Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny
6.6.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Komerční banka přichází s novým konceptem reklamy. Chce poukázat na to, že klienti mají různorodé potřeby a Komerční banka je dokáže uspokojit. Nový komunikační model vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou OgilvyOne, která s bankou spolupracuje od letošního února. Reklamní kampaň s novým sloganem, vizuály i hudbou odstartovala na začátku června.
Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Banka ve svém novém komunikačním konceptu zdůrazňuje svou připravenost být pro své klienty spolehlivým a respektovaným partnerem, který pomáhá plnit jejich sny a plány. Banka má za to, že mít sny a plány je společné pro všechny klientské segmenty banky - pro občany, podnikatele i firmy. „V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu našich služeb a jako nositele hlavního sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes již prostě nestačí,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro Marketing a Komunikaci Komerční banky. „My se chceme v naší komunikaci od hlavního proudu odlišit a ukázat našim klientům, že jsme nejenom profesionálové, ale současně i partner, který jim pomáhá plnit životní plány a sny. Věříme, že plány by neměly zůstat jen plány a klientům chceme pomoci, aby se jejich sny staly skutečností,“ doplnil Patrice Begue. Nový komunikační koncept rovněž zdůrazňuje multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí. Kampaň bude od června představena nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také na pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích. Nová je i hudební část. Konečná volba padla na skladbu skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice ROJOmotorz, známá svou prací například pro společnosti Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem. Komerční banka - partner pro Vaše plány Autor: Komerční banka
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Zahraniční karta Air Bank: Klíč k výhodným platbám a výběrům po celém světě
Cestování, nákupy na zahraničních e-shopech či výběry hotovosti mimo Českou republiku – to jsou dnes běžné finanční situace, kdy dochází k platbám v cizích měnách. Mnozí klienti však doposud museli hledat řešení mimo svou hlavní banku, aby se vyhnuli...
|
Banky lákají na odměny z kreditních karet. mBank mění strategii
S nástupem léta přichází na český trh změna v nabídce kreditních karet mBank. Banka představuje nový produkt mKreditka Travel, který se zaměřuje především na cestovatele. Co nabízí pro své klienty ostatní banky v rámci svých kreditních karet? Porovnali jsme jejich nabídku...
|
Spořicí účty a termínované vklady v červenci: Srovnání bankovní nabídky
Nejvyšší úrokové sazby spořicích účtů se i na začátku července 2025 stále drží na úrovni mezi 3 % a 4 % ročně, přičemž se konkrétní sazba odvíjí od výše vkladu a splnění určitých podmínek. Termínované vklady mají obvykle nižší úročení, ale poskytují fixní sazbu...
|
všechny články v rubrice
|