Air Bank přidala do mobilního bankovnictví nové funkce
30.1.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank | |
Air Bank informovala o tom, že její mobilní aplikaci My Air má v mobilu přes 60 procent jejích klientů. Nově je v aplikaci možné zažádat o takzvanou bankovní mobilitu. Mezi novinky v My Air z poslední doby patří také potvrzování online karetních transakcí nebo možnost otevření spořicího a dalšího běžného účtu.
Změna banky prostřednictvím procesu nazvaného bankovní mobilita není u Air Bank žádná novinka. Umožňuje ji na svých pobočkách už osm let, tj. od zahájení činnosti banky. Od loňského roku ale mohou klienti Air Bank o mobilitu požádat i online prostřednictvím internetového bankovnictví. Nyní Air Bank žádost o mobilitu přidala také do mobilního bankovnictví. „Klient nás může v aplikaci My Air nově požádat o zrušení účtu, který má v jiné bance. My se pak za něj postaráme o to, aby byl původní účet zrušen a aby mu druhá banka případný zůstatek převedla na jeho účet, který má u nás. Pokud si to přeje, přenastavíme mu i platební příkazy. Klient ušetří čas, protože nemusí kvůli zrušení účtu chodit na žádnou pobočku – ani na pobočku své původní banky, ale ani na tu naši. Vše zařídí online ze svého mobilu,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank. Banka uvádí, že pro řadu jejích klientů je mobilní aplikace hlavním kanálem pro správu bankovních účtů. Od loňského roku je možné účet v Air Bank založit přímo v mobilní aplikaci. Tímto způsobem nyní do Air Bank přichází každý třetí nový klient. „Když si klient otevře v Air Bank účet přes mobil, přirozeně očekává, že i ostatní služby zvládne zařídit v aplikaci. A to je i naším cílem. Proto jsme například nedávno do mobilního bankovnictví přidali možnost otevření spořicího účtu a dalšího běžného účtu,“ dodává Zavřel. @@Adverts_middle@@Běžných účtů může mít klient u Air Bank až deset a každý může používat na něco jiného. Jeden účet může mít vyčleněný pro svou osobní potřebu, druhý účet na společné výdaje domácnosti a třetí třeba na online nákupy. Od ledna letošního roku mohou klienti Air Bank mobilní aplikací My Air potvrzovat také platby kartou na internetu. Air Bank tímto krokem reagovala nejen na nové povinnosti vyplývající z evropské směrnice PSD2, ale nový způsob potvrzování zároveň přinesl i zjednodušení klienty banky.
Související články:
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v květnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu května letošního roku oznámily Česká spořitelna, Air Bank, ČSOB, Fio banka, UNIQA...
|
Po více jak dvanácti letech Air Bank spouští nabídku pro podnikatele
Po více jak dvanácti letech chce Air Bank přinést i pro podnikatele nové prvky bankovnictví, povede se jí to? Výzkumy říkají, co mají podnikatelé za přání, ale jaká je realita? Neposunul se bankovní trh za dvanáct let dál...
|
Jak vysokou odměnu můžeme získat při založení běžného účtu? Nově až deset tisíc!
Více jak polovina bank, které působí na bankovním trhu nabízí při založení běžného účtu nějakou formu bonusu a nebo slevy. Klient může získat lístky do kina, časopis a nebo až deset tisíc. Které banky tyto odměny nabízejí...
|
Jaké novinky přináší Raiffeisenbank v oblasti mobilního bankovnictví a investic?
Raiffeisenbank vydala novou verzi mobilního bankovnictví, ve kterém je nyní mimo jiné možné zobrazit přehled příjmů a výdajů za kalendářní měsíc nebo splatit závazek služby PlatímPak před datem splatnosti...
|
všechny články v rubrice
|