Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna spustila nového chatbota. Klientům pomůže s osobními financemi přímo na webu banky

20.5.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaNejen na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví George, ale i na hlavní stránce České spořitelny pro osobní finance mohou klienti nově využít chatbota George, který pomůže s nejčastějšími dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Chatbot George klientům zodpoví i na nejčastější dotazy na téma odklad splátek úvěrů a pomáhá zvládat více chatovacích interakcí.


„Chatbota využívajícího prvky umělé inteligence jsme poprvé nasadili v prosinci 2019. Od té doby zpracoval téměř 80 tisíc klientských požadavků, které se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, dotazům ohledně potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu,” říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.

„Virtuální poradce je dalším krokem v zavádění kognitivních technologií v České spořitelně. Naučili jsme jej další řadu témat, na která umí konzistentně a profesionálně odpovídat, kdykoli to klient potřebuje. Česká spořitelna jde cestou, kterou postupují i další naši klienti z řad finančních institucí v Evropě. Řešení je postaveno na technologii IBM Watson asistent a běží ve veřejném IBM cloudu," vysvětluje Ondřej Králík, GBS lídr pro finanční služby ve společnosti IBM Česká republika.  

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky úvěrů - zde


Chatbot George na přihlašovací stránce do digitálního bankovnictví je klientům dostupný takřka neustále. Jeho rozšíření i na stránky osobních financí bude probíhat postupně. V současnosti George nabízí pomoc asi třetině klientů, kteří navštíví stránky Spořitelny. Během června je v plánu nabídnout chatbota úplně všem klientům.

Dostupnost automatizovaného chatbota lze poznat tak, že klientům se na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví nebo na webových stránkách Spořitelny zobrazí chatovací konverzace, ve které se jim představí jako virtuální asistent George. Při řešení složitějších dotazů klienta přepojí na bankéře v klientském centru.

Česká spořitelna má za sebou několik pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti zákaznické péče, ale také v oblasti HR, interní komunikace a interního vzdělávání. Poprvé Česká spořitelna začala chatboty využívat na podzim 2017. Na jejich vývoji spolupracuje s firmami Wingbot.ai a IBM, která do projektu přinesla technologii IBM Watson Asistent v cloudu a zkušenosti s její implementací. Stejnou technologii využívá například Vodafone či Škoda Auto.

Chatbot České spořitelny
Autor: Česká spořitelna
== Pro zvětšení klikněte na obrázek ==




      
  


Související články:
Bezkontaktní výběry umožňuje již 1000 bankomatů České spořitelny

Česká spořitelna umožní klientům v karanténě zřízení hlasové biometrie jen po telefonu, bez nutnosti návštěvy pobočky

Česká spořitelna nabízí podnikatelům platební terminály na 8 měsíců zdarma

Česká spořitelna spouští jako první banka okamžité platby z bankomatů

Česká spořitelna spouští bezkontaktní placení pomocí chytrých hodinek s Garmin Pay a Fitbit Pay



všechny články
Dále v rubrice

Jaké jsou časté skryté nástrahy při získání hypotéky?

O hypotéku většinou lidé žádají jednou za život a předem je dobré vědět, čemu se vyhnout, aby byla schválena. Získání hypotéky je přitom poměrně složitý proces. Často totiž jen finanční bonita pro získání...

Klienti mBank si mohou na své kartě zablokovat DCC i Surcharge fee

Obrázek: Platební karty Lidé by si v zahraničí měli dát pozor na službu s názvem Dynamic Currency Conversion, kterou nabízí provozovatelé bankomatů nebo terminálů. S vysokou pravděpodobností bude totiž kurz, který bude...

Kam došlo mobilní bankovnictví za devět let od první aplikace? Za poslední roky se rozvoj dokonce zrychlil

Obrázek: Mobil Mobilní bankovnictví pro chytré mobilní telefony, často nazývané jako smartbanking, se v Česku objevilo poprvé před devíti lety. Na možnost ovládat svůj účet odkudkoliv přes mobilní zařízení si Češi...

Komerční banka, Česká spořitelna, ČSOB a Moneta spustily příjem žádostí o vstup do programu Covid III

Obrázek: Komerční banka Komerční banka začala nabízet firmám a podnikatelům nové financování s podporou Českomoravské záruční a rozvojové banky (ČMZRB) - Covid III. Program navazuje na předchozí projekty COVID I...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Allianz - Produkt roku 2019
Allianz Život a Allianz cestovní pojištění
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz