Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Equa bank dosáhla hranice 333 333 klientů. Každý druhý nový klient podle banky obsluhuje své účty z mobilu

31.5.2018  |  Zdeněk Bubák
  


Equa bankEqua bank ohlásila, že překonala hranici 333 333 klientů, což v meziročním srovnání představuje nárůst o 23 %. Každý druhý nový klient přitom prý obsluhuje své účty prostřednictvím mobilu. To je o 58 % více, než tomu bylo v roce 2017. Ostatní klienti spravují své účty prostřednictvím internetového bankovnictví.



Klienti podle Equa bank u ní oceňují především jednoduché a levné služby a produkty, nízké úrokové sazby úvěrů, cenovou transparentnost a dostupnost poboček. „Jsme rádi, že jsme v počtu klientů překonali další významný milník. Jednoduchost produktů a moderní, digitální bankovnictví, které je zdarma, jsou hlavní důvody, proč k nám klienti přicházejí. Jejich přízeň je pro nás motivací pro další rozvoj a rozšiřování služeb,“ říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde


V segmentu firemního bankovnictví se Equa bank meziročně zvýšil počet klientů o 35 %. „Naším záměrem je i v segmentu firemního bankovnictví reagovat na potřeby našich stávajících i budoucích klientů. Proto jsme například letos uvedli na trh jako první produkty, které zjednoduší podnikání rodinným firmám. Konkrétně se jedná o Běžný účet Rodinná firma se všemi standardními úkony zdarma a Malý podnikatelský úvěr Rodinná firma se zvýhodněnou úrokovou sazbou až o 1 % p. a.,“ doplňuje Luboš Janoušek, ředitel rozvoje obchodu firemního bankovnictví Equa bank.



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Aplikace Air Bank má nový design. Přehlednější, sjednocená a intuitivnější

Obrázek: Air Bank logo Air Bank představila rozsáhlý redesign své mobilní aplikace, která pro většinu jejích klientů slouží jako hlavní způsob správy financí. Nový design přináší jednodušší orientaci, lepší čitelnost a sjednocený vzhled jednotlivých služeb...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence

Obrázek: Future lab spořitelna Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...

Sazby hypoték stagnují, nejvýhodnější je nyní fixace na tři roky

Obrázek: Domy a procenta Listopad přinesl na hypoteční trh stabilizaci. Podle aktuálních dat Swiss Life Hypoindex se průměrná nabídková sazba hypoték udržela na úrovni 4,91 %, tedy stejně jako v říjnu. Letos tak úrokové sazby měřeny tímto indexem klesly o necelou třetinu...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies