| Komerční banka změnila své webové stránky
					
						| 20.3.2018  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky |  |  
 
 
					
                      Komerční banka má nové webové stránky www.kb.cz. Jak banka prohlásila ve zprávě, zaslané médiím, cílem nových stránek byla větší přehlednost, jednoduchost a srozumitelnost. Stránky banka rozdělila podle hlavních klientských skupin. Podnikatelé a firmy mají vlastní domovskou stránku. U hlavních produktů vidí návštěvníci webu KB rovnou i cenu. Kromě vyššího komfortu uživatelů banka chce podpořit i on-line prodej svých produktů. 
 
 
 
 
					
                    Zásadní změnou u nových webových stránek KB je vytvoření samostatných domovských stránek pro hlavní skupiny klientů – občany, podnikatele a firmy. U většiny produktů nalezne návštěvník stránek přímo informaci i o ceně. Získat bankovní produkt nebo službu by mělo být díky novým stránkám KB jednodušší.
 „Nově připravovaný web byl důkladně prověřen, ať už kvalitativním či kvantitativním testováním. Podle průzkumu NMS byl v době testování oceněn jako nejhezčí bankovní web té doby v ČR. Nový web Komerční banky má řadu nových funkcí, které jej výrazně kvalitativně zdokonalují,“ uvedla Kateřina Šušáková, ředitelka Komunikace KB Group a zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing.
 
 
 | reklama 
  
 | 
 
  
 Domovské stránky jednotlivých segmentů (občané, podnikatelé, firmy) mají rozdílný obsah a styl komunikace. Cílem je, aby se klienti na stránkách Komerční banky lépe orientovali a nabídka produktů pro ně byla přehlednější a srozumitelnější.
 
 U nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů je informace o ceně, čímž odpadne nutnost hledat tuto informaci v sazebníku. V dohledné době bude podel banky informace o ceně k dispozici u všech relevantních produktů.
 
 
 
 Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby, například dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení nebo dědictví. Klientům je k dispozici i speciální stránka zaměřená na podporu, kde jsou k dispozici řešení nejčastějších dotazů, například na účty, platební karty, investice nebo spoření a půjčky.
 
 Dodavatelem webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience (UX) vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenství a konzultantskou činnost.
 
 
 
 
 
 
 všechny články
 |  | Dále v rubrice 
 
					
						
							| Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
 
 
 
                                     Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné... |  
							| Denní zprávy
 
 
 
                                     Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše... |  
							| Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
 
 
 
                                     Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních... |  
							| Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?
 
 
 
                                     Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním... |  všechny články v rubrice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |