Air Bank hlásí prvních deset tisíc klientů
Tiskový
mluvčí Air Bank Rostislav
Kocman dnes
informoval novináře, že banka má
prvních deset
tisíc zákazníků. Více než
polovina
zákazníků Air Bank si zřídila
běžný
účet a pětina z nich ho již používá
jako svůj
hlavní, přestože většina účtů existuje
teprve
pár týdnů. Roste i zájem o
využití Kodexu
mobility. Přibližně čtvrtina všech
zákazníků,
kteří Kodex mobility úspěšně využili,
přišli z České spořitelny; po dvaceti procentech
pak
tvoří bývalí
zákazníci
Komerční banky a ČSOB.
„Máme
z toho radost,
obzvláště když naše kampaň začala před
necelými dvěma týdny a předtím jsme
dva
měsíce do reklamy neinvestovali ani korunu. Ještě
více si ceníme toho, že nám tato
aktivita klientů
říká, že jsme se vydali správnou
cestou. A že
nám dávají zároveň podněty,
jak můžeme
naše služby ještě dále
zlepšovat. Z toho
usuzujeme, že jejich zájem o Air Bank není
dán jen
dobrými podmínkami u spoření, ale že
nás
chtějí používat jako svou hlavní
banku,“
říká Michal Strcula, ředitel
retailového
bankovnictví Air Bank.
Další články o Air Bank zde:
Porovnejte
si náklady na vedení účtu
v českých bankách
na Finparádě:
Finparáda
/ Bankovní účty / Osobní
účty
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci
Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Zrušená dovolená? Díky pojištění storna nepřijdete o peníze
Nečekané události mohou zhatit i dlouho plánovanou dovolenou. Nemoc, úraz nebo živelní pohroma – to vše může znamenat nejen zklamaná očekávání, ale i ztrátu desítek tisíc korun. Řešením je pojištění storna zájezdu, které vám v případě komplikací...
|
Dvě banky, dvě různé strategie. Co v rámci odměn nabízejí?
Banky lákají klienty na různé benefity a slevové programy. Za Českou spořitelnou, která v květnu tohoto roku přišla se službou Odměny motivující klienty k lepšímu finančnímu zdraví, spouští nyní MONETA Money Bank stejnojmenný program Odměny. Klientům přinese...
|
všechny články v rubrice
|