Equa bank dosáhla hranice 333 333 klientů. Každý druhý nový klient podle banky obsluhuje své účty z mobilu
Equa bank ohlásila, že překonala hranici 333 333 klientů, což v meziročním srovnání představuje nárůst o 23 %. Každý druhý nový klient přitom prý obsluhuje své účty prostřednictvím mobilu. To je o 58 % více, než tomu bylo v roce 2017. Ostatní klienti spravují své účty prostřednictvím internetového bankovnictví.
Klienti podle Equa bank u ní oceňují především jednoduché a levné služby a produkty, nízké úrokové sazby úvěrů, cenovou transparentnost a dostupnost poboček. „Jsme rádi, že jsme v počtu klientů překonali další významný milník. Jednoduchost produktů a moderní, digitální bankovnictví, které je zdarma, jsou hlavní důvody, proč k nám klienti přicházejí. Jejich přízeň je pro nás motivací pro další rozvoj a rozšiřování služeb,“ říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank. V segmentu firemního bankovnictví se Equa bank meziročně zvýšil počet klientů o 35 %. „Naším záměrem je i v segmentu firemního bankovnictví reagovat na potřeby našich stávajících i budoucích klientů. Proto jsme například letos uvedli na trh jako první produkty, které zjednoduší podnikání rodinným firmám. Konkrétně se jedná o Běžný účet Rodinná firma se všemi standardními úkony zdarma a Malý podnikatelský úvěr Rodinná firma se zvýhodněnou úrokovou sazbou až o 1 % p. a.,“ doplňuje Luboš Janoušek, ředitel rozvoje obchodu firemního bankovnictví Equa bank.
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|