Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila převod milionu klientů na nové internetové bankovnictví, které se jmenuje George

3.10.2018  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna spustila hlavní vlnu převodu klientů z internetového bankovnictví Servis 24 na nové bankovnictví George. Do konce roku projde tímto procesem milion klientů České spořitelny, kteří používají internetové a mobilní bankovnictví Servis 24. Jde tak o největší migraci klientů z jednoho systému do jiného v historii českého bankovnictví. George funguje v ostrém provozu již od května a aktivně ho využívá více než 600 tisíc klientů.
 

“V migrování klientů na nové internetové bankovnictví George se posouváme do další významné fáze. Před námi je nyní migrace zhruba jednoho milionu klientů, kterou chceme v jednotlivých vlnách zvládnout do konce letošního roku,“ říká Filip Zeman, ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny a dodává: “Každý klient internetového bankovnictví od nás dostane v předstihu informace, kdy se ho migrace týká a co je pro přechod potřeba udělat. Rovněž pokračujeme v intenzivní komunikační kampani s cílem motivovat k přechodu na nové bankovnictví.”
 
Každý uživatel Servisu 24 dostává s předstihem tří týdnů SMS zprávu a zároveň upozornění přímo v Servisu 24, že začíná migrace. Většina klientů, kteří doposud dobrovolně změnou prošli, podle banky zvládla celý proces přechodu na George s on-line průvodcem bez problému během několika minut.

Česká spořitelna tvrdí, že 70 % klientů hodnotí George jako lepší internetové bankovnictví než předcházející Servis 24. Klienti prý rovněž kladně hodnotí komunikaci banky. Vyjma úvodních informačních SMS zpráv a on-line průvodce přímo v internetovém bankovnictví Servis 24 je klientům k dispozici také zákaznický non-stop chat přímo v Georgi, kde klientům s přechodem pomáhají pracovníci klientského centra. Jen malá skupina klientů, kterou tvoří zejména starší generace, preferuje osobní kontakt a návštěvy v pobočkách České spořitelny, ostatním vyhovuje zvolený elektronický způsob "poradenství" při přechodu.
 
“Každému klientovi jsme připraveni pomoci s přechodem na nové bankovnictví. Posílili jsme náš tým bankovních poradců, který je připraven pomoci skrze náš on-line chat nebo přímo na pobočce,” upřesnil Filip Zeman.
 
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Aplikace George klíč

 

Do George je možné se nově přihlásit pomocí nové dvoufaktorové metody zabezpečení platebních transakcí prostřednictvím aplikace George klíč. S ním je klient ověřován osobním autentizačním PINem nebo biometricky při každém vstupu do George. Následná autorizace plateb v bankovnictví George probíhá pomocí osobního autorizačního PINu a není tak nutné potvrzování přihlášení a plateb prostřednictvím SMS zprávy. Přihlašování a platby jsou pak s aplikací George klíč rychlejší, jednodušší a bezpečnější. Mobilní aplikace George klíč klientům umožňuje také autorizované a zabezpečené volání na linku přímo z chytrého telefonu, a to bez nutnosti hlasového ověřování.
 
„V souvislosti s nedávným hackerským útokem na mobilní telefony klientů českých bank, kdy útočníci získali skrze aplikaci QRecorder přístup k SMS zprávám, kterými se potvrzují transakce v internetovém bankovnictví, doporučujeme našim klientům využívat aplikaci George klíč. Tato aplikace je proti podobným útokům imunní,“ doplňuje Filip Zeman.
 
O bankovnictví George

George byl vyvinut mezinárodním vývojářským týmem v rámci Skupiny Erste, který prostředí aplikace přizpůsobil současným trendům. Cílem vývoje byl intuitivní design a ovládání, typické pro sociální sítě a mobilní aplikace. Celé řešení je postaveno na platformě otevřeného bankovnictví a umožňuje přidávání aplikací třetích stran a nových funkcionalit. Jméno George bylo proto zvoleno jako mezinárodně srozumitelné a odkazuje na jméno prvního autopilota, kterého vyvinul před sto lety britský letec Lawrence Sperry a pojmenoval ho právě George. Výraz „Nech to na George” mezi piloty zdomácněl a dodnes ho pro označení autopilota používají.


      
  


Související články:
Na spořicím účtu lze získat až 2,58 procenta ročně. Kdo je novou jedničkou?

Klienti ČS mohou v Georgi nově spravovat své penzijní spoření

Česká spořitelna spouští jako první banka chatbota na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví

Internetová forma podání platebních příkazů zvyšuje svoji dominanci nad klasickou papírovou formou

Virus ohrožuje klienty České spořitelny





všechny články
Dále v rubrice

Na spořicím účtu lze získat až 2,58 procenta ročně. Kdo je novou jedničkou?

Obrázek: Peníze Air Bank, MONETA Money Bank a Trinity Bank tento týden zvýšily úrokové sazby u spořicích účtů. A zatímco Air Bank klientům nabízí 1,5 procenta ročně do 250 tisíc korun a MONETA Money Bank 2,5 procenta ročně...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Přinášíme vám pravidelný denní přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu. Zajímá vás svět ekonomiky, finančních produktů a služeb? Sledujte naše denní zpravodajství na Finparádě.cz...

Bankovní identita má další nadstavbu a tím je zaručený podpis

Obrázek: Mobilní telefon Ostrý start Bankovní identity proběhl začátkem letošní roku, kdy vstoupil v platnost zákon o bankovní identitě, který této službě dává právní rámec. Od této doby se do tohoto systému začaly přidávat banky, v tuto dobu máme 10 bankovních domů, které bankovní identitu poskytují. Bankovní identita ale nabízí další možnosti a tím je zaručený podpis.

Česká národní banka opět výrazně zvýšila úrokové sazby. Co na to spořicí účty?

Obrázek: Graf Bankovní rada České národní banky na listopadovém zasedání zvýšila svou repo sazbu o jeden a čtvrt procentního bodu, což představuje nový rekord pro jednorázové zvýšení úrokových sazeb české...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz