Air Bank během nouzového stavu vzrostl počet klientů, kteří si účet otevřeli online. Do banky takto přišlo 8 tisíc nových klientů
21.4.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank | |
Air Bank i za poslední měsíc zaznamenala nárůst celkového počtu svých klientů. Od 12. března, kdy začal v České republice platit nouzový stav, si účet u Air Bank online způsobem otevřelo více než osm tisíc nových klientů. Celkem má banka 813 tisíc klientů. Na to, že je možné účet u Air Bank spravovat plně online, upozorňuje banka nyní také ve dvou nových, pro aktuální situaci natočených televizních spotech.
Možnost založení účtu online přes webové stránky banky nabízí Air Bank už od svého startu. Od loňského roku umožňuje banka také jednoduché založení účtu přímo přes mobilní aplikaci. Zájem o zakládání účtu online zaznamenává banka dlouhodobě. V roce 2018 si účet v Air Bank založilo online 14 % klientů, o rok později zejména díky možnosti založit si účet jednoduše přes mobil to bylo už 44 %. V situaci posledních týdnů, která příliš nenahrává tomu, aby klienti chodili zakládat nový účet na pobočky banky, je online způsob založení účtu naprosto dominující. „V posledních týdnech se nám v plné síle zúročují investice do našich digitálních kanálů. Díky tomu, že jsme se v loňském roce opravdu intenzivně soustředili na možnost založení účtu přes mobilní aplikaci, máme v současné situaci podstatnou výhodu,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank. reklama

|
 Banka chce také prostřednictvím dvou nových reklamních spotů, které vznikly jako reakce na současnou situaci, nejen svým klientům připomenout, že v Air Bank mohou klienti vyřešit naprostou většinu požadavků online, ať už potřebují sjednat, zrušit, nebo změnit jakoukoli službu, upravit své osobní nebo kontaktní údaje, získat od banky různá potvrzení, či si třeba jednoduše zobrazit zapomenutý PIN k platební kartě. Spoty z nové kampaně Air Bank:
Související články:
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
V aplikaci George lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet
Stalo se vám někdy, že jste pomocí internetového nebo mobilního bankovnictví poslali peníze na chybně zadané číslo účtu? V digitální aplikaci George od České spořitelny lze nově podat žádost o vrácení platby...
|
Index termínovaných vkladů v květnu
Přinášíme vám pravidelnou informaci o změnách úrokových sazeb na termínovaných vkladech. Termínoindex, tedy průměrná úroková sazba termínovaných vkladů se v květnu téměř nezměnil. Jaké jsou aktuálně nejvýhodnější termínované vklady a které banky úrokové sazby upravily? Více v našem článku...
|
Kybernetických útoků na klienty bank přibývá. Jak se před nimi chránit?
V roce 2022 se zvýšila intenzita kybernetických útoků na klienty bank. Odborníci předpokládají, že kyberzločinnost bude i nadále stoupat. Banky se snaží bránit těmto útokům a detekovat podezřelé transakce...
|
všechny články v rubrice
|