Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny
6.6.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Komerční banka přichází s novým konceptem reklamy. Chce poukázat na to, že klienti mají různorodé potřeby a Komerční banka je dokáže uspokojit. Nový komunikační model vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou OgilvyOne, která s bankou spolupracuje od letošního února. Reklamní kampaň s novým sloganem, vizuály i hudbou odstartovala na začátku června.
Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Banka ve svém novém komunikačním konceptu zdůrazňuje svou připravenost být pro své klienty spolehlivým a respektovaným partnerem, který pomáhá plnit jejich sny a plány. Banka má za to, že mít sny a plány je společné pro všechny klientské segmenty banky - pro občany, podnikatele i firmy. reklama

|
 „V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu našich služeb a jako nositele hlavního sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes již prostě nestačí,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro Marketing a Komunikaci Komerční banky. „My se chceme v naší komunikaci od hlavního proudu odlišit a ukázat našim klientům, že jsme nejenom profesionálové, ale současně i partner, který jim pomáhá plnit životní plány a sny. Věříme, že plány by neměly zůstat jen plány a klientům chceme pomoci, aby se jejich sny staly skutečností,“ doplnil Patrice Begue. Nový komunikační koncept rovněž zdůrazňuje multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí. Kampaň bude od června představena nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také na pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích. Nová je i hudební část. Konečná volba padla na skladbu skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice ROJOmotorz, známá svou prací například pro společnosti Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem.
Související články:
všechny články | | Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby
Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...
|
Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu
Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...
|
Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v březnu
Na Finparádě byly aktualizovány žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů. Nejlepší spořicí účty nadále nabízejí Max banka, UniCredit Bank, Trinity Bank a NEY spořitelní družstvo. Sazby na spořicích účtech zřejmě dosáhly svého vrcholu...
|
všechny články v rubrice
|