Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Banka Zuno už nebude jen online bankou. Zakládá kontaktní místa pro klienty s Chytrým Honzou

6.1.2016  |  Zdeněk Bubák
  


ZUNO BankBanka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě. Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.



Banka Zuno tak mění svoji strategii, kdy se deklarovala jako banka bez fyzických poboček. Je pravda, že nový obchodní projekt je něco mezi pobočkovou sítí a obsluhou přes online kanály. Banka spojila své síly s poradenskou sítí Chytrý Honza a jejími pobočkami nazývanými pojmem „Chytrá adresa“. Cílem banky je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde samozřejmě všechno zařídit online, ale některé služby už bude nově  možné vyřídit i osobně.


Na kontaktních místech mohou zájemci refinancovat starý úvěr a získat tak lepší úrokovou sazbu od Zuno Bank. Mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.

ZUNO Bank - pobočkyZdroj: ZUNO Bank

Pro Zuno je stále prioritním kanálem internetové a mobilní bankovnictví, což dokazuje například i nárůst uživatelů mobilních aplikací Zuno, které umožňují spravovat operace s bankou v mobilu. Přesto je celá řada klientů, kteří chtějí poradit, případně pomoct s některými změnami a telefonát na kontaktní centrum, případně chat přes webovou stránku, není pro ně vždy dostačující.

„Proto chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

Kombinace internetu a osobní asistence



Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku.

Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. Na každé z nich jsou k dispozici minimálně dva zaměstnanci.

ZUNO Bank - Chytrá adresaZdroj: ZUNO Bank

„Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,“ říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.

Zuno má svá kontaktní místa také na Slovensku, na přelomu října a listopadu minulého roku rozšířilo Zuno na Slovensku jejich počet z 11 na 15 míst. Počet kontaktních míst na Slovensku Zuno rozšiřuje ve spolupráci se společností Global Finance.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Zahraniční karta Air Bank: Klíč k výhodným platbám a výběrům po celém světě

Obrázek: Air Bank logo Cestování, nákupy na zahraničních e-shopech či výběry hotovosti mimo Českou republiku – to jsou dnes běžné finanční situace, kdy dochází k platbám v cizích měnách. Mnozí klienti však doposud museli hledat řešení mimo svou hlavní banku, aby se vyhnuli...

Banky lákají na odměny z kreditních karet. mBank mění strategii

Obrázek: Kreditní karta mBank S nástupem léta přichází na český trh změna v nabídce kreditních karet mBank. Banka představuje nový produkt mKreditka Travel, který se zaměřuje především na cestovatele. Co nabízí pro své klienty ostatní banky v rámci svých kreditních karet? Porovnali jsme jejich nabídku...

Spořicí účty a termínované vklady v červenci: Srovnání bankovní nabídky

Obrázek: Růst peněz Nejvyšší úrokové sazby spořicích účtů se i na začátku července 2025 stále drží na úrovni mezi 3 % a 4 % ročně, přičemž se konkrétní sazba odvíjí od výše vkladu a splnění určitých podmínek. Termínované vklady mají obvykle nižší úročení, ale poskytují fixní sazbu...

všechny články v rubrice









   
 
CHYTRÝ účet
s bonusem až 3 000 Kč
Raiffeisenbank


Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies