Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila převod milionu klientů na nové internetové bankovnictví, které se jmenuje George

3.10.2018  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna spustila hlavní vlnu převodu klientů z internetového bankovnictví Servis 24 na nové bankovnictví George. Do konce roku projde tímto procesem milion klientů České spořitelny, kteří používají internetové a mobilní bankovnictví Servis 24. Jde tak o největší migraci klientů z jednoho systému do jiného v historii českého bankovnictví. George funguje v ostrém provozu již od května a aktivně ho využívá více než 600 tisíc klientů.
 

“V migrování klientů na nové internetové bankovnictví George se posouváme do další významné fáze. Před námi je nyní migrace zhruba jednoho milionu klientů, kterou chceme v jednotlivých vlnách zvládnout do konce letošního roku,“ říká Filip Zeman, ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny a dodává: “Každý klient internetového bankovnictví od nás dostane v předstihu informace, kdy se ho migrace týká a co je pro přechod potřeba udělat. Rovněž pokračujeme v intenzivní komunikační kampani s cílem motivovat k přechodu na nové bankovnictví.”
 
Každý uživatel Servisu 24 dostává s předstihem tří týdnů SMS zprávu a zároveň upozornění přímo v Servisu 24, že začíná migrace. Většina klientů, kteří doposud dobrovolně změnou prošli, podle banky zvládla celý proces přechodu na George s on-line průvodcem bez problému během několika minut.

Česká spořitelna tvrdí, že 70 % klientů hodnotí George jako lepší internetové bankovnictví než předcházející Servis 24. Klienti prý rovněž kladně hodnotí komunikaci banky. Vyjma úvodních informačních SMS zpráv a on-line průvodce přímo v internetovém bankovnictví Servis 24 je klientům k dispozici také zákaznický non-stop chat přímo v Georgi, kde klientům s přechodem pomáhají pracovníci klientského centra. Jen malá skupina klientů, kterou tvoří zejména starší generace, preferuje osobní kontakt a návštěvy v pobočkách České spořitelny, ostatním vyhovuje zvolený elektronický způsob "poradenství" při přechodu.
 
“Každému klientovi jsme připraveni pomoci s přechodem na nové bankovnictví. Posílili jsme náš tým bankovních poradců, který je připraven pomoci skrze náš on-line chat nebo přímo na pobočce,” upřesnil Filip Zeman.
 
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Aplikace George klíč

 

Do George je možné se nově přihlásit pomocí nové dvoufaktorové metody zabezpečení platebních transakcí prostřednictvím aplikace George klíč. S ním je klient ověřován osobním autentizačním PINem nebo biometricky při každém vstupu do George. Následná autorizace plateb v bankovnictví George probíhá pomocí osobního autorizačního PINu a není tak nutné potvrzování přihlášení a plateb prostřednictvím SMS zprávy. Přihlašování a platby jsou pak s aplikací George klíč rychlejší, jednodušší a bezpečnější. Mobilní aplikace George klíč klientům umožňuje také autorizované a zabezpečené volání na linku přímo z chytrého telefonu, a to bez nutnosti hlasového ověřování.
 
„V souvislosti s nedávným hackerským útokem na mobilní telefony klientů českých bank, kdy útočníci získali skrze aplikaci QRecorder přístup k SMS zprávám, kterými se potvrzují transakce v internetovém bankovnictví, doporučujeme našim klientům využívat aplikaci George klíč. Tato aplikace je proti podobným útokům imunní,“ doplňuje Filip Zeman.
 
O bankovnictví George

George byl vyvinut mezinárodním vývojářským týmem v rámci Skupiny Erste, který prostředí aplikace přizpůsobil současným trendům. Cílem vývoje byl intuitivní design a ovládání, typické pro sociální sítě a mobilní aplikace. Celé řešení je postaveno na platformě otevřeného bankovnictví a umožňuje přidávání aplikací třetích stran a nových funkcionalit. Jméno George bylo proto zvoleno jako mezinárodně srozumitelné a odkazuje na jméno prvního autopilota, kterého vyvinul před sto lety britský letec Lawrence Sperry a pojmenoval ho právě George. Výraz „Nech to na George” mezi piloty zdomácněl a dodnes ho pro označení autopilota používají.


      
  



reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 5,5 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti

Obrázek: Muž u notebooku Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz