Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna spustila nového chatbota. Klientům pomůže s osobními financemi přímo na webu banky

20.5.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaNejen na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví George, ale i na hlavní stránce České spořitelny pro osobní finance mohou klienti nově využít chatbota George, který pomůže s nejčastějšími dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Chatbot George klientům zodpoví i na nejčastější dotazy na téma odklad splátek úvěrů a pomáhá zvládat více chatovacích interakcí.


„Chatbota využívajícího prvky umělé inteligence jsme poprvé nasadili v prosinci 2019. Od té doby zpracoval téměř 80 tisíc klientských požadavků, které se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, dotazům ohledně potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu,” říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.

„Virtuální poradce je dalším krokem v zavádění kognitivních technologií v České spořitelně. Naučili jsme jej další řadu témat, na která umí konzistentně a profesionálně odpovídat, kdykoli to klient potřebuje. Česká spořitelna jde cestou, kterou postupují i další naši klienti z řad finančních institucí v Evropě. Řešení je postaveno na technologii IBM Watson asistent a běží ve veřejném IBM cloudu," vysvětluje Ondřej Králík, GBS lídr pro finanční služby ve společnosti IBM Česká republika.  

Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Přehled celé nabídky úvěrů - zde


Chatbot George na přihlašovací stránce do digitálního bankovnictví je klientům dostupný takřka neustále. Jeho rozšíření i na stránky osobních financí bude probíhat postupně. V současnosti George nabízí pomoc asi třetině klientů, kteří navštíví stránky Spořitelny. Během června je v plánu nabídnout chatbota úplně všem klientům.

Dostupnost automatizovaného chatbota lze poznat tak, že klientům se na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví nebo na webových stránkách Spořitelny zobrazí chatovací konverzace, ve které se jim představí jako virtuální asistent George. Při řešení složitějších dotazů klienta přepojí na bankéře v klientském centru.

Česká spořitelna má za sebou několik pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti zákaznické péče, ale také v oblasti HR, interní komunikace a interního vzdělávání. Poprvé Česká spořitelna začala chatboty využívat na podzim 2017. Na jejich vývoji spolupracuje s firmami Wingbot.ai a IBM, která do projektu přinesla technologii IBM Watson Asistent v cloudu a zkušenosti s její implementací. Stejnou technologii využívá například Vodafone či Škoda Auto.

Chatbot České spořitelny
Autor: Česká spořitelna
== Pro zvětšení klikněte na obrázek ==

reklama

CHYTRÝ účet - vedení účtu bez jakýchkoliv podmínekvíce
Převeďte si k nám hypotéku. Možnost částečného splacení kdykoliv.více
RePůjčka - ušetříte v průměru více než 20 000 Kčvíce
mPůjčka Plus - Garance nejlevnější půjčkyvíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 1,6 % ročněvíce



      
  


Související články:
Karanténa v peněženkách skončila, Češi opět utrácejí jako před pandemií

Bezkontaktní výběry umožňuje již 1000 bankomatů České spořitelny

Česká spořitelna umožní klientům v karanténě zřízení hlasové biometrie jen po telefonu, bez nutnosti návštěvy pobočky

Česká spořitelna nabízí podnikatelům platební terminály na 8 měsíců zdarma

Česká spořitelna spouští jako první banka okamžité platby z bankomatů



všechny články
Dále v rubrice

Equa bank a Raiffeisenbank nabízejí nové pojištění platebních karet

Obrázek: Platební karty Equa bank od 22. října 2020 vylepšila pojištění u Zlatých karet. Konkrétně došlo k inovaci pojištění karty a osobních věcí a cestovního pojištění k platebním kartám. Raiffeisenbank od 26. září 2020 nově nabízí...

Zájem o mobilní bankovnictví raketově roste. Jaké produkty lze sjednat online přes mobilní aplikace jednotlivých bank?

Obrázek: Mobilní telefon Česká spořitelna a Komerční banka v poslední době zaznamenaly výrazný nárůst počtu uživatelů mobilního bankovnictví. Mobilní bankovnictví George od České spořitelny v současnosti používá 950 tisíc...

Finanční gramotnost Čechů

Obrázek: Zlaté prasátko na spoření V letošním roce se, více než kdy jindy, projevila nutnost finanční rezervy. Během první vlny koronaviru přišlo velké množství rodin a jedinců o pravidelné příjmy a své nadstandardní příjmy. Zvýšily se rodinné výdaje...

Žebříček běžných účtů se po čtvrt roce opět změnil. Jedničkou na trhu je Tom účet Plus od MONETA Money Bank

Obrázek: Žebříček Finparády Na Finparádě došlo k aktualizaci žebříčku nejlepších běžných účtů na trhu. Pořadí běžných účtů doznalo zásadních změn a žebříček se zcela promíchal. Novou jedničkou je Tom účet Plus od MONETA Money Bank...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Vítěz žebříčku pojištění
Pojištění schopnosti splácet úvěry od BNP Paribas Cardif Poj
BNP Paribas Cardif Pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz