Europ Assistance pokračuje v digitalizaci, zájemce z řad řidičů po telefonu odbaví virtuální asistent
15.6.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva Europ Assistance | |
Europ Assistance chystá další krok v rozvoji své online asistenční platformy. Pro zájemce z řad svých klientů nově nasadí do komunikace virtuálního hlasového asistenta. Ten zvládne odbavit některé standardní požadavky řidičů bez nutnosti lidského zásahu. Pokud si ale virtuální asistent nebude vědět rady, předá asistenční požadavek k vyřešení operátorovi. Technologickou novinku vyvíjí Europ Assistance ve spolupráci s českým start-upem Vocalls.
Přední česká asistenční služba Europ Assistance už v loňském roce spustila plně automatizované řešení pro přivolání asistenční pomoci na silnicích. Digitální platforma umí klienta lokalizovat pomocí GPS a na místo vyšle nejvhodnější asistenční vozidlo. Nyní celý systém doplní další inovace. Část jednodušších případů převezme virtuální asistent a uvolní tím ruce operátorům pro řešení složitějších případů. „Jde o další krok směrem k tomu, abychom našim klientům mohli nabídnout nejmodernější a nejefektivnější řešení na trhu. S digitalizací v asistenci jsme začali před několika lety a díky inovacím jsme jen v loňském roce řidičům ušetřili 30 000 hodin čekání na silnici. Zvýšila se také spokojenost zákazníků. Je zřejmé, že s dalším technologickým vývojem bude výhod pro řidiče ještě přibývat,“ představil cíl inovace generální ředitel Europ Assistance Vladimír Fuchs. Virtuální hlasový asistent je technologie, která rozumí mluvenému slovu a hlasem také odpovídá. Připomíná tak populární asistenty předních technologických značek, jako jsou Siri nebo Alexa. Řešení od Europ Assistance bude specificky vybavené pro potřeby řidičů v nouzi, kterým Europ Assistance poskytuje asistenční služby. Zvládne samostatně vyřešit standardní požadavky a ušetří tím čas operátorů. Ti tak budou mít volnější ruce k tomu, aby řešili složitější případy. Virtuální asistent funguje na principu „speech to text, text to speech“, veškerou konverzaci s klientem tedy automaticky přepisuje a ihned ukládá k asistenčnímu případu, což usnadňuje práci i operátorům. K řidičům se hlasový asistent dostává po několika měsících ostrého provozu na informačních linkách v automotive odvětví. Europ Assistance už s jeho pomocí odbavila přes 45 tisíc hovorů. „Z dosavadního provozu máme s hlasovým asistentem bohaté a velmi dobré zkušenosti, nově je využijeme i ve prospěch řidičů, kteří potřebují asistenční zásah. Novinku budeme postupně nasazovat na asistenční linky, které obsluhujeme, vždy dle vzájemné dohody s našimi obchodními partnery,“ upřesnil Michal Pospíšil, který má v Europ Assistance na starosti právě rozvoj a implementaci digitálních řešení. @@Adverts_middle@@Europ Assistance ročně poskytne pomoc ve více než 100 tisících zásazích, kdy jde o řidiče v nouzi vyžadující okamžitou pomoc. Na českém trhu asistenčních služeb jako první zavedla kompletně automatizované řešení pro kontaktování a přivolání zásahového vozidla bez nutnosti s kýmkoli hovořit. Za platformu pro digitální asistenci (Digital Roadside Asistance) vloni získala prestižní ocenění pro excelentní domácí inovátory Quality Innovations Award. RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištěni. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Služba vám také pomůže sjednat nové výhodné pojištění. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...
|
Pojištění domácnosti: Co nabízí český trh a proč se nevyplatí podceňovat ochranu svého majetku
Ať už bydlíte ve vlastním bytě, rodinném domě, nebo máte chatu, garáž či jiný objekt, stále více se ukazuje, že kvalitní pojištění není luxusem, ale nutností. Požár, vytopení, vichřice nebo krádež se totiž neptají. Podívejme se na aktuální nabídky českých pojišťoven...
|
Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci
Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...
|
Povinné ručení v květnu zlevnilo
Podle Broker Consulting POVIndexu průměrná cena povinného ručení meziměsíčně klesla o 273 korun. Poklesy byly evidovány v Praze i Benešově. Tento vývoj potvrzuje, že si trh i nadále udržuje stabilitu bez výrazných výkyvů směrem nahoru či dolů...
|
všechny články v rubrice
|