Air Bank hlásí první miliardu na účtech svých klientů
Zástupce
Air Bank Rostislav
Kocman novináře informoval o tom, že množství peněz,
které do Air Bank poslali zákazníci za
necelé tři týdny od spuštění banky, dnes
přesáhlo miliardu korun. Dvě třetiny peněz do banky
přišly z pěti velkých bank (Česká spořitelna,
ČSOB, Komerční banka, GE Money Bank, Raiffeisenbank). Mezi
jejich klienty banka vidí nejvíc svých
budoucích zákazníků. Počet zákazníků
banky překročí v nejbližších dnech číslo
pět tisíc. Prvními zákazníky se stali
lidé, se kterými banka komunikovala již před
spuštěním. „Nyní
si u nás zřizují účty lidé po
osobním doporučení našich prvních klientů.
Reklamní kampaň, kterou chceme zasáhnout většinu
populace, spustíme v polovině ledna
příštího roku," dodal Kocman.
Porovnejte si účty Air Bank na Finparádě:
Finparáda / Bankovní účty / Osobní účty
Finparáda / Spoření / Spořicí účty
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Podmínky spořicích účtů se mění, ale lídři zůstávají
Banky v poslední době mění svůj přístup ke klientům a stále častěji je motivují k aktivnímu využívání svých služeb – například k pravidelnému placení kartou, investování či spoření na budoucnost. Nejvyšší úrokové sazby spořicích účtů se i v první polovině srpna 2025 drží...
|
Česká spořitelna a Mafia: Nová spolupráce přináší limitované platební karty
Česká spořitelna navázala spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 a spouští novou gamingovou kampaň. Její součástí je limitovaná edice svítících platebních karet a virtuálních karet s motivy hry Mafia: The Old Country. Klienti mohou také soutěžit o...
|
Produktové novinky bank v červenci aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu července letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, mBank, Modrá pyramida, MONETA Money Bank...
|
Přehled spořicích účtů s garantovanou sazbou: Vyšší úrok čím dál častěji po splnění podmínek
Nabídka bank v oblasti spořicích účtů se postupně mění. Některé z nich se snaží motivovat klienty k aktivnějšímu využívání svých služeb, například pravidelnými platbami kartou nebo investováním. Jako odměnu pak nabízejí vyšší úrokovou sazbu na spořicím účtu...
|
všechny články v rubrice
|