Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Hlasově ovládaná služba Alexa umí nově najít nejbliží bankomat Komerční banky

10.9.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky
  
  


Obrázek: Komerční bankaKomerční banka jako první v České republice spustila aplikaci pro digitální hlasovou asistentku Alexu od společnosti Amazon. Služba je k dispozici pro všechna podporovaná zařízení od chytrých telefonů až po digitální domácí hlasové asistenty.


Nyní je možné se Alexy v anglickém jazyce dotázat, kde je nebližší bankomat KB nebo jaký je aktuální kurz eura a amerického dolaru dle kurzovního lístku KB. V nejbližší době se bude rozsah informací rozšiřovat stejně jako přechod na češtinu.

„Jde o první, ale zásadní krok, který umožní klientům Komerční banky v rámci běžné hlasové konverzace s umělou inteligencí Amazon Alexa, Apple Siri nebo Google Assistant řešit zcela přirozenou formou rozhovoru ty nejběžnější úkony související s osobními financemi a bankou. Například zeptat se, kolik je zůstatek na účtu, odeslat kapesné dítěti, zaplatit kolegovi za společný oběd nebo zjistit, jak si stojí portfolio investic. Věříme, že digitální konverzační bankovnictví s umělou inteligencí je budoucností, která běžné bankovní úkony brzy zcela ovládne, a stane se naprosto přirozenou součástí našich životů,“ uvedl David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


V první vlně je podporována platforma Amazon Alexa. Podpora pro obě další hlavní platformy - Apple Siri a Google Assistant - je v přípravě.

V anglosaských zemích jsou v rámci těchto platforem dostupné tisíce dovedností a tyto služby jsou naprosto běžnou a každodenní součástí životů klientů.





      
  


Související články:
Změny sazeb hypoték u Komerční banky a UniCredit Bank na začátku února

Výsledky českých bank za rok 2019

Z rozsáhlé analýzy mobilního bankovnictví vzešla Cena Finparády za rok 2019. Získala ji Komerční banka

Jaká je aktuální nabídka v oblasti spořicích účtů?

Náklady na vedení osobního bankovního účtu ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku



všechny články
Dále v rubrice

V Air Bank platí mobilem každý čtvrtý klient

Obrázek: Placení mobilem Air Bank informovala, že téměř rok od spuštění Apple Pay v Česku platí u této banky tímto způsobem 100 000 lidí. Banka nabízí svým klientům pro placení i další aplikace, které využívají další desetitisíce klientů...

Finanční společností roku 2019 se podle úspěšnosti v soutěži Finanční produkt roku stala Banka Creditas

Obrázek: Finanční společnost roku 2019 Na konci ledna odborný finanční portál Finparáda.cz vyhlásil výsledky soutěže Finanční produkt roku 2019. Vítězové v jednotlivých kategoriích byli oceněni a převzali si certifikáty. Dnes se chceme...

Pojišťovna AXA v Česku končí. Její aktivity přebírá UNIQA pojišťovna

Obrázek: AXA AXA pojišťovna opouští trhy Česka, Slovenska a Polska. Dceřinné společnosti AXA v uvedených zemích kupuje koncern UNIQA. Mezi oběma mezinárodními pojišťovnacími domy tak dojde k výměně...

Výsledky českých bank za rok 2019

Obrázek: Banka Přinášíme vám informaci o ekonomických a obchodních výsledcích bank působících v Česku za rok 2019. Postupně budeme přidávat informace za další banky tak, jak je budou jednotlivé společnosti...

všechny články v rubrice










   
 
Allianz - Produkt roku 2019
Allianz Život a Allianz cestovní pojištění
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz