Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti České spořitelny, kteří dosud při placení nevyužívali platební kartu, si o ni mohou zažádat on-line

3.4.2020  |  aktualizováno 8.4.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaČeská spořitelna oznámila, že chce v souvislosti s koronavirovou pandemií pomoci občanům, kteří jsou z hlediska nákazy nejvíce rizikovou skupinou a umožnit i jim platit bezkontaktně. Od 2. dubna proto spustila na svých webových stránkách on-line formulář, kde mohou klienti, kteří dosud platební kartu nemají a pro vyzvednutí hotovosti navštěvovali pobočky, o ni zažádat. Platební kartu jim následně banka doručí bezplatně poštou na trvalou adresu. Nově starším klientům Spořitelna sama volá.



„Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně.

Platební kartu lze objedat prostřednictvím formuláře zde.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci Apple Pay či Google Pay. Právě zájem o bezkontaktní placení mobilním zařízením se v posledních týdnech rychle zvyšuje. Od ledna 2020 se podle České spořitelny více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc jejích klientů.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více



Spořitelna aktivně telefonicky oslovuje zejména starší klienty



Ve středu, 8. dubna 2020 Česká spořitelna oznámila, že v souvislosti s koronavirovou pandemií začala starší klienty, kteří doposud nemají platební kartu, oslovovat telefonicky. Nabízí jim doručení karty až domů.

Banka také spustila online formulář, kde si doručení karty domů mohou klienti nebo jejich blízcí objednat. Služba je určena primárně pro starší klienty, kteří jsou z hlediska pohybu venku nejvíce ohroženi pandemií. Klienti nemusí pro kartu na pobočku, což spolu s následným bezhotovostním placením snižuje riziko, že se nakazí. O kartu lze požádat i prostřednictvím webových stránek, kde lze zanechat telefonní kontakt a banka se klientovi ozve.

"Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem. V současnosti aktivně těmto klientům voláme, abychom jim umožnili platit v následujících dnech bezkontaktně,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně.

Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci jako Apple Pay či Google Pay. Od ledna 2020 se více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc klientů.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Bankovnictví Creditas One: změny pro uživatele i nové funkce

Obrázek: Mobilní bankovnictví Banka Creditas spustila nové internetové a mobilní bankovnictví pod názvem Creditas One. Zatím je určené jen pro dřívější klienty Max banky a Expobank. Aplikace slibuje modernější, bezpečnější a přehlednější ovládání účtů, karet a spořících produktů...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence

Obrázek: Future lab spořitelna Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...

Revolut rozšiřuje své cestovní služby: spouští partnerství s platformou Booking.com

Obrázek: Revolut Pay a Booking Revolut a Booking.com uzavřely globální platební partnerství, které milionům cestovatelů umožní platit za ubytování přes Revolut Pay. Nové řešení přináší rychlejší a bezpečnější platby, automatické přesměrování do aplikace a bonusové RevPoints...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies