za měsíc srpen
Podílový fond je soubor majetku (například akcií a dluhopisů), který je obhospodařován investiční společností. Jde o tzv. kolektivní způsob investování. Na Finparádě se zaměřujeme na podílové fondy z nabídky tuzemských pojišťoven a bank...
|
všechny články v rubrice
|