Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Fio banka v nové reklamě odpovídá na složité otázky ze světa financí

6.1.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Fio banky
  


Fio bankaFio banka zahájila novou reklamní kampaň, kterou chce ukázat, že bankovní svět nemusí být složitý a i na první pohled složité finanční otázky existují jednoduché odpovědi. V hlavní roli rádce, průvodce a glosátora v jedné osobě účinkuje Jakub Kohák. Ten tak svými režijními nápady doplnil kreativní koncept agentury Made by Vaculík.


Nová kampaň Fio banky s názvem Nad e-maily diváků pomáhá tazatelům s jejich finančním trápením – co dělat v případě nečekaných výdajů, jak se vyhnout zbytečným bankovním poplatkům nebo jak financovat své bydlení? Na to s nadsázkou a vtipem odpovídá Jakub Kohák ve čtyřech televizních spotech zaměřených na osobní účet, hypotéku, podnikatelský účet a kontokorent.

reklama

Kreditní karta - vedení zdarma a cashback 1 %více
Spořicí účet HIT - úrok až 3 % p.a.více
Běžný účet - vedení účtu a nejběžnější transakce zdarmavíce
mKonto Business - účet pro podnikatele, který máte rádivíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,2 % ročněvíce


Jakub Kohák vás provede nejen na první pohled neřešitelnými otázkami ze světa financí, které obdržel od pisatelů, ale také lázeňskou kolonádou, rozestavěným domem, kuchyní nebo letištěm. V kampani se kromě Koháka představí i jeho asistentka a odbornice na čajovou kulturu, koza Vlasta.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Porovnání podílových fondů. Který je nejvýnosnější, jaké si účtují poplatky? - zde

„Naše nová kampaň je silně zaměřená na jednotlivé produkty a jejich výhody a ukazuje, že finanční otázky, které si lidé kladou, mají řešení. Kromě toho jsme ale chtěli vytvořit zábavné reklamy, které diváka doslova pohltí. Jsme toho názoru, že i banka si ze sebe může udělat legraci a nemusí být jen nudnou institucí. Věříme, že tím oslovíme další potenciální klienty a zároveň pobavíme širokou veřejnost. S Jakubem Kohákem to snad ani jinak nejde,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.



Autorem kreativního konceptu je agentura Made by Vaculík, režie se, stejně jako hlavní role, ujal Jakub Kohák, producentem televizních spotů je agentura Savage. Zimní část kampaně poběží celý leden a únor na TV Prima a TV Óčko. Podpořená bude bannery, PPC reklamou a speciální webovou stránkou www.fio.cz/piste, kde budou moci návštěvníci klást své finanční otázky. Nejlepší z nich získají osobní účet bez poplatků včetně peněžního bonusu.

Obrazová galerie


Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků
Autor: Fio banka
= Klikněte pro zvětšení =

Reklamní spoty


V lázních
Autor: Fio banka


Na stavbě
Autor: Fio banka


      
  


Související články:
Produktové novinky bank v květnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Klienti Fio banky mohou využívat bankovní identitu. Jaké další banky ji nabízejí a které se letos přidají?

Fio banka a MONETA Money Bank zdražily hypotéky

Banky výrazně zdražují hypoteční úvěry. Průměrná úroková sazba vzrostla o více než 1 procentní bod

Produktové novinky bank v březnu aneb co nového pro nás banky připravily?



všechny články
Dále v rubrice

Družstevní bydlení či sdílené vlastnictví aneb řešení současné krize bydlení

Obrázek: Muž s dalekohledem Češi se družstevního bydlení bojí. Preferovanou formou vlastnictví je jen pro 3 procent těch, kteří si plánují pořídit byt či dům, a naopak 13 procent ho při koupi nemovitosti ani nezvažuje. Vyplynulo to z aktuálního průzkumu...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Česká národní banka zvýšila repo sazbu na 7 procent. Kdo zvýší úrokové sazby na spořicím účtu?

Obrázek: Graf Česká národní banka na včerejším měnově-politickém zasedání rozhodla o zvýšení základní úrokové sazby o 1,25 procentního bodu, čímž se dostala na úroveň 7 procent, což je nejvyšší úroveň od května 1999...

Úrokové šílenství. Hypotéky výrazně zdražily další čtyři banky

Obrázek: Dům Banky na tuzemském hypotečním trhu dále zvyšují úrokové sazby. V uplynulém týdnu přitom změny byly poměrně výrazné, banky hypotéky zdražovaly až o 0,6 procentního bodu. Podle některých odborníků se hypoteční úrokové...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz