Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila převod milionu klientů na nové internetové bankovnictví, které se jmenuje George

3.10.2018  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna spustila hlavní vlnu převodu klientů z internetového bankovnictví Servis 24 na nové bankovnictví George. Do konce roku projde tímto procesem milion klientů České spořitelny, kteří používají internetové a mobilní bankovnictví Servis 24. Jde tak o největší migraci klientů z jednoho systému do jiného v historii českého bankovnictví. George funguje v ostrém provozu již od května a aktivně ho využívá více než 600 tisíc klientů.
 


“V migrování klientů na nové internetové bankovnictví George se posouváme do další významné fáze. Před námi je nyní migrace zhruba jednoho milionu klientů, kterou chceme v jednotlivých vlnách zvládnout do konce letošního roku,“ říká Filip Zeman, ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny a dodává: “Každý klient internetového bankovnictví od nás dostane v předstihu informace, kdy se ho migrace týká a co je pro přechod potřeba udělat. Rovněž pokračujeme v intenzivní komunikační kampani s cílem motivovat k přechodu na nové bankovnictví.”
 
Každý uživatel Servisu 24 dostává s předstihem tří týdnů SMS zprávu a zároveň upozornění přímo v Servisu 24, že začíná migrace. Většina klientů, kteří doposud dobrovolně změnou prošli, podle banky zvládla celý proces přechodu na George s on-line průvodcem bez problému během několika minut.

Česká spořitelna tvrdí, že 70 % klientů hodnotí George jako lepší internetové bankovnictví než předcházející Servis 24. Klienti prý rovněž kladně hodnotí komunikaci banky. Vyjma úvodních informačních SMS zpráv a on-line průvodce přímo v internetovém bankovnictví Servis 24 je klientům k dispozici také zákaznický non-stop chat přímo v Georgi, kde klientům s přechodem pomáhají pracovníci klientského centra. Jen malá skupina klientů, kterou tvoří zejména starší generace, preferuje osobní kontakt a návštěvy v pobočkách České spořitelny, ostatním vyhovuje zvolený elektronický způsob "poradenství" při přechodu.
 
“Každému klientovi jsme připraveni pomoci s přechodem na nové bankovnictví. Posílili jsme náš tým bankovních poradců, který je připraven pomoci skrze náš on-line chat nebo přímo na pobočce,” upřesnil Filip Zeman.
 
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Aplikace George klíč

 

Do George je možné se nově přihlásit pomocí nové dvoufaktorové metody zabezpečení platebních transakcí prostřednictvím aplikace George klíč. S ním je klient ověřován osobním autentizačním PINem nebo biometricky při každém vstupu do George. Následná autorizace plateb v bankovnictví George probíhá pomocí osobního autorizačního PINu a není tak nutné potvrzování přihlášení a plateb prostřednictvím SMS zprávy. Přihlašování a platby jsou pak s aplikací George klíč rychlejší, jednodušší a bezpečnější. Mobilní aplikace George klíč klientům umožňuje také autorizované a zabezpečené volání na linku přímo z chytrého telefonu, a to bez nutnosti hlasového ověřování.
 
„V souvislosti s nedávným hackerským útokem na mobilní telefony klientů českých bank, kdy útočníci získali skrze aplikaci QRecorder přístup k SMS zprávám, kterými se potvrzují transakce v internetovém bankovnictví, doporučujeme našim klientům využívat aplikaci George klíč. Tato aplikace je proti podobným útokům imunní,“ doplňuje Filip Zeman.
 
O bankovnictví George

George byl vyvinut mezinárodním vývojářským týmem v rámci Skupiny Erste, který prostředí aplikace přizpůsobil současným trendům. Cílem vývoje byl intuitivní design a ovládání, typické pro sociální sítě a mobilní aplikace. Celé řešení je postaveno na platformě otevřeného bankovnictví a umožňuje přidávání aplikací třetích stran a nových funkcionalit. Jméno George bylo proto zvoleno jako mezinárodně srozumitelné a odkazuje na jméno prvního autopilota, kterého vyvinul před sto lety britský letec Lawrence Sperry a pojmenoval ho právě George. Výraz „Nech to na George” mezi piloty zdomácněl a dodnes ho pro označení autopilota používají.


      
  






všechny články
Dále v rubrice

Banky prodlužují garance úroků na spořicích účtech: Kde získáte nejlepší sazbu?

Obrázek: Spořicí prasátko a peníze Banky v listopadu převážně prodloužily nabídky svých garantovaných úrokových sazeb na spořicích účtech. Zatímco většina finančních domů ponechala stávající úročení beze změny, ČSOB mírně snížila výši bonusové sazby. Některé banky navíc lákají klienty na sazby...

Žebříček běžných účtů v říjnu: První místo patří Raiffeisenbank, následuje Moneta

Obrázek: Banka a stupně vítězů Přinášíme vám nový žebříček běžných osobních účtů. Upravili jsme kritéria hodnocení, do kterých jsme například zařadili náklady na vedení osobního účtu pro dva typy modelových klientů nebo bonusy a slevy, které může klient reálně získat. První místo patří...

Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...

Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?

Obrázek: Žena u počítače Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies