Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Interaktivní digitální vstupenky jsou ekologičtější a firmám poskytnou novou marketingovou platformu

13.10.2017  |  Iva Korgerová, zpráva Yourpass.cz
  


iPhoneNěkteré české společnosti se pouštějí do transformace papírových vstupenek a plastových karet do digitální podoby. Zákazníci budou mít prostřednictvím mobilního telefonu přístup k novinkám, slevovým akcím nebo řešení potíží online a společnosti na oplátku získají novou platformu pro komunikaci a vyhodnocená data. Věrnostní a členské karty, kupóny, vstupenky nebo vouchery se ukládají do mobilní peněženky nascanováním příslušného QR kódu. Toto řešení je velmi šetrné k životnímu prostředí.


K digitalizaci asistenční karty pojištěnce se rozhodla například pojišťovna AXA Assistance. Díky tomuto řešení může klient v případě potíží přímo volat asistenční službu nebo nahlásit pojistnou událost online. Na kartě najde také odkaz na veškerou smluvní dokumentaci týkající se pojištění a aktuální informace. „Ve spolupráci se společností Your Pass jsme nabídli klientům příjemnější a digitální formu asistenční karty pro cestovní pojištění. Odezva zákazníků a vysoký konverzní poměr ukazuje, že to byl krok správným směrem. V nejbližší době jej chystáme rozšířit i do dalších zemí, kde působíme,“ říká Lukáš Přikryl, ředitel digitálního marketingu a inovací společnosti AXA Assistance CEE.

V procesu je aktuálně digitální zákaznická karta společnosti Pražská plynárenská, která tímto krokem posiluje komunikační kanály a informační servis. Digitální zákaznická karta umožňuje rychlou a cílenou distribuci informací ke klientům, zefektivnění a zjednodušení věrnostního programu a zvýšení bezpečnosti v případě kontroly servisního technika. Zákazníci tak mají důležité informace vždy při sobě.



Prostřednictvím karty do ZOO se můžete také zapojit do donátorské kampaně



Dalším příkladem je kampaňová karta pro Evropskou asociaci zoologických zahrad a akvárií EAZA, která je poradním orgánem Evropské unie, Evropského parlamentu a Rady Evropy a sdružuje instituce z celé Evropy a má celosvětový vliv na ochranu zvířat a rostlin. EAZA vydává vlastní časopis, má vlastní internetové stránky (www.eaza.net) a organizuje kampaně na podporu kriticky ohrožených biotopů a druhů živočichů, díky které její majitelé získávají mimojiné aktuální informace o projektu Silent Forest. “Prostřednictvím karty bude zároveň probíhat donátorství a počítá se s tím, že se do kampaně zapojí přes 200 zoologických zahrad a jejich návštěvníků po celém světě včetně té naší,” říká David Nejedlo, ředitel ZOO Liberec. Digitální karty od Your Pass nahrazují také emailové vstupenky do pražské zoologické zahrady. Mobilní vstupenka je ve stejném jazyce, jaký je nastavený v telefonu, nabízí notifikace na základě toho, kde se návštěvník v zoo aktuálně nachází nebo mění design v případě zvláštních příležitostí.

Jak vstupenková aplikace vypadá?



Ptacek Vez
Zdroj: Yourpass.cz

Trendem je nahradit plast za interaktivní digitální informaci, která nabízí velké marketingové možnosti



„Zatímco doposud se pro vouchery nebo vstupenky používala především fyzická forma z materiálů jako je plast či papír, silným trendem současnosti je tyto klasické a zastaralé nosiče nahradit interaktivními digitálními dvojníky, které si namísto vložení do peněženky uložíte přímo do svého mobilu,“ říká Jan Gregor, výkonný ředitel společnosti Your Pass, která digitální řešení firmám nabízí. „Takto uložená digitální karta pak nejenže svému uživateli přináší nesporné výhody, ale ve správných rukou se může stát také velmi silným marketingovým nástrojem. Obsah karet si samozřejmě vytváří samy společnosti.“ Na digitální kartu lze následně navázat další doplňkové funkce jako jsou různé notifikace na základě události nebo lokalizace, ankety, nebo nabídka dalších nákupů. Novinkou je tzv. postvalidační marketing, kdy se vstupenka po použití promění například ve slevový kupon

Jak si kartu nainstalovat?



Právě Your Pass pracuje s hotovým a prověřeným technologickým řešením společnosti Apple. Mobilní peněženka je navíc právě v každém telefonu od Apple jednou ze základních aplikací, pro Android potom stačí jakákoliv aplikace, která pracuje s formátem PK PASS.

Žebříček s nejlepšími podílovými fondy podle odborníků - zde
Porovnání podílových fondů. Který je nejvýnosnější, jaké si účtují poplatky? - zde



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Menší riziko a větší výnos: Jak rozumně rozdělit investice a dosáhnout stabilního růstu

Obrázek: Laptop investování Žít z výplaty do výplaty je čím dál tím častějším tématem napříč českou společností. Nejhůř je na tom zatím Generace Z, která je vesměs smířená s tím, že v životě bude hledat jiné a daleko snáz dosažitelné hodnoty, než je soukromé vlastnictví bytu...

Jak se zabezpečit na stáří

Průměrné dožití populace se prodlužuje. Jak se zabezpečit na odchod do důchodu a vytvořit si dostatečnou finanční rezervu?

Jak investují různé generace?

Obrázek: iPhone akcie Každá generace je definována vlastní perspektivou, která vznikla v důsledku generačního historického kontextu a společenských vlivů. Pokud jde o peníze a investice, tak každá z nich má své zakořeněné investiční postoje, které reflektují ekonomické podmínky...

Jaké jsou plány XTB pro rok 2024?

Obrázek: Akcie Společnost XTB, globální fintech poskytovatel online investiční platformy a mobilní aplikace, představila svoje plány pro rok 2024. Zároveň oznámila nový milník – její služby nyní využívá jeden milion zákazníků po celém světě. Tento úspěch přišel něco málo přes tři roky poté...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz