Fio banka v nové reklamě odpovídá na složité otázky ze světa financí
6.1.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Fio banky | |
Fio banka zahájila novou reklamní kampaň, kterou chce ukázat, že bankovní svět nemusí být složitý a i na první pohled složité finanční otázky existují jednoduché odpovědi. V hlavní roli rádce, průvodce a glosátora v jedné osobě účinkuje Jakub Kohák. Ten tak svými režijními nápady doplnil kreativní koncept agentury Made by Vaculík.
Nová kampaň Fio banky s názvem Nad e-maily diváků pomáhá tazatelům s jejich finančním trápením – co dělat v případě nečekaných výdajů, jak se vyhnout zbytečným bankovním poplatkům nebo jak financovat své bydlení? Na to s nadsázkou a vtipem odpovídá Jakub Kohák ve čtyřech televizních spotech zaměřených na osobní účet, hypotéku, podnikatelský účet a kontokorent. Jakub Kohák vás provede nejen na první pohled neřešitelnými otázkami ze světa financí, které obdržel od pisatelů, ale také lázeňskou kolonádou, rozestavěným domem, kuchyní nebo letištěm. V kampani se kromě Koháka představí i jeho asistentka a odbornice na čajovou kulturu, koza Vlasta. „Naše nová kampaň je silně zaměřená na jednotlivé produkty a jejich výhody a ukazuje, že finanční otázky, které si lidé kladou, mají řešení. Kromě toho jsme ale chtěli vytvořit zábavné reklamy, které diváka doslova pohltí. Jsme toho názoru, že i banka si ze sebe může udělat legraci a nemusí být jen nudnou institucí. Věříme, že tím oslovíme další potenciální klienty a zároveň pobavíme širokou veřejnost. S Jakubem Kohákem to snad ani jinak nejde,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky. Autorem kreativního konceptu je agentura Made by Vaculík, režie se, stejně jako hlavní role, ujal Jakub Kohák, producentem televizních spotů je agentura Savage. Zimní část kampaně poběží celý leden a únor na TV Prima a TV Óčko. Podpořená bude bannery, PPC reklamou a speciální webovou stránkou www.fio.cz/piste, kde budou moci návštěvníci klást své finanční otázky. Nejlepší z nich získají osobní účet bez poplatků včetně peněžního bonusu. Obrazová galerie  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení =  Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní spoty V lázních Autor: Fio banka Na stavbě Autor: Fio banka
všechny články | |
Dále v rubrice
Pillow uvádí nové pojištění: Přichází pojištění všech rizik
Pojištění bytů a domů v Česku prochází zásadní proměnou. Pillow pojišťovna uvádí na trh nový produkt inspirovaný moderními trendy ze zahraničí. Přináší tři hlavní novinky: allriskové krytí stavebních součástí, možnost sestavit si pojištění skutečně na míru a odstranění zbytečných limitů...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Velké srovnání termínovaných vkladů v září
Termínované vklady jsou zajímavou volbou pro střadatele, kteří hledají předvídatelné a nízce rizikové zhodnocení svých financí. Pokles úrokových sazeb u těchto spořicích produktů se v září 2025 proměnil v mírný růst. Přinášíme vám přehled aktuálních úrokových sazeb...
|
Jak nejlépe zhodnotit své peníze v září? Přehled aktuálních možností spoření a investic
Přinášíme vám nový díl pravidelného přehledu SporoInvestor, který sleduje vývoj úrokových sazeb u spořicích účtů, termínovaných vkladů a stavebního spoření, stejně jako nabídky důchodového spoření, podílových fondů, dluhopisů a zlata. Přehled vychází z pravidelně...
|
všechny články v rubrice
|