Komerční banka změnila své webové stránky
20.3.2018 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Komerční banka má nové webové stránky www.kb.cz. Jak banka prohlásila ve zprávě, zaslané médiím, cílem nových stránek byla větší přehlednost, jednoduchost a srozumitelnost. Stránky banka rozdělila podle hlavních klientských skupin. Podnikatelé a firmy mají vlastní domovskou stránku. U hlavních produktů vidí návštěvníci webu KB rovnou i cenu. Kromě vyššího komfortu uživatelů banka chce podpořit i on-line prodej svých produktů.
Zásadní změnou u nových webových stránek KB je vytvoření samostatných domovských stránek pro hlavní skupiny klientů – občany, podnikatele a firmy. U většiny produktů nalezne návštěvník stránek přímo informaci i o ceně. Získat bankovní produkt nebo službu by mělo být díky novým stránkám KB jednodušší. „Nově připravovaný web byl důkladně prověřen, ať už kvalitativním či kvantitativním testováním. Podle průzkumu NMS byl v době testování oceněn jako nejhezčí bankovní web té doby v ČR. Nový web Komerční banky má řadu nových funkcí, které jej výrazně kvalitativně zdokonalují,“ uvedla Kateřina Šušáková, ředitelka Komunikace KB Group a zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing.
Domovské stránky jednotlivých segmentů (občané, podnikatelé, firmy) mají rozdílný obsah a styl komunikace. Cílem je, aby se klienti na stránkách Komerční banky lépe orientovali a nabídka produktů pro ně byla přehlednější a srozumitelnější. U nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů je informace o ceně, čímž odpadne nutnost hledat tuto informaci v sazebníku. V dohledné době bude podel banky informace o ceně k dispozici u všech relevantních produktů. Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby, například dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení nebo dědictví. Klientům je k dispozici i speciální stránka zaměřená na podporu, kde jsou k dispozici řešení nejčastějších dotazů, například na účty, platební karty, investice nebo spoření a půjčky. Dodavatelem webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience (UX) vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenství a konzultantskou činnost.
Související články:
všechny články | | Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|