UniCredit Bank měla velký výpadek služeb internetového a mobilního bankovnictví
| 11.10.2017 | aktualizováno 16.10.2017 | Zdeněk Bubák | |
Plánovaná víkendová odstávka iternetového bankovnictví v UniCredit Bank se nechtěně protáhla až do středečního podvečera, kdy banka potvrdila, že její systémy již běží vpořádku. Výpadek způsobil, že nešlo například odesílat platby přes internetové nebo mobilní bankovnictví. Banka klientům doporučovala, aby nutné platby provedli přímo na jejích pobočkách. Tím se na některých pobočkách tvořily velké fronty.
Klienty UniCredit Bank postihl ve dnech po 9. říjnu rozsáhlý výpadek internetového a mobilního bankovnictví, který byl mimořádný zejména z pohledu jeho trvání. Odstávka přitom byla plánovaná jen na víkend a měla skončit právě v pondělí 9. října ráno. Nicméně systém nefungoval až do středy 11. října do podvečerních hodin. V té době banka některým médiím, např. České televizi, potvrdila, že již systém funguje a lze odesílat příkazy k úhradě, které v době výpadku nefungovaly. Ale ani v pondělí 16. října 2017 ještě všechny funkčnosti nebyly v pořádku (viz zde). Klientům banka v době výpadku doporučovala provést platby osobně na pobočkách UniCredit Bank, ale to pak způsobovalo tvorbu front na některých pobočkách. Problémy měli samozřejmě i podnikatelé, kteří nemohli bežně fungovat. Srovnání běžných účtů najdete zde Aktualizováno: 16. října 2017 | Týden po nasazení aktualizovaného systému má UniCredit Bank s některými funkčnostmi v internetovém a mobilním bankovnictví stále problémy. Podle tiskového mluvčího Petra Plocka (který tuto informaci sdělil v pondělí 16. října 2017 Českému rozhlasu) stále nefunguje zobrazení přehledu platebních karet, je problém se zobrazováním historie transakcí, nejsou vidět blokace (nezaúčtované platby platební kartou). Zbytek by měl fungovat. Na Facebooku banky si však někteří klienti stěžují i na nedoručování autorizačních SMS a nedostupný zůstatek na účtě. V případě problémů se mají klienti obracet na klientskou linku banky. | 13. října 2017 I když UniCredit Bank ve středu prohlásila, že její internetové bankovnictví již funguje, není to doposud úplně pravda. Někteří klienti si nadále stěžovali na nedostupnost určitých funkcí. Banka má nyní (v pátek 13.10.2017) na svém Facebookové profilu tyto informace: AKTUALIZOVANÉ INFORMACE: PROVOZ INTERNETOVÉHO A MOBILNÍHO BANKOVNICTVÍ OBNOVEN s omezením některých funkcionalit. Vážení klienti, dovolujeme si vás informovat, že v současné době jsou v Online Bankingu omezené některé funkcionality: - zobrazení přehledu debetních a kreditních karet - zobrazení přehledu investic - dobíjení kreditu na mobilní telefony Omlouváme se vám za způsobené nepříjemnosti. Intenzivně pracujeme na tom, abyste mohli používat Online Banking co nejdříve v plném rozsahu. Děkujeme vám za pochopení.  | Zdroj: Facebook, profil UniCredit Bank reklama

|
 Na webových stránkách banky se večer ve středu 11. října 2017 nacházelo sdělení, které potvrzovalo, že systémy internetového a mobilního bankovnictví již fungují.  Zdroj: UniCredit Bank, obrázek z 11.10.2017
všechny články | |
Dále v rubrice
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com
Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...
|
Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení
Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...
|
všechny články v rubrice
|