Komerční banka změnila své webové stránky
20.3.2018 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Komerční banka má nové webové stránky www.kb.cz. Jak banka prohlásila ve zprávě, zaslané médiím, cílem nových stránek byla větší přehlednost, jednoduchost a srozumitelnost. Stránky banka rozdělila podle hlavních klientských skupin. Podnikatelé a firmy mají vlastní domovskou stránku. U hlavních produktů vidí návštěvníci webu KB rovnou i cenu. Kromě vyššího komfortu uživatelů banka chce podpořit i on-line prodej svých produktů.
Zásadní změnou u nových webových stránek KB je vytvoření samostatných domovských stránek pro hlavní skupiny klientů – občany, podnikatele a firmy. U většiny produktů nalezne návštěvník stránek přímo informaci i o ceně. Získat bankovní produkt nebo službu by mělo být díky novým stránkám KB jednodušší. „Nově připravovaný web byl důkladně prověřen, ať už kvalitativním či kvantitativním testováním. Podle průzkumu NMS byl v době testování oceněn jako nejhezčí bankovní web té doby v ČR. Nový web Komerční banky má řadu nových funkcí, které jej výrazně kvalitativně zdokonalují,“ uvedla Kateřina Šušáková, ředitelka Komunikace KB Group a zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing. reklama

|
 Domovské stránky jednotlivých segmentů (občané, podnikatelé, firmy) mají rozdílný obsah a styl komunikace. Cílem je, aby se klienti na stránkách Komerční banky lépe orientovali a nabídka produktů pro ně byla přehlednější a srozumitelnější. U nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů je informace o ceně, čímž odpadne nutnost hledat tuto informaci v sazebníku. V dohledné době bude podel banky informace o ceně k dispozici u všech relevantních produktů. Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby, například dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení nebo dědictví. Klientům je k dispozici i speciální stránka zaměřená na podporu, kde jsou k dispozici řešení nejčastějších dotazů, například na účty, platební karty, investice nebo spoření a půjčky. Dodavatelem webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience (UX) vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenství a konzultantskou činnost.
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Do kdy sjednat spořicí účet s výhodnou úrokovou sazbou?
Na konci června 2025 se konalo zasedání České národní banky, kde se rozhodlo o ponechání hlavní úrokové sazby beze změny. Přinášíme vám srovnání úrokových sazeb na spořicích účtech u bank, které garantují tuto výši sazby do určitého data...
|
Aktuální data z hypotečního trhu
V květnu 2025 poskytly banky a stavební spořitelny nové hypotéky za 27,4 miliardy Kč. Do toho se pozitivně promítla průměrná realizovaná sazba hypoték, která v květnu dále klesla na 4,6 %. Aktuální informace o novém ČBA Hypomonitoru a srovnání hypotečních...
|
Plaťte chytře i na cestách: Novinky od bank pro pohodlnější dovolenou
Léto je za rohem a s ním i hlavní sezóna cestování. Banky na to reagují novými produkty a službami, které usnadní placení v zahraničí a nabídnou více komfortu. Ať už vyrážíte na dovolenou k moři, nebo plánujete výlet do metropole, novinky od...
|
všechny články v rubrice
|