Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Banka Zuno už nebude jen online bankou. Zakládá kontaktní místa pro klienty s Chytrým Honzou

6.1.2016  |  Zdeněk Bubák
  


ZUNO BankBanka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě. Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.


Banka Zuno tak mění svoji strategii, kdy se deklarovala jako banka bez fyzických poboček. Je pravda, že nový obchodní projekt je něco mezi pobočkovou sítí a obsluhou přes online kanály. Banka spojila své síly s poradenskou sítí Chytrý Honza a jejími pobočkami nazývanými pojmem „Chytrá adresa“. Cílem banky je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde samozřejmě všechno zařídit online, ale některé služby už bude nově  možné vyřídit i osobně.



Na kontaktních místech mohou zájemci refinancovat starý úvěr a získat tak lepší úrokovou sazbu od Zuno Bank. Mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.

ZUNO Bank - pobočkyZdroj: ZUNO Bank

Pro Zuno je stále prioritním kanálem internetové a mobilní bankovnictví, což dokazuje například i nárůst uživatelů mobilních aplikací Zuno, které umožňují spravovat operace s bankou v mobilu. Přesto je celá řada klientů, kteří chtějí poradit, případně pomoct s některými změnami a telefonát na kontaktní centrum, případně chat přes webovou stránku, není pro ně vždy dostačující.

„Proto chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

Kombinace internetu a osobní asistence



Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku.

Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. Na každé z nich jsou k dispozici minimálně dva zaměstnanci.

ZUNO Bank - Chytrá adresaZdroj: ZUNO Bank

„Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,“ říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.

Zuno má svá kontaktní místa také na Slovensku, na přelomu října a listopadu minulého roku rozšířilo Zuno na Slovensku jejich počet z 11 na 15 míst. Počet kontaktních míst na Slovensku Zuno rozšiřuje ve spolupráci se společností Global Finance.


      
  


Související články:
Úrokové sazby u spořicích produktů aktuálně upravily menší banky

Výsledky Profitoskopu za další čtvrtletí. Jak banky zhodnotily peníze modelových klientů?

Sazby u spořicích produktů dál klesají, a to nejen u bank, ale i u záložen

Banka Zuno v Česku a na Slovensku skončí. Klienty převezmou Raiffeisenbank a Tatra banka

Bonus 5 tisíc korun k půjčce a informace o zvycích Čechů při splácení půjček



všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Žebříček doplňkového penzijního spoření v lednu. I v novém roce beze změny

Obrázek: Žebříček Finparády Žebříček penzijních účastnických fondů zůstává v novém roce beze změny, zhodnocení fondů však nadále klesá. První místo obhájila Conseq Penzijní společnost, na druhém místě je stále ČSOB Penzijní společnost a na třetím...

Fio banka zvýhodnila výběry z bankomatu. Kolik zaplatíte u vaší banky?

Obrázek: Bankomat Vydání platební karty Visa k běžnému i podnikatelskému účtu je u Fio banky nově zdarma. Bez poplatku za vydání jsou dvě platební karty k běžnému účtu, a to pro majitele účtu a pro další osobu. Platební kartou Visa je možné...

Zdražování ve velkém stylu. Úrokové sazby u hypoték zvýšilo rovnou pět bank. Úročení míří k 5 procentům ročně

Obrázek: Dům Úrokové sazby u hypotečních úvěrů dále rostou, u některých bank přímo raketově. Minulý týden hypotéky zdražily Equa bank a UniCredit Bank, od včerejšího dne jsou úrokové sazby vyšší rovněž u Air Bank, ČSOB a mBank...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz