Klienti České spořitelny, kteří dosud při placení nevyužívali platební kartu, si o ni mohou zažádat on-line
3.4.2020 | aktualizováno 8.4.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny | |
Česká spořitelna oznámila, že chce v souvislosti s koronavirovou pandemií pomoci občanům, kteří jsou z hlediska nákazy nejvíce rizikovou skupinou a umožnit i jim platit bezkontaktně. Od 2. dubna proto spustila na svých webových stránkách on-line formulář, kde mohou klienti, kteří dosud platební kartu nemají a pro vyzvednutí hotovosti navštěvovali pobočky, o ni zažádat. Platební kartu jim následně banka doručí bezplatně poštou na trvalou adresu. Nově starším klientům Spořitelna sama volá.
„Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně. Platební kartu lze objedat prostřednictvím formuláře zde. Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci Apple Pay či Google Pay. Právě zájem o bezkontaktní placení mobilním zařízením se v posledních týdnech rychle zvyšuje. Od ledna 2020 se podle České spořitelny více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc jejích klientů. reklama

|
 Spořitelna aktivně telefonicky oslovuje zejména starší klienty Ve středu, 8. dubna 2020 Česká spořitelna oznámila, že v souvislosti s koronavirovou pandemií začala starší klienty, kteří doposud nemají platební kartu, oslovovat telefonicky. Nabízí jim doručení karty až domů. Banka také spustila online formulář, kde si doručení karty domů mohou klienti nebo jejich blízcí objednat. Služba je určena primárně pro starší klienty, kteří jsou z hlediska pohybu venku nejvíce ohroženi pandemií. Klienti nemusí pro kartu na pobočku, což spolu s následným bezhotovostním placením snižuje riziko, že se nakazí. O kartu lze požádat i prostřednictvím webových stránek, kde lze zanechat telefonní kontakt a banka se klientovi ozve. "Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem. V současnosti aktivně těmto klientům voláme, abychom jim umožnili platit v následujících dnech bezkontaktně,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně. Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci jako Apple Pay či Google Pay. Od ledna 2020 se více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc klientů.
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|