AXA propaguje své nové životní pojištění
23.11.2011 | Zdeněk Bubák | |
Finanční skupina AXA podpořila své nové
investiční životní pojištění Kumulativ Life
televizní a internetovou kampaní. Kromě toho
probíhá téměř dvoutýdenní
série akcí na 29 pobočkách v 11 krajích.
Televize a internet
Televizní a internetová kampaň, připravená
agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině
listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty,
bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny
AXA. Zdůrazněna je především hlavní
konkurenční výhoda nového pojistného
produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní
bonus.
Regionální kampaň
Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z
nafukovacích balonků s rostoucími
procentuálními hodnotami, které symbolizují
každoročně se zvyšující věrnostní bonus u
Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné
hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o
více informací mohou využít služeb
finančního poradce, který bude na pobočce také k
dispozici.
Regionální kampaň byla zahájena v pondělí
21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek
2. prosince v Novém Jičíně a Praze.
Kumulativ Life
Investiční životní pojištění Kumulativ Life
finanční skupiny AXA je určeno především klientům,
kteří chtějí investovat a pojistit se s
dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou
je každoročně se zvyšující věrnostní
bonus, jehož výše není omezena horní
hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně
řízených fondů, které byly pro tento
finanční produkt speciálně vytvořeny.
Více o pojištění Kumulativ Life zde.
Porovnejte si životní pojištění na Finparádě:
Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...
|
Povinné ručení v červenci mírně podražilo
Broker Consulting Index povinného ručení zaznamenal v červenci mírné navýšení průměrné ceny zákonného pojištění vozidla pro řidiče bez pojistné historie. Aktuální hodnota indexu činí 7 478 korun, což znamená jen drobný posun vzhůru oproti červnu (7 437 Kč)...
|
Nemoc nebo úraz na dovolené: Zjistěte, jak správně postupovat a na co si dát pozor
Dovolená u moře se může rychle proměnit v noční můru, pokud se dostaví nečekaná nemoc nebo úraz. Léčba v zahraničí může vyjít na statisíce, proto je klíčové mít sjednané správné cestovní pojištění. Nejenže pokryje léčebné výlohy, ale pomůže i s...
|
Pojištění majetku online: Generali Česká pojišťovna nasazuje umělou inteligenci
Generali Česká pojišťovna spustila v ostrém provozu nový online nástroj Můj majetek 2.0 pro sjednání pojištění nemovitosti a domácnosti. Cílem je nabídnout srozumitelné a intuitivní prostředí pro maximálně hladký průchod celým procesem. Nově je navíc...
|
všechny články v rubrice
|