Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Equa bank dosáhla hranice 333 333 klientů. Každý druhý nový klient podle banky obsluhuje své účty z mobilu

31.5.2018  |  Zdeněk Bubák
  
  


Equa bankEqua bank ohlásila, že překonala hranici 333 333 klientů, což v meziročním srovnání představuje nárůst o 23 %. Každý druhý nový klient přitom prý obsluhuje své účty prostřednictvím mobilu. To je o 58 % více, než tomu bylo v roce 2017. Ostatní klienti spravují své účty prostřednictvím internetového bankovnictví.


Klienti podle Equa bank u ní oceňují především jednoduché a levné služby a produkty, nízké úrokové sazby úvěrů, cenovou transparentnost a dostupnost poboček. „Jsme rádi, že jsme v počtu klientů překonali další významný milník. Jednoduchost produktů a moderní, digitální bankovnictví, které je zdarma, jsou hlavní důvody, proč k nám klienti přicházejí. Jejich přízeň je pro nás motivací pro další rozvoj a rozšiřování služeb,“ říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde


V segmentu firemního bankovnictví se Equa bank meziročně zvýšil počet klientů o 35 %. „Naším záměrem je i v segmentu firemního bankovnictví reagovat na potřeby našich stávajících i budoucích klientů. Proto jsme například letos uvedli na trh jako první produkty, které zjednoduší podnikání rodinným firmám. Konkrétně se jedná o Běžný účet Rodinná firma se všemi standardními úkony zdarma a Malý podnikatelský úvěr Rodinná firma se zvýhodněnou úrokovou sazbou až o 1 % p. a.,“ doplňuje Luboš Janoušek, ředitel rozvoje obchodu firemního bankovnictví Equa bank.




      
  


Související články:
Úrokové sazby u spořicích účtů aktuálně změnily Equa bank a Moneta Money Bank

Equa bank zvyšuje limit Minutové půjčky na 700 tisíc korun

Equa bank snižuje sazby hypoték na 2,69 procenta ročně

Jaké spořicí účty nabízejí jednotlivé banky?

Pojištění v červnu: fotodokumentace pořízená klientem, škody po červnových bouřkách a nové cestovní pojištění



všechny články
Dále v rubrice

UniCredit Bank podpořila most solidarity z České republiky do Itálie ke stému výročí diplomatických vztahů

Obrázek: UniCredit Bank V reprezentačních salónech italského velvyslanectví v Praze byl představen již třetí ročník charitativní iniciativy "Nave ITALIA" pro Českou republiku, propagované italskou nadací "Tender To...

České bankovnictví na rozcestí. Jak ho promění technologie?

Obrázek: Technologie Bankovní trh se rychle mění. Identitu klienta lze ověřit přes telefon, banky investují do prodeje nebankovních produktů, chytré aplikace přináší úplně nové služby. Jakou proměnu můžeme očekávat...

Důvěra a spokojenost klientů s českými bankami dlouhodobě roste

Obrázek: Peníze I v letošním roce mírně vzrostla důvěra Čechů v banky a s více než 7 body z 10 bankovnictví vévodí co do důvěryhodnosti dalším sektorům, resp. poskytovatelům služeb. Spolu s důvěrou dlouhodobě vzrůstá...

Výsledky českých bank za rok 2018: velkým bankám s výjimkou ČS zisk spíše klesá, malým roste

Obrázek: Bankomat České banky postupně zveřejňují své hospodářské výsledky za rok 2018. Jak se jim dařilo? Přinášíme vám přehled základních ukazatelů hospodaření českých bank v roce 2018, jako je zisk, bilanční...

všechny články v rubrice










   
 
Finanční produkt roku 2018
Běžný účet od Equa bank
Equa bank


Cena veřejnosti roku 2018
Spořicí účet od Banky CREDITAS
Banka Creditas




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz