Pojištění internetových rizik pomůže při zneužití identity či poškození pověsti. Nejvíc zajímá lidi ve věku 35 až 50 let
18.4.2016 | Monika Šimůnková, zpráva ČSOB pojišťovny | |
Na internetu číhá stále se zvyšující počet rizik. Běžnému uživateli se bohužel dostávají omezené možnosti, jak se v takových případech bránit. ČSOB Pojišťovna proto začátkem roku uvedla na trh Pojištění internetových rizik. Přesto, že jde o novinku, se kterou se český pojistný trh teprve seznamuje, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let.
Internet je čím dál více plný hrozeb. Proto je důležité se před nimi dostatečně chránit. ČSOB Pojišťovna tak v České republice začátkem roku uvedla na trh Pojištění internetových rizik. I když se na českém pojistném trhu jedná o novinku, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let. „V průměru nyní uzavřeme zhruba čtyřicet pojistek denně. Na to, o jak okrajový a nový typ pojištění se jedná, nás tato čísla příjemně překvapila. Je vidět, že internet, jako potencionální zdroj rizik a problémů pro život, vnímá řada lidí a cítí potřebu se chránit. S tím může právě naše pojištění pomoci,“ uvedl ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth. Největší zájem o pojištění internetových rizik mají ženy a muži ve věku 35 až 50 let. Na tuto věkovou hranici připadá přes 40 % ze všech uzavřených smluv. „Co se týká zájmu o tento produkt z hlediska pohlaví, tak je to přesně padesát na padesát. Perličkou je, že máme už i skoro 30 klientů ve věkové hranici 75+. Je vidět, že internet, ale i rizika s ním spojená, jsou tématem celé populace,“ řekl Michael Neuwirth z ČSOB Pojišťovny. Rozsah služeb pojišťovny - Nákup zboží na internetu: Při špatném dodání nebo nedodání zboží zakoupeného na internetu provedeme reklamační řízení pro zajištění správně objednaného zboží. V případě neúspěšného vyřízení reklamace pojišťovna zaplatí vzniklou škodu.
- Zneužití platební karty: Při zneužití platební karty vám pomůže získat zpět odcizenou finanční částku. Případně vám poskytne finanční náhradu za vzniklou škodu.
- Zneužití identity na internetu: Vznikne-li zneužitím identifikačních údajů na internetu finanční škoda, pojišťovna vám pomůže získat zpět odcizenou finanční částku nebo zajistí zrušení neoprávněného závazku. Případně vám uhradí vzniklou finanční škodu.
- Poškození pověsti na internetu: Když dojde k poškození vaší pověsti na internetu nebo sociálních sítích, provede opatření k zamezení šíření negativních informací. Pomůže vám také odhalit zdroj šíření a domoci se omluvy.
- Navíc IT asistence: Při problémech s výpočetní technikou, nainstalovanými programy, internetem nebo elektronikou, vám poskytne telefonickou konzultaci nebo se vzdáleně připojí k vašemu počítači a problém vyřeší.
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho
Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...
|
Index termínovaných vkladů v dubnu
Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...
|
Jak financovat nemovitost bez hypotéky
Financování bydlení bez hypotečního úvěru. Možností je několik. Jaké to jsou a jaké mají klady a zápory?
|
všechny články v rubrice
|