Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

UniCredit Bank měla velký výpadek služeb internetového a mobilního bankovnictví

11.10.2017  |  aktualizováno 16.10.2017  |  Zdeněk Bubák
  


Pobočka UniCredit BankPlánovaná víkendová odstávka iternetového bankovnictví v UniCredit Bank se nechtěně protáhla až do středečního podvečera, kdy banka potvrdila, že její systémy již běží vpořádku. Výpadek způsobil, že nešlo například odesílat platby přes internetové nebo mobilní bankovnictví. Banka klientům doporučovala, aby nutné platby provedli přímo na jejích pobočkách. Tím se na některých pobočkách tvořily velké fronty.



Klienty UniCredit Bank postihl ve dnech po 9. říjnu rozsáhlý výpadek internetového a mobilního bankovnictví, který byl mimořádný zejména z pohledu jeho trvání. Odstávka přitom byla plánovaná jen na víkend a měla skončit právě v pondělí 9. října ráno. Nicméně systém nefungoval až do středy 11. října do podvečerních hodin. V té době banka některým médiím, např. České televizi, potvrdila, že již systém funguje a lze odesílat příkazy k úhradě, které v době výpadku nefungovaly. Ale ani v pondělí 16. října 2017 ještě všechny funkčnosti nebyly v pořádku (viz zde).

Klientům banka v době výpadku doporučovala provést platby osobně na pobočkách UniCredit Bank, ale to pak způsobovalo tvorbu front na některých pobočkách. Problémy měli samozřejmě i podnikatelé, kteří nemohli bežně fungovat.

Srovnání běžných účtů najdete zde

Aktualizováno:

16. října 2017

Týden po nasazení aktualizovaného systému má UniCredit Bank s některými funkčnostmi v internetovém a mobilním bankovnictví stále problémy. Podle tiskového mluvčího Petra Plocka (který tuto informaci sdělil v pondělí 16. října 2017 Českému rozhlasu) stále nefunguje zobrazení přehledu platebních karet, je problém se zobrazováním historie transakcí, nejsou vidět blokace (nezaúčtované platby platební kartou). Zbytek by měl fungovat. Na Facebooku banky si však někteří klienti stěžují i na nedoručování autorizačních SMS a nedostupný zůstatek na účtě. V případě problémů se mají klienti obracet na klientskou linku banky.

13. října 2017

I když UniCredit Bank ve středu prohlásila, že její internetové bankovnictví již funguje, není to doposud úplně pravda. Někteří klienti si nadále stěžovali na nedostupnost určitých funkcí. Banka má nyní (v pátek 13.10.2017) na svém Facebookové profilu tyto informace:

AKTUALIZOVANÉ INFORMACE: PROVOZ INTERNETOVÉHO A MOBILNÍHO BANKOVNICTVÍ OBNOVEN s omezením některých funkcionalit.

Vážení klienti,

dovolujeme si vás informovat, že v současné době jsou v Online Bankingu omezené některé funkcionality:
- zobrazení přehledu debetních a kreditních karet
- zobrazení přehledu investic
- dobíjení kreditu na mobilní telefony

Omlouváme se vám za způsobené nepříjemnosti. Intenzivně pracujeme na tom, abyste mohli používat Online Banking co nejdříve v plném rozsahu.

Děkujeme vám za pochopení.

UniCreedit Bank výpadek 13.10.2017 - Facebook
Zdroj: Facebook, profil UniCredit Bank

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více



Na webových stránkách banky se večer ve středu 11. října 2017 nacházelo sdělení, které potvrzovalo, že systémy internetového a mobilního bankovnictví již fungují.

Sdělení UniCredot Bank na jejích www stránkách z 11. října 2017
Zdroj: UniCredit Bank, obrázek z 11.10.2017






      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence

Obrázek: Future lab spořitelna Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...

Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com

Obrázek: Revolut Pay a Booking Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...

Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení

Obrázek: KB poradenské místo Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies