Klientská linka Allianz pojišťovny je zákazníkům k dispozici nově i o víkendu
| 15.4.2016 | Monika Šimůnková, zpráva Allianz pojišťovna | |
Během pracovních dnů nemá spousta lidí čas obvolávat pojišťovny při řešení důležitých událostí. Proto se pojišťovna Allianz rozhodla svým klientům nabídnout možnost řešit věci telefonicky i během víkendu. Linka pro všeobecnou péči o zákazníky i pro hlášení pojistných událostí je o sobotách a nedělích k dispozici od začátku dubna. Na novinku, která nabízí stejné služby jako během pracovního týdne, si klienti rychle zvykají.
Klienti Allianz nemusí problémy řešit během pracovních dní. Linka pro všeobecnou péči o zákazníky i pro hlášení pojistných událostí je jim totiž od začátku dubna k dispozici také o víkendu od 9 do 18 hodin. Pojišťovna svým klientům o víkendu poskytuje stejné služby jako během pracovního týdne. Na novinku si klienti zvykají a už nyní linka odbaví asi 200 hovorů každý víkend. Srovnání pojišťoven najdete zde „Allianz pojišťovna dlouhodobě usiluje o vytvoření nejlepšího klientského servisu a prodloužením pracovní doby jsme se našemu cíli dostali zase o něco blíž. Lidé naši snahu oceňují, počet víkendových volání postupně roste,“ uvádí senior manažer call centra Allianz pojišťovny Martin Hlaváč. Kromě víkendů mohou klienti s hlášením pojistných událostí či jakýmikoli jinými dotazy volat na číslo 241 170 000 každý pracovní den mezi 8. – 20. hodinou. Jediným časem, kdy zůstanou linky klientského servisu neobsazené, jsou státní svátky. „Naše klientská linka si tak odpočine pouze 13 dní v roce,“ říká Martin Hlaváč. Asistenční služby zůstávají i nadále v provozu nonstop. Prodloužení pracovní doby call centra je jednou z řady proklientských inovací Allianz pojišťovny, které vznikly v poslední době. Další bylo například vytvoření aplikace Hlášení nehody, která umožňuje řidičům po autohavárii okamžitě nahlásit škodní událost pojišťovně a plně nahrazuje tzv. papírový euroformulář.
všechny články | |
Dále v rubrice
Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu
Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku
Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
všechny články v rubrice
|