Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny

6.6.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky
  


Komerční bankaKomerční banka přichází s novým konceptem reklamy. Chce poukázat na to, že klienti mají různorodé potřeby a Komerční banka je dokáže uspokojit. Nový komunikační model vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou OgilvyOne, která s bankou spolupracuje od letošního února. Reklamní kampaň s novým sloganem, vizuály i hudbou odstartovala na začátku června.


Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Banka ve svém novém komunikačním konceptu zdůrazňuje svou připravenost být pro své klienty spolehlivým a respektovaným partnerem, který pomáhá plnit jejich sny a plány. Banka má za to, že mít sny a plány je společné pro všechny klientské segmenty banky - pro občany, podnikatele i firmy.

reklama

Hypotéka - až do výše 90 % hodnoty nemovitostivíce
CHYTRÝ účet - vedení účtu zdarma s bonusem 6 x 500 Kčvíce
Standard účet - běžný účet bez skrytých poplatkůvíce
mKonto Business - účet pro podnikatele, který máte rádivíce
Stavební spoření od Buřinky - zhodnocení až 6,8 % ročně, sjednání zdarma a bonus 2 000 Kčvíce


„V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu našich služeb a jako nositele hlavního sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes již prostě nestačí,“ uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro Marketing a Komunikaci Komerční banky.

„My se chceme v naší komunikaci od hlavního proudu odlišit a ukázat našim klientům, že jsme nejenom profesionálové, ale současně i partner, který jim pomáhá plnit životní plány a sny. Věříme, že plány by neměly zůstat jen plány a klientům chceme pomoci, aby se jejich sny staly skutečností,“ doplnil Patrice Begue.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde

Nový komunikační koncept rovněž zdůrazňuje multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí.

Kampaň bude od června představena nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také na pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích.

Nová je i hudební část. Konečná volba padla na skladbu skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice ROJOmotorz, známá svou prací například pro společnosti Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem.

Komerční banka - partner pro Vaše plány
Autor: Komerční banka



      
  


Související články:
Komerční banka spustila v aplikaci KB Klíč novou funkci MůjPodpis

Jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat on-line?

Komerční banka nasazuje do multibankingu další tři banky, z toho poprvé i jednu zahraniční

Klienti Komerční banky mohou nově nahlížet na své účty u pěti dalších bank

Komerční banka nám exkluzivně představila digitální novinky na rok 2018



všechny články
Dále v rubrice

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Obrázek: Placení mobilem Mastercard Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Obrázek: Air Bank placení mobilem Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...

Žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů v březnu

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě byly aktualizovány žebříčky spořicích účtů a termínovaných vkladů. Nejlepší spořicí účty nadále nabízejí Max banka, UniCredit Bank, Trinity Bank a NEY spořitelní družstvo. Sazby na spořicích účtech zřejmě dosáhly svého vrcholu...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz